Gametopic

Heeft iemand COD Modern Warfare 2 al geprobeerd? Wil hem cadeau doen, maar ik lees bij de mediamarkt reviews dat ie heel erg snel hapert, vastloopt en er veel bugs zijn?

1 like

Geen probleem!
Ik ga denk ik zelf ook voor de standaard versie. Volgens mij is de deluxe versie alleen leuk als je meer de dark kant op gaat en daar heb ik sowieso weinig mee!

Ik kende de site zelf ook niet, maar recensies zijn goed en als je de product key gaat kopen moet je inloggen via je steam account dus dat is dan meteen al gekoppeld. De code krijg je gewoon op de dag zelf! :slight_smile:

Edit: er zijn wel een aantal slechtere reviews maar dat is volgens mij van mensen die niet direct snappen hoe zo’n code werkt en dan in paniek raken! Ik vertrouw het dus wel!

1 like

@Evenveel De devs van Bears and breakfast hebben aangegeven dat er in dec voor PC een update komt en niet veel later in dec ook voor de switch!

2 likes

Gelukkig! Dan wacht ik nog even, pas wilde ik spelen en toen crashte hij al tijdens het eerste laadscherm :woozy_face:

Wat jammer! Raad je een andere pokemon aan voor op de switch? Mn vriend speelt soms nog heel schattig op zn gameboy color​:joy::innocent:. Maar zou wel een nieuwere pokemon willen spelen en heb een switch! Kan hij ook eens op een nieuwere console. Enige wat ik vroeger speelde was dat je zelf een pokemon was, moest je dungeons doen. Dus ben nogal een noob daarin!

Eens, ik dacht helemaal aan het begin toen je de trap moest aflopen in je eigen huis echt omg waarom heb ik dit gekocht want je voeten gingen gewoon door de treden heen maar ik kan hem nu bijna niet weg leggen. Voelt voor mij echt aan als een ouderwets pokemonspel maar dan met leuke nieuwe speelelementen dus ik ben er toch heel blij mee!

4 likes

Zijn er hier Zelda fans die ook Hyrule Warriors: Age of Calamity hebben gespeeld?
Is het een aanrader?

Ik vond er echt niets aan, veel vechten en vechten weinig exploren

2 likes

Aah dat is jammer dat exploren vind ik juist een van de leukste dingen, dank je.

Ik heb Dreamlight Valley uitgespeeld :smiling_face_with_tear: Ook eerste spel ooit dat ik helemaal uitspeel haha, ben helemaal niet zo’n gamer eigenlijk. Zo jammer, wat ga ik nu met m’n avonden doen

3 likes

Volgende week is er een nieuwe update toch? Misschien helpt dat haha

2 likes

Hoop dat je voor nu bedoelt want er komen nog heel veel updates.

Ja I know maar mijzelf kennende ben ik het ineens beu als ik nu een paar dagen of weken niet speel

Ik speel het nu 2 dagen en ben echt verslaafd 🄹. Ik ga steeds te laat naar bed omdat ik denk ā€œoke nog 1 quest!!!ā€ en dan komen er weer allemaal quests tussendoor en ben ik zo weer een uur verder.

Ik heb wel echt regelmatig errors middenin mijn spel. En dan is het maar de vraag op welk punt hij heeft opgeslagen. Gelukkig slaat het spel om de zoveel minuten op, dus hoef niet helemaal opnieuw te beginnen. Maar het is wel irritant. Heeft nog iemand dit?

Ja heel irritant, had ik ook. Uiteindelijk was het een soort gewoonte dat ik zelf elke 2 a 3 minuten op save klikte.

Ah, logt het niet aan mij. Dat doe ik nu ook. Na elke ā€œbelangrijkeā€ gebeurtenis save ik hem.

Ohhh ik vind hem het zo waard! Het is weer zo mooi en vet. Je zit er gelijk weer helemaal in.

2 likes

Het is het waard.

2 likes

wellicht online zoeken waar hij goedkoper is dan de store? Je kunt codes voor de store bijv ook ergens anders halen en de code dan invoeren.

3 likes

Lol ik lees dit terwijl ik net begonnen ben er nog geen klap van begrijp