Ik vond er echt niets aan, veel vechten en vechten weinig exploren
Aah dat is jammer dat exploren vind ik juist een van de leukste dingen, dank je.
Ik heb Dreamlight Valley uitgespeeld Ook eerste spel ooit dat ik helemaal uitspeel haha, ben helemaal niet zoān gamer eigenlijk. Zo jammer, wat ga ik nu met mān avonden doen
Volgende week is er een nieuwe update toch? Misschien helpt dat haha
Hoop dat je voor nu bedoelt want er komen nog heel veel updates.
Ja I know maar mijzelf kennende ben ik het ineens beu als ik nu een paar dagen of weken niet speel
Ik speel het nu 2 dagen en ben echt verslaafd š„¹. Ik ga steeds te laat naar bed omdat ik denk āoke nog 1 quest!!!ā en dan komen er weer allemaal quests tussendoor en ben ik zo weer een uur verder.
Ik heb wel echt regelmatig errors middenin mijn spel. En dan is het maar de vraag op welk punt hij heeft opgeslagen. Gelukkig slaat het spel om de zoveel minuten op, dus hoef niet helemaal opnieuw te beginnen. Maar het is wel irritant. Heeft nog iemand dit?
Ja heel irritant, had ik ook. Uiteindelijk was het een soort gewoonte dat ik zelf elke 2 a 3 minuten op save klikte.
Ah, logt het niet aan mij. Dat doe ik nu ook. Na elke ābelangrijkeā gebeurtenis save ik hem.
Ohhh ik vind hem het zo waard! Het is weer zo mooi en vet. Je zit er gelijk weer helemaal in.
Het is het waard.
wellicht online zoeken waar hij goedkoper is dan de store? Je kunt codes voor de store bijv ook ergens anders halen en de code dan invoeren.
Lol ik lees dit terwijl ik net begonnen ben er nog geen klap van begrijp
Hahaha speel nu een tijdje en het is echt zoān grote wereld dat ik af en toe ook echt denk wat moet ik nou doen.
Gewoon lekker door die wereld gaan lopen! Dan kom je vanzelf dingen tegen. En om te beginnen de shrines activeren op het plateau waar je start, zodra je die hebt opgelost, kun je van het plateau af.
Zelda botw is het beste wat nintendo is overkomen. Have fun!
Morgen komt er een update voor Scarlet en Violet!
Ik kijk ook zo erg uit naar BOTW 2. Is het al mei
Ik ben vooral bang dat het weer uitgesteld gaat worden.
Nu al twee/drie? keer hyped geweest en dan weer uitstel.
Snap het wel hoor, je wilt je game en je team de tijd gunnen maar ik en wel iets minder hyped daardoor.
@Deurklink als het goed is vandaag al!
Ja of dat ze het toch maar uitbrengen omdat ze het niet weer kunnen uitstellen en het vol zit met bugs
ik wilde zeggen; mwah daar ben ik niet zo zeker van.
maar aangezien Nintendo Violet/Scarlet ook heeft goed gekeurd, doubt.