Zolang ie die debiele banden niet uitperst, is ie wel heel cute hoor
En opeens, ligt het in de brievenbus. Geen touw aan vast te knopen bij postnl:sweat_smile:
Sorry, maar de nieuwe Pokemon is echt tenenkrommend slecht qua performance, de tering zeg. Hoe kunnen ze dit nou zo uitbrengen?
Echt he De storyline en de nieuwe pokemon zijn echt leuk, maar de graphics???
Het is echt heel erg ja en in combinatie met de camera en hoe onscherp/wazig het lijkt word ik er ook gewoon misselijk van als ik het speel?
Echt zonde van mijn geld
Ik heb Violet! De graphics zijn inderdaad bagger maar ik vind het nog steeds een fantastisch spel. Leuker dan Arceus eigenlijk! Open world én classic Pokémondingen
Ik heb dit topic een beetje doorgelezen en op youtube wat gekeken. Maar telkens als ik op youtube een leuk spel tegen kwam las ik hier dat er bugs waren of dat die saai was haahh.
Anyhow ik heb een paar vragen. Heeft iemand roller coaster tycoon op de switch en is die fijn.
En welke mario spellen vinden jullie t leukst.
En hebben jullie verder nog aanraders voor spellen waar je iets van een huis kan inrichten enzo beetje ala AC maar dan anders. Ik las hier dat Bear and breakfast veel bugs had. En ik zag een tof fae spel maar die komt in maart pas uit meh.
Ik heb Super Mario Oddyssey ! Vind die echt geweldig!
Qua huis inrichten misschien Unpacking? Die heeft ook wel vaak korting als ze van die acties houden
Als Fae Farm je wat lijkt en je AC leuk vindt zou ik ook kijken naar Stardew Valley echt heel leuk.
Ik heb net Two Point Hospital gekocht (nu € 13 ofzo) en dat vind ik ook heel leuk, is ook een simulation game net als Rollercoaster maar dan in een ziekenhuis. Je hebt ook een campus versie maar die is dit jaar uitgekomen dus wat duurder nog.
Rollercoaster voor de switch heb ik nog nooit gespeeld dus durf ik niet te zeggen.
Mario Oddyssey is inderdaad echt heel leuk!
Unpacking ook! Al duurt die niet zo lang.
Voor diegenen die Hogwarts Legacy graag willen gaan spelen op de pc (via steam) heeft Voidu een Black Friday deal met 30% korting (code: BUY30)
Ik twijfel zelf alleen nog over de deluxe of standaard versie
Wij verliezen ons al dagen in God of war ragnarok echt terecht beste spel van het jaar. We verheugden ons er ook al zo lang op! Zie er echt een beetje tegenop als we hem straks uitgespeeld hebben en opnieuw zo lang moeten wachten op een vervolg.
Gelukkig hebben we harry potter ge-preordered om de leegte straks mee te vullen
Hee wat tof, thanks voor de tip! Heb je al een keuze gemaakt? Ikzelf ga niet voor de deluxe versie, gezien de gewone game uitkomt op een vrijdag lijkt me dat veiliger voor mijn werk motivatie dan 72 hour early access en een onyx hippogriff doet me ook niet zoveel haha🥲
Een vraagje; is dat Voidu veilig om via te kopen, heb je dat al eens eerder gedaan? Hoe werkt het, wordt je dan gewoon bij het kopen doorgelinkt naar steam of krijg je een code ofzo??
Heeft iemand COD Modern Warfare 2 al geprobeerd? Wil hem cadeau doen, maar ik lees bij de mediamarkt reviews dat ie heel erg snel hapert, vastloopt en er veel bugs zijn?
Geen probleem!
Ik ga denk ik zelf ook voor de standaard versie. Volgens mij is de deluxe versie alleen leuk als je meer de dark kant op gaat en daar heb ik sowieso weinig mee!
Ik kende de site zelf ook niet, maar recensies zijn goed en als je de product key gaat kopen moet je inloggen via je steam account dus dat is dan meteen al gekoppeld. De code krijg je gewoon op de dag zelf!
Edit: er zijn wel een aantal slechtere reviews maar dat is volgens mij van mensen die niet direct snappen hoe zo’n code werkt en dan in paniek raken! Ik vertrouw het dus wel!
@Evenveel De devs van Bears and breakfast hebben aangegeven dat er in dec voor PC een update komt en niet veel later in dec ook voor de switch!
Gelukkig! Dan wacht ik nog even, pas wilde ik spelen en toen crashte hij al tijdens het eerste laadscherm
Wat jammer! Raad je een andere pokemon aan voor op de switch? Mn vriend speelt soms nog heel schattig op zn gameboy color:joy:. Maar zou wel een nieuwere pokemon willen spelen en heb een switch! Kan hij ook eens op een nieuwere console. Enige wat ik vroeger speelde was dat je zelf een pokemon was, moest je dungeons doen. Dus ben nogal een noob daarin!
Eens, ik dacht helemaal aan het begin toen je de trap moest aflopen in je eigen huis echt omg waarom heb ik dit gekocht want je voeten gingen gewoon door de treden heen maar ik kan hem nu bijna niet weg leggen. Voelt voor mij echt aan als een ouderwets pokemonspel maar dan met leuke nieuwe speelelementen dus ik ben er toch heel blij mee!
Zijn er hier Zelda fans die ook Hyrule Warriors: Age of Calamity hebben gespeeld?
Is het een aanrader?