Is al gelukt hahaha. Zat vast met de quest dat je die ice pop stickes en pipe cleaners moest verzamelen
Ik speel het maar moet sowieso alles nog ontdekken
Hier ook helemaal verliefd op de Steam Deck! Kost een rib uit je lijf, maar is het meer dan waard. Heb de 64gb en maandje micro SD van 128gb gebruikt, daarna tijdens Black Friday een micro SD van 1TB gehaald voor 107EUR en werkt vrijwel zonder problemen.
Ik doe vooral aan retro gaming (GBA, Gamecube, N64, 3DS, Wii, PS1, PS2, PSP etc.) via Emudeck. Dus met 64gb intern red ik het meer dan ruim want die bestanden zijn veel kleiner dan de hedendaagse spellen en hebben blijkbaar geen shaders die opgeslagen worden op de iterne ssd. Als ik het volgend jaar aandurf, ga ik de interne ssd ook upgraden naar 1TB om er meer zwaarder geschut van PS4 en evt. PS5 op te zetten.
Gebruik jij xbox met of zonder controller? Probeerde enkele weken terug ook xbox aan de praat te krijgen via de browser, maar hij reageerde niet op de controllers van de SD. Krijg komende weken ergens een xbox-controller, probeer het dan nog eens.
Hahahah ik stond hier eerst in het donker en wilde de shrine ingaan, maar dat lukte niet omdat ik de heletijd ergens tegenaan knalde en hartjes verloor. Ik al helemaal âshrine with force fieldâ opzoeken om me uit de brand te helpen⊠blijken dat spikes in de grond te zijn en geen planten
Ik twijfel er al jaren over maar mede door dit berichtje heb ik gesplurged en een switch gekocht. Twilight princess was een van de leukste spellen die ik gedaan heb, dus ben heel benieuwd naar BOTW. Net begonnen!
Oehh heel veel plezier!!
Enjoy!! BotW is geweldig!
Jaa ik vind het zo leuk weer! Wel een beetje in het struggelen in het begin met crappy wapens die in no time weer kapot zijn, en maar drie hartjes waardoor je zo dood bent (althans, ik). Ik vind het koken ook echt een leuk extra element! Gezellig deuntje ook!
Ik werk vandaag thuis, en vind het echt moeilijk om niet âevenâ de switch aan te zetten.
Koken is leuk inderdaad! Doe het alleen veel te weinig. Eet vooral veel appels terwijl koken echt handig is voor van alles en nog wat.
Ik ben op zoek naar een game voor de Switch die ik samen met mijn vriend kan spelen (offline)
We hebben It Takes 2 al gespeeld en die was echt fantastisch maar het mag ook iets totaal anders zijn.
Iemand aanraders?
Unravel two!
Overcooked
Tools Up! vind ik echt heeeel leuk om met zân tweeĂ«n te spelen en Moving Out is ook leuk (alleen wel iets eenzijdiger)
Dank voor jullie suggesties @kika @RupiKaur @Opheliac heb Unravel two gekocht en ga de anderen onthouden voor later.
Thanks voor de tip! Klinkt leuk? De true colors versie?
Zelf vind ik ze allemaal heel tof. Mijn favoriet is Life is Strange 2. Al ben ik daar als ik Reddit mag geloven een minderheid in. Maar het is zoân sterk verhaal, goede characters⊠echt een aanrader. Maar ook de originele Life is Strange en True Colors zijn fantastisch. Eigenlijk gewoon allemaal spelen dus
hoe vlot werkt dit op emudeck? EN heb je ervaring met pcsx2 op je computer? Dit zou me misschien wel over de streep trekken omdat ik nog een gigantische backlog van die console heb maar pcsx2 echt vermoeiend vind om op te zetten omdat het zo een slechte emulator is :â)
Detroit: Become Human!
Ja ook heel tof! Wel alleen op Playstation helaasch.
Hogwarts Legacy is voor sommige platformen wéer uitgesteld⊠3x raden we het net ge-preordered heeft voor de ps4 afgelopen weekend.