Gametopic

Nou thanks voor de tip
Ik heb morgen een statistiek tentamen en in plaats van leren ben ik dit spel aan het spelen hahahaa
Wel leuk!

1 like

Omg! Dat is Thunderblight Ganon toch? Dat is echt een bitch! Die anderen heb ik fluitend verslagen, maar hem pfffff!

Vind het vooral lastig als hij naar boven gaat en met die metalen staven begint te smijten.

Heb hem een keer bijna verslagen, had hem denk ik nog maar een keer een mep hoeven geven,toen hij me versloeg :sob:

Ben nu maar shrines aan het zoeken, om veel hartjes te verzamelen hahaha.

Ja die, echt vreselijk. Las online ook dat rubber trousers ook zouden helpen, die zijn niet zo moeilijk te krijgen!

2 likes

Ohhh nice! Ik heb de hele rubberen kleding set. Die ga ik dan ook maar even upgraden hahaha!

1 like

Deze is eigenlijk heel simpel! Als hij die staven schiet, kun je die met je magneet vastpakken, dichtbij hem houden en als hij dan een schok schiet, zet ie zichzelf onder stroom en is dat gedeelte meteen voorbij!

3 likes

Haha god ik die dit over de divine beasts leest en ondertussen moeite heeft om langs een doodnormale vijand in een veld te komen :sweat_smile: Zo’n electric wizzrobe kwam ik tegen en het lukt me gewoon niet hem te verslaan. Heel veel frustraties, al mijn eten en wapens, zelfs 3 fairies later, het lukt me gewoon niet. Nu sluip ik er maar gewoon langs.

5 likes

Het is me op die manier al een keer gelukt inderdaad! In de laatste fase heeft hij me op een haar na alsnog verslagen en toen was ik het even helemaal zat.

Hij is ook zo snel!

1 like

Die zijn echt irritant! Door hun gedrag dacht ik aan het begin dat het geen vijanden waren, maar leuke heksjes ofzo waarbij iets te halen was. Nou
mooi niet dus. Pijlen (vooral bompijlen) werken heel goed bij ze! Dan vallen ze op de grond.

3 likes

Hahah ja ik rende er ook vrolijk op af. Nou, dat heb ik geweten. Super hinderlijk dat je de hele tijd je wapens laat vallen, dan vergeet ik weer dat ik geen boog heb, heel frustrerend. Thanks, probeer ik het eens met bompijlen!

Ik had eerst het idee dat ik per ongeluk in een te moeilijk gedeelte van het spel terecht was gekomen, met maar 5 hartjes en crappy wapens.

1 like

Op den duur wordt het allemaal makkelijker om de monsters die je onderweg tegenkomt te verslaan. Heb ook wel eens een aantal uur besteed aan het vinden van Shrines, zodat ik een aantal van die spirit orbs kon inleveren voor hartjes en stamina.

Het is ook wel heel chill dat je ook de optie hebt om gewoon keihard weg te rennen :joy: of op een berg te gaan staan en bommen op ze te gooien.

2 likes

Dit vind ik echt leuk altijd haha. Mijn favoriet is op zo’n skelettenhoofd vliegen waar een heel camp zit en dan vanaf boven bommen daarin te rollen, via de ogen van het hoofd.

5 likes

Haha ja maar ik heb wel een week :sparkles: mental health vakantie :sparkles: gehad en vooral BOTW gespeeld

3 likes

Jaaa! Dat doe ik ook hahahaha. Vooral leuk als er dan ook van die rode ontploffende tonnen in dat skelet liggen.

1 like

Het Master Sword in botw is ook handig! Die kan nooit kapot gaan (alleen tijdelijk zijn kracht verliezen). Helpt enorm bij de divine beasts.

3 likes

Iemand weleens raft gespeeld?

Ja, vond het niets. Het gaat ZO langzaam, als in: uren werk voor een mini upgrade. Alle omgevingen lijken op elkaar. En zelfs op makkelijk zijn er de hele tijd haaien die de raft slopen. Waardoor je weer uren moet spelen om alles te fixen. Na 6 uur gestopt met spelen. Dus misschien dat het nog beter wordt. Maar voor mij dus geen aanrader.

Ik viel een beetje in een zwart gat na het uitspelen van RDR2, dus ik heb Assassins Creed: Odyssey gekocht en ben dat aan het spelen. Ziet er supermooi uit, en leuk om met een vrouw te kunnen spelen. Heb vroeger ook AC2 gespeeld met Ezio geloof ik.

2 likes

My forever game crush

4 likes

Ja dat was volgens mij ook mijn voornaamste reden toen om het te spelen. :shushing_face:

2 likes

Assassin’s Creed Oydyssey is echt by far mijn favoriet uit de hele reeks. :star_struck: Naast de storyline zo super veel leuke side quests!

2 likes