Ik speel al een tijdje Temtem en het is zo leuk! Het is basically een Pokemon kopie, maar net even anders. Het vangen en vechten is hetzelfde, maar het verhaal is veel volwassener en uitgebreider. Ik vind het ook moeilijker, maar op een goede manier. Je moet echt moeite doen om andere Tamers te verslaan. De muziek is ook fantastisch. Echt een aanrader.
Jaa ik ben hier ook heel benieuwd naar. Het ziet er echt leuk uit. Volgens mij wel heel erg geïnspireerd door AC haha.
Oeh ik zie dat ie nu maar 14 euro is op steam, denk dat ik het wel ga kopen
Hahah ja ik heb hem gekocht. Lijkt inderdaad erg veel op ACNH, maar wel net wat verschillen. Je merkt dat t spel wat goedkoper en simpeler is. Maar je kan bijvoorbeeld wel de hele inrichting bij je bewoners aanpassen (wat ik leuk vind).
Het is gewoon een chill en ontspannen spel waar je zo maar ineens weer 2u mee verder bent haha.
@flwhrs Oh dat is helemaal geen geld inderdaad. Ik heb hem voor de switch en heb er 30eu voor betaald. Maar zelf dat vind ik het wel waard eigenlijk.
Oh shit hij is nu maar €16 op switch. Maar ik mag eigenlijk geen nieuwe spelletjes meer kopen van mezelf hahaha. Maar ja €16, en dan heb ik ‘m alvast…… keuzes keuzes
Hahah, maar denk dat hij wel vaker zo geprijsd zal zijn op Steam. Dus denk, als je niet direct wil gaan spelen, je het ook wel af kan wachten.
Ik ben een week geleden eeeeindelijk begonnen aan Zelda botw en wat een mooi spel zeg! Vind het wel heel spannend met die monsters en die muziekjes, voel me echt zo’n kneus omdat ik soms gewoon echt niet langs zo’n groepje monsters durf. Ik moet ook nog leren om niet tegen stilstaande poppetjes op een heel random plek te praten, heb nu al twee keer meegemaakt dat het zo’n Yiga was en ik KEIhard moest wegrennen met m’n vier hartjes haha.
Oke ik ben helemaal verslaafd aan bear and breakfast. Maar ben nu op het punt dat je iets moet koken en ik krijg het echt niet voor elkaar. Ik speel op de switch en vind de controls sowieso niet echt lekker werken soms, maar ik snap gewoon echt niet hoe dat koken werkt. Wat is de volgorde en hoe kom ik van het ene scherm in het andere. It’s driving me mad. En de uitleg in het spel al meerdere keren bekeken en Google helpt ook niet argh. Send help.
Tot waar lukt het je wel? Ik kwam er na lang klooien achter dat je het recept dat je wil maken moet selecteren, als je dan de kook wijze en ingrediënten hebt gekozen kan je op de ‘cook’ button klikken.
Ben zelf ook helemaal verslaafd haha en ben het met je eens over de controls. Normaal vormt er iets van automatisme maar met deze game tot nu toe niet, voor mij.
Edit: recept moet dus een soort van opengeklapt zijn, zodat je de ingrediënten ziet.
Ik heb Bear and Breakfast nu een paar uur in totaal gespeeld maar ik loop ook steeds vast omdat ik die controls zo onlogisch vind en het dan echt veel te vaak moet proberen om uiteindelijk iets te kunnen doen. Ik hoop dat ze daar nog iets aan gaan doen.
Ja als ze nou eens het touchscreen bruikbaar maakten scheelde het al een hele hoop! Maar het voelt niet intuïtief nu.
@50193905 het is met uiteindelijk gelukt, ik probeerde het steeds met een snijplank, maar het moest met het gasfornuis om te kunnen koken. Maar het blijft onhandig qua gameplay
Op de pc is het zo: Recept selecteren, de kaartjes in het scherm moet slepen (Of auto fill) en dan je fuel en je voedsel aan de hand van recept in die kaartjes moet doen. Dan kan je op cook klikken. ik weet alleen niet of dit op de switch ook zo lekker werkt.
Ik moet bears binnenkort weer eens opstarten. Cat cafe manager heb ik ook nog liggen, is volgens mij van dezelfde makers.
Ik heb een vraag over Disney dreamlight Valley. Ik moet drie recept boeken vinden oid en de tweede kan ik gewoon niet vinden? Zag ergens staan dat ie op het strand is bij de grot, vlakbij een kookpot. Maar ik heb op Dazzle beach helemaal geen kookgelegenheid? Jullie wel?
Samenvatting
Ik weet niet 100% zeker of het deze is. Is het een quest van Remy is? Ik geloof dat je in de mystical cave moet zijn, die op het strand en dan naar beneden lopen heb je een kookplekje en daar ligt een boek begraven
Oh in de grot!! Ahaaaa Tnx!
Vind het met sommige spellen die hier getipt worden zo jammer dat ze niet beschikbaar zijn voor Mac. Op zich voor nu ook wel prima, ben voorlopig nog wel zoet met studieopdrachten voor werk maar zodra dat erop zit, ga ik Steam weer installeren voor Stardew Valley (en wellicht ook voor Potion Permit, ziet er ook wel leuk uit). Hopelijk komt Mineko’s Night Market ook snel met een releasedate, nu we dichterbij 2023 zijn.
Iemand in de rij voor overwatch? Was na dik een half uur door de rij heen. Toen login error. Nu nog 3000 players…. Wordt hem niet vanavond denk ik.
Ik wil Disney Dreamlight Valley aanschaffen, hebben jullie gewoon de normale van 30 euro gekocht? Ik vraag me af wat er zo bijzonder is aan die andere versies van 50 of 70 euro.
Ik heb die van 50 gekregen maar als ik hem zelf zou kopen zou ik die van 30 kiezen want ik vind de items die je krijgt absoluut geen 40 of 20 euro extra waard
Dank je! Jij hebt altijd een goede smaak (lees dezelfde🤪) met spelletjes, deze bevalt goed? Twijfel een beetje over what’s next nu ik uitgekeken ben op AC.