Ohhh zitten niet alle personages in het basisspel? Flauw
Welke SD kaart gebruiken jullie voor de Switch en hoe bevalt dat? Ik wil er eigenlijk voor zo goedkoop mogelijk eentje maar het moet natuurlijk wel werken.
Als je zin hebt in een heel groot open spel en beetje wilt doen wat je wilt en gewoon nog verhaallijn wilt hebben dan zou ik voor Zelda BOTW gaan. Als je meer van A naar B wilt dan zou ik voor Links Awakening gaan. Pokemon is ook heel erg leuk. Spirit farmer en Stardew zijn favoriete indie games. Kirby is ook een van mijn favorieten geworden maar ik ben dan ook echt een sucker voor dat soort games.
Ik heb de Sandisk extreme 128GB, werkt nog steeds prima na 2 jaar.
Als je voor Sandisk of Samsung kiest met een leessnelheid van minimaal 100mb/s zit je wel goed denk ik.
Tip voor een kleine lieve game voor switch die nu in de aanbieding is in de nintendo e-shop: Florence. Leuke vormgeving, ook wel unieke game mechanics vind ik, en gewoon een lief verhaal. Je bent er maar een uurtje mee bezig maar hij is nu ook maar ā¬1,99
Ik ben sinds dit weekend helemaal verslaafd aan Graveyard Keeper, Stardew maar duister. Perfect voor dit seizoen en beschikbaar voor op de mac.
Dumping bodies in the river hehehehe.
Ik heb vanochtend een gamepass gehaald voor 2 maanden en Disney Dreamlight Valley gehaald. Moet even wennen aan alles.
Hahaha ja guilty.
Ik had een gebied unlocked in Dreamlight valley, maar toen die night torns verdwenen, kon ik niet verder lopen. En nu heb ik opnieuw opgestart en staan de night torns er weer maar kan ik er niet mee interactenš Alsof er iets stuk is of zo, de Dream points zijn wel afgeschreven. Zo kut
Bijna denk ik heb alle characters die nu beschikbaar zijn en ook alle biomes heb ik. Er zijn nog maar een paar characters die quests voor me hebben (maar dan moeten ze eerst hoger level worden), de rest heb ik alle quests al van gedaan.
Hoe kan je dat uitspelen? Dacht dat het een soort animal crossing was met terugkerende events en dat je kan blijvenn decoreren? Heb dit spel nog niet, nog te druk met ac haha! Eiland is nog lang niet af.
Bij mij was dit ook maar na nog een keer opnieuw opstarten lukte het wel ineens flinke bug denk ik
Jaaa het is later inderdaad wel gelukt. tweede keer opnieuw opstarten deed wonderen
Edit: Morgen wordt Potion Permit uitgebracht voor de Switch en als ik geen verlanglijst van 80 games had was ik het meteen gaan spelen
@August hoe is Bear & Breakfast?
Hebben meer mensen met een oudere switch er last van dat de linker joy con niet meer goed werkt en flink drift? Volgens mij is dit een veelvoorkomend probleem maar ik wil eigenlijk geen nieuwe joycon kopen dus iemand tips? Opnieuw kallibreren en eraf halen en weer aansluiten heb ik al geprobeerd.
Drift kun je tijdelijk fixen met wd40 of een soortgelijk product, als je het niet vertrouwt kun je instructievideoās op YouTube vinden. Zelf gebruik ik tecflow electronic cleaner en het werkt prima!
Ik heb de Pikachu/Eevee Switch en die heeft helaas ook last van alle oudere switchkwalen haha
Ik weet niet of je een beetje handig bent, maar je kunt de controller openmaken en een stukje karton onder de joystick doen, waardoor je een soort druk creƫert. Dit schijnt goed te werken. Zie filmpje voor uitleg!
Ik heb die van mij teruggestuurd en een nieuwe gekregen:
(ook al een ouder model)
Oh dat ga ik ook maar eens doen. Ik ben namelijk niet zo handig met het zelf repareren. Thanks voor de antwoorden!