Gametopic

er was sprake van bepaalde modellen die ze verplicht kosteloos moeten herstellen omdat ze toegaven dat het een ontwerpfout was als ik het goed begreep, misschien je daar even naar kijken? moet je wel een backup maken van je bestanden want ze doen ook een clean install

3 likes

Oeeee dat ziet er leuk uit, staat op m’n wishlist

Ik zie dat The Ezio Collection t/m 02-10-2022 met 50% korting is voor de switch

1 like

Ik speel sinds vandaag Beacon Pines! Wat een leuk spel is dat. Soort mix tussen animal crossing en een avontuur spel met een geheimzinnig verhaal en je kan het verhaal veranderen. Aanrader!

18 likes

Ohh dit klinkt heel leuk! Ik heb net voor nog geen 6 euro Cozy Grove gekocht en het is echt heel cute.

6 likes

Ennnn weer een spel op het lijstje. Wat ziet dit er leuk uit zeg!

2 likes

Ik denk dat ik dit weekend Dreamlight Valley ga kopen. Twijfel alleen of ik hem voor de Switch of de PC koop
 Wat raden jullie aan?

Ik vind t makkelijk om tussendoor even snel mn switch te pakken om met alle villagers bijv te praten

1 like

Op de pc heb je volgens mij wel minder last van crashes

2 likes

Ik vind Bear and Breakfast geweldig maar er zitten wel veel bugs in de switch versie.

Moet het soms twee keer starten voor ik kan spelen (dan start het wel maar daarna loopt het vast) en vaak een error tijdens het spelen en dan is het spel weg. Las op Twitter dat de makers er van op de hoogte zijn en er aan werken. Hoop op een snelle fix! En de controls vond ik ook erg wennen maar dat zal op PC vast weer fijner zijn.

3 likes

Bears is zo leuk! Denk dat de patch snel jlaar zal zijn maar volgens mij moet Nintendo dit ook eerst goedkeuren voordat het uitgerold mag worden.

Edit: het ligt indd bij Nintendo al.

@SophieRose ooo die ziet er schatig uit!!!

3 likes

Op de switch loopt ie wel af en toe vast
 maaarrr tis wel echt een op de bank met thee en film op de achtergrond spel. Zou er niet zo snel intensief voor achter de pc gaan zitten

1 like

Ja precies! Hij crasht wel zo nu en dan idd en er zitten nog wat bugs in, hopelijk wordt dat snel gefixt (en uitbreiding met meer villagers)

Heeft iemand Potion Permit of Lets build a zoo voor de Switch al? Ze lijken me allebei zo leuk, kan niet kiezen haha

2 likes

Potion Permit staat op mijn verlanglijstje, ik ben ook benieuwd of iemand anders hem al heeft en hoe hij bevalt.
Denk dat ik mezelf een eShop giftcard van 50 euro ga aanschaffen en dan trakteren op wat games zodat ik lekker in de koude maanden onder een dekentje kan switchen. :heart:

3 likes

Ik kan een Xbox One overkopen voor 75 euro. Is dat een goede deal? Ik weet dat het een oudere console is en er niet veel spellen meer op uitkomen, maar ik wil Hogwarts Legacy kunnen spelen en ik denk niet dat de Switch dat gaat trekken.

Ik heb sinds gisteren Potion Permit en vind het echt fantastisch!

4 likes

Volgens mijn vriend is het een prima deal.

1 like

ARK: Survival Evolved is momenteel gratis op Epic, moeilijk maar wel vermakelijk :slightly_smiling_face:

Jawel! Heb hem gisteren nog voor mijn moeder op haar Switch gezet.

Edit: of bedoel je in Nederlandse taal, want nee dat niet

Vind het echt zo chill dat er allerlei cozy indie games uit komen weer <3
Het juiste seizoen is weer begonnen!

7 likes