Gametopic

Ik speel een aantal weken Red Dead Redemption 2 en ik vind het echt geweldig. :hearts:

Honden aaien, planten en bloemen verzamelen, paarden verzorgen… En het verhaal is ook heel tof gedaan en love de dialogen. Prachtige omgeving ook.

11 likes

In het begin is het heel leuk, maar ik merk wel dat iedereen er nu al een beetje op uitgekeken raakt? Hoe leuk het spel blijft is een beetje afhankelijk van hoeveel missies en karakters ze op korte termijn toe gaan voegen :grimacing:

Ik mis die gezelligheid na de release van AC echt heel erg!! Dat was gewoon magisch hè?

2 likes

Jaaa dat was het gewoon helemaal, ik speel Animal Crossing echt al sinds mijn Nintendo DS tijd (toen ik nog Nintendogs speelde🤪) dus ACNH was echt een game waar ik met smart op heb gewacht en met veel plezier gespeeld heb. Alleen nu merk ik inderdaad dat ik op zoek ben naar een soortgelijk gevoel, maar tot nu toe ben ik nergens zo enthousiast over te krijgen😅

Ik ga voor die 30 euro in ieder geval Disney Dreamlight Valley proberen, en heb nog een lijstje met andere games gemaakt (Fae Farm - nog niet gereleased, Mineko’s Night Farm - nog niet gereleased, Coral Island - nog niet gereleased, Hokko life, Story of Seasons, My time at portia en Cozy Grove) dus de komende tijd maar van alles uitproberen!

2 likes

Ik heb Disney ingeruild voor Story of Seasons: Pioneers of Olive Town hehe

1 like

Lijkt mij ook heel leuk, deze versie komt in 2023:

Ook benieuwd naar!

1 like

Mocht je niet gelijk 30€ willen uitgeven en je speelt op de pc: xbox gamepass is de eerste maand gratis. Daar zit hij ook in.kan je eerst een maand kijken of je het wat vind

1 like

Omg heerlijk, ik speelde Harvest Moon al toen ik 8 was of zo en nog steeds LOVE ik deze serie ook al is alles eigenlijk precies hetzelfde

3 likes

Ik speel sinds kort Animal Crossing: New Horizons (late to the party) en ik heb dus een hele lelijke villager die ik eigenlijk weg wil hebben (Big Top, een olifant met een groene helm) dus die negeer ik steeds. Ging zo net toch even hoi zeggen en toen zei hij iets in de trant van ‘oh wauw je zegt eindelijk iets tegen me’. I can’t :smiling_face_with_tear: zo sneu hahaha

5 likes

Haha ooh dit zou in het echte leven zo gemeen/zielig zijn🥲

net zoals ik stomme simmers opsluit haha dat kan eigenlijk echt niet…

3 likes

Ooh have fun!! AC is echt een van de leukste games ever.

Ik heb Ori and the Blind Forest weer geïnstalleerd. Ik heb hem denk ik al 3 keer gespeeld, maar hij verveelt nooit. De graphics en muziek zijn zooo mooi. Hierna ga ik natuurlijk het vervolg spelen :two_hearts:

3 likes

Zijn hier mensen die volgende maand de nieuwste Pokémon gaan kopen? Ga je voor Scarlet of Violet? Ik zou voor alles Violet kiezen maar vind de professor van Scarlet veel toffer. :sweat_smile:

1 like

Ja!! Echt zin in weer. Heb me alleen nog niet verdiept in welke versie, hangt van de exclusieve Pokémon af

Ik heb uiteindelijk voor Scarlet gekozen, ook omdat ik die exclusive pokemons leuker vind!

Coral Island ziet er ook heel leuk uit! Een farming sim game, met een open wereld.

3 likes

Hoop heel erg dat het goed speelbaar wordt op de switch :star_struck: zo’n gaaf spel

2 likes

Al die nieuwe ports op de switch zijn echt niet goed voor m’n portemonnee. Heb zo genoten van Disco Elysium en 13 Sentinels dit jaar. Nier automata staat op de wishlist en daarnaast komt over een week Persona 5 uit.
Misschien had ik beter een PlayStation kunnen kopen, maar dan had ik momenteel niet kunnen genieten van Xenoblade 3. Keuzes… :joy:

1 like

Ja! Maar moet nog een versie kiezen

Ik heb Brilliant Diamond nooit uitgespeeld :flushed: echt zo zonde dat ze die door een ander bedrijf hebben laten maken, vond het echt een slechte remake

De nieuwe update voor dreamlight valley is er ook!

1 like

Heeft er hier iemand ervaring met een nieuwe pc bouwen? Mijn laptop begint toch wat de minderen in kwaliteit dus ik wil toch wel de stap zetten om een pc te (laten) bouwen maar vind het zo moeilijk om alles te kiezen. Ik was voor de gein al eens op alternate aan het kijken maar dan kom op 3K uit wat me niet nodig lijkt voor de games die ik speel :’)
anderzijds heb ik wel graag voldoende kracht voor mijn fotografie en rendergerelateerde zaken voor werk.

Ik heb er geen verstand van maar mijn man heeft een aantal jaar geleden een computer via Dragon Computers laten bouwen en is daar nog steeds heel blij mee.

1 like