Met dank aan dit topic heb ik Stardew Valley gekocht op Steam, wat een geweldig spel. Doet mij inderdaad denken aan Harvest Moon. Ik dacht eerst het spel te gaan spelen zonder guides en dergelijke (om het spel ontspannen te houden en gewoon uit te zoeken) maar heb toch wat dingen opgezocht en heb nu heb ik het idee dat ik enorm achterloop op ‘waar ik zou moeten zijn’. Gelukkig loopt het spel tot in de eeuwigheid door haha.
Ja inderdaad, heb nog lang niet alles gelezen maar het is een geweldige website haha.
Zijn er anderen die Let’s Go Pikachu/Eevee gaan spelen? Heb hem nu in de pre-order staan
Jaaaa! Weet alleen nog niet welke. Mijn voorkeur gaat denk ik uit naar Pikachu vanwege de andere pokemon die al bekend zijn, maar mijn zus koopt ook al Pikachu en wil ruilen via internet (moet ik ook nog even regelen voor de Switch trouwens haha), dus misschien toch Eevee. Welke heb jij besteld?
Leuk! Het is al zo snel Ik twijfelde dus ook heel erg maar ben uiteindelijk voor Pikachu gegaan. Dit klinkt super stom, maar ik hou van Sandshrew (said no one ever) dus die kan ik gewoon niet laten gaan haha
Vroeger deden m’n broer en ik dat ook altijd zoals jij en je zus, uiteindelijk krijg je dan toch wel alle Pokémon. Ben benieuwd welke je uiteindelijk kiest!
Ik heb het weer even opgezocht en bij Pikachu gaat het om Sandshrew, Growlithe en Oddish. Eevee dan Meowth, Bellsprout en Vulpix. Ik vind Sandshrew (wel de originele, ik vind al die Alola versies best lelijk haha) ook leuk hoor! Sowieso alle oudere Pokémon. Meowth is de Pokémon in dit rijtje die ik wat minder vind. Bellsprout is oké, vond ik altijd wel grappig haha.
Ik heb zelf geen Pokémon Go gespeeld, dus ik begin wel écht aan het begin qua Pokémon vangen haha.
Ik ga ook voor de Pika-versie. Hoopte zoals met andere Pokémon titels m vandaag al ergens te kunnen scoren, maar helaas. Zit morgen in t vliegtuig terug naar huis dus was een mooi speelmoment geweest. Maar ik zal nu dan braaf wachten tot vrijdag.
Van jou had ik ook niet anders verwacht (gezien je avatar natuurlijk).
Ja! Ik heb Eevee gekocht.
Dit is ook mijn eerste gekochte Pokémon spelletje ooit.
Oh leuk, Eevee! Misschien kunnen we hier dan wel afspreken om te ruilen? Is even afwachten hoe alles werkt enzo
Zat hier ook al aan te denken inderdaad.
Dat kan ! Hangt inderdaad er vanaf hoe het werkt
ik dacht dat spyro switch wel al bevestigd is? met Crash duurder het ook langer want ja, je zit nog steeds met een ander (zwakker) hardware
ik heb hem zelf wel (was niet de bedoeling haha) maar nog niet geïnstalleerd omdat ik bezig ben met Ys VIII en Vagrant Story op het moment :’)
@Prikkelbaar @Ainu voorlopig geen Spyro voor de switch volgens dit artikel van deze week. https://gamer.nl/artikelen/nieuws/momenteel-geen-switch-versie-gepland-van-spyro-trilogie
Ik heb anderhalf uur gespeeld, waarvan het laatste uur: “nu ga ik sto… Oh kijk een Bulbasaur.”
“nu ga ik st… Oh kijk Pikachu.”
“nu ga ik echt wel st…” Pika"Oh kijk pikachu"
“ok en nu… Doen we dit gevecht maar”
" Oh een Gym… Oke dan maar."
maag rommelt
“en dan nu maar voor echt”
Straks komt mijn broer om is samen te spelen…
Ik twijfel of ik Let’s go Eevee ga halen. Heb nooit Pokémon echt gespeeld maar lijkt me heel leuk. Ik maak geen gebruik van het iPhone spel, is het dan nog wel leuk? Of word je echt verplicht?
Edit: spelfout
Ik wil het ook zo graag spelen maar ik heb geen Switch. Huilen ik ben marktplaats al aan het bekijken of er misschien een goedkope staat. Maar het ziet er zo leuk uit!
Ik heb hem gekregen! Love Spyro, beste cadeau ooit
Ik heb Pokémon Go ook niet gespeeld, os ook niet nodig. Als je Go speelt kun je Pokémon bijvoorbeeld naar de Switch overzetten. Ik begin ook gewoon vanaf de Switch!