Ik heb deze van mn vriend gekregen voor kerst!!! Speuleeee
En ook GTA V
Normaal rende ik keihard de wachters in BOTW voorbij maar een collega gaf de tip van geavanceerd schild en nu ben ik de hele dag al op wachter- jacht. Mijn favo bezigheid nu
Ligt een beetje aan het soort device wat je gaat gebruiken. Op de switch kan het sowieso. Voor de PS en Xbox kan het volgens mij alleen met hun āeigen merkā spul. Op de computer kan het wel, maar dan moet je wel goede bluetooth ingebouwd hebben of een dongel met goed bereik. Het is altijd even pielen, maar meestal lukt het wel
Ik dacht op the great plateau dat je de wachters moest killen (met mn armieterige boogje en stuk hout), was echt zoān stress!
Anyway ik moest net waterblight ganon bevechten met alleen een korok leaf hebben jullie goede spots voor wapens/ bogen? Ik weet dat achter de shrine bij de zoraās een zwaard spawnt.
Een switch is trouwens zo chill met lange treinreizen! Nu wel een beetje spijt dat ik niet de iets duurdere variant met oledscherm gekocht heb.
Je kan nu bij de ubisoft store Assassins creed valhalla standaard editie voor PC kopen voor 10,10
Je moet valhalla in je winkelmandje doen en een dlc van child of light (kost 0,30) en dan de code holiday22 invoeren dan krijg je een 10tje korting.
https://nl.pepper.com/aanbiedingen/assassins-creed-valhalla-pc-download-at-ubisoftcom-262170
Heb Super Mario Odyssey uitgespeeld! Tenminste het hele verhaal met Bowser en Peach. Nu nog op zoek naar alle resterende manen. Zoān leuke game!
Ik speel sinds enkele dagen Disney Valley en vind het zoān fantasisch spel. De helft van de tijd ben ik alleen maar allerlei spullen bij elkaar aan het rapen om te verkopen aan Goofy, maar dat alleen al is zo therapeutisch Echt een aanrader! En ik test een maandje gratis Xbox ultimate gamepass, dus ik betaal er helemaal niks voor. Echt top.
Mijn vriend oppert Myst? Weet je ongeveer hoe oud het is?
Dreamfall?
Tip, zo min mogelijk verkopen! Verzamelen is het beste wat je kan doen in mijn ervaring haha. Als je geld wil verdienen kan je dat beter doen dmv farming
Bedankt nog voor alle Thunderblight Ganon tips! Het is me met twee glazen wijn achter de kiezen en tussen de bedrijven door op tweede kerstdag gelukt
Haha, kan me voorstellen dat je door de wijn in ieder geval minder spanning voelt
Fijn dat het gelukt is!
Bioshock (infinite) misschien?
Ik voel me echt een boomer als het om gamen gaat hahaha. Soms snap ik echt niet wat ik moet doen en ik lees ook niet goed⦠zit dan steeds op youtube te zoeken hoe t moet.
Net heb ik een discord aangemaakt zodat ik wat dingen kon doen in animalcrossing. Nouu ben een uur bezig geweest met zoeken waar ik ingodsnaam moest zijn in die app.
Ik heb een aantal andere games maar daar ben ik half aan begonnen maar heb t geduld niet om dat ook nog helemaal uit te zoeken
Sorry voor de wwjek achtige post maar ik hoop dat ik niet de enige noob ben hahah
Een paar weken geleden had ik een financiĆ«le meevaller en heb ik een PS5 gekocht. En daar zat het spel God of War Ragnarok bij. Ik had geen idee wat voor spel dit was maar wilde het wel proberen. Nou, ik ben dus hooked en ben er uren zoet mee. Heerlijk vind ik dat als je zoān game hebt waarin je je helemaal kunt verliezen.
Heb hem wel ietsje makkelijker gezet want ben niet zoān held in gevechten en moest nog erg wennen aan de ps5 controller. Maar vind het fijn dat dat dus kan.
Stop! Koop de eerste God of war (voor playstation 4) alsjeblieft. Dan zie je het verhaal vanaf het begin! En het is zoān goed verhaal! Kost maar 10 euro.
Iemand hier wellicht een gaming laptop welke ze kunnen aanraden?
Veel plezier!! Ik ben deze week opnieuw begonnen maar ik zag bij mān vorige save 144 uur speeltijd staan en nu lijkt het weer zo veel is het wel waard gelukkig haha
Ik ben gisteren aan God of war begonnen maar ik ādurfdeā nooit zo goed omdat ik dacht dat het niets voor mij zou zijn. Maar ja ik heb die PS5 niet voor niets en gratis te downloaden dus wat maakt het uit als ik het toch niets vind⦠Eindstand: om 20:00 begonnen en mezelf om 00:30 eens losgetrokken want hallo werk de volgende dag⦠En nu aftellen tot ik weer kan/mag