Gametopic

Jouw enthousiaste posts in dit topic zijn zo aanstekelijk, denk dat mijn verlanglijst nooit meer gaat slinken haha

1 like

Ja he!

Bij de eerste boss had ik dat ook helemaal niet verwacht dat ze zo moeilijk zouden zijn! Daarvoor ben je alleen maar met die schattige kleine wezentjes aan het spelen en de omgevinf ontdekken enzo en dan heb je ineens zo’n moeilijk gevecht.

Ik ben nu ook bij een boss die ik niet kan verslaan, dus moet wat moed verzamelen om het weer te proberen haha.

Maar ik vind alles er omheen zo mooi en prachtig dat ik dat het zeker waard vind!

1 like

Thanks voor deze tips haha! Ja goede vraag wat ik eigen zoek een soort Zelda BOTW maar dan voor pc haha? Dus open world waar veel te ontdekken valt maar waar het ook niet alleen maar om het vechten gaat of meer richting meer survival kant zoals raft heeft maar dat is na een paar uurtjes echt saai omdat je alleen maar op zee zit haha.

3 likes

Dan ga ik nog even verder :joy: (sorry @mercurysummer)

Misschien is Immortals Fenxy Rising dan iets voor jou. Dat lijkt op Zelda, maar wel echt anders genoeg. Het is een Ubisoft game, en gemaakt door het team wat Assassins creed Odyssey heeft gemaakt. Hij is nu €15 in de sale.

Oh ja: hij staat ook op Gamepass.

3 likes

Eastshade

3 likes

Ik heb net twee keer achter elkaar mijn paard dood gemaakt in BOTW. Voel me echt zo’n slecht mens daarover.

Vind het wel chill dat ik eindelijk die korok puzzeltjes een beetje door begin te krijgen! Vind er een stuk meer dan in het begin!

4 likes

Ben eindelijk weer verder gegaan met AC Valhalla, ben nu in Frankrijk, love it!

1 like

Ik heb een week of 3 geleden eindelijk planet zoo gekocht, maar er zijn zoveel opties dat ik overwhelmed ben en het eigenlijk niet echt speel :smiling_face_with_tear:

2 likes

Heel herkenbaar! Het is ook echt een ingewikkeld spel, dat had ik niet perse verwacht :sweat_smile: Zelf kom ik hierdoor ook niet verder, maar ik heb wel iets gehad aan een beginner guide op YT. Misschien helpt dat voor jou ook wel…

link naar video

Planet Zoo Full Beginners Tutorial + Starting Layout - YouTube

3 likes

Er is trouwens ook nog een nintendo sale tm morgen

3 likes

Ik vind het ook ingewikkeld! Dat filmpje had ik gezien en nagebouwd, alleen dacht ik daarna “ok en nu?” Haha. Ben nu die tutorials maar aan het uitspelen.

2 likes

Haha zo herkenbaar. Ik had laatst mn paard geëlektrocuteerd. Vet zielig.

2 likes

Er is een Fairy Fountain waar je dode paarden weer terug kunt krijgen! :hugs:

4 likes

ik heb vandaag per ongeluk wylde flowers én dreamlight valley gekocht

wylde flowers is heel leuk maar ik vind het wel irritant dat de dagen zo kort zijn en dat je steeds zo ver moet lopen, beetje net als stardew valley haha

dreamlight valley ga ik zo proberen

Ik heb mario rabbids sparks of hope echt in 4 dagen uitgespeeld. Vond hem echt heel leuk, leuker dan deel 1!

Voor iedereen die -net als ik- totáál in paniek raakt van Lynels in Zelda, is dit echt een hele fijne video:

Superslim om het stap voor stap te doen en te wennen, want door de paniek ga ik snel vanalles verkeerd doen en dus nog sneller dood haha.
Sowieso een leuk kanaal en een vrouwelijke gamer support ik ook graag!

9 likes

Hahaha ik bedacht laatst dat ik het hoofdverhaal van BOTW heb uitgespeeld maar nog nooit een Lynel heb doodgemaakt

3 likes

Het is me 1 keer gelukt om de ‘laagste’ Lynel te verslaan, volgens mij was het die op de berg naast het Zora paleis. Maar dat was meer geluk dan wijsheid, echt vreselijk. Liever 5 Ganons dan 1 Lynel :joy:

4 likes

De allereerste keer toen ik een lynel tegenkwam vloog ik van de koude berg af en schoot ik een paar keer vanuit de lucht op dit (dacht ik toen onschuldig) soort van paard. Toen had ik best veel schade gemaakt, maar daarna werd ik bang en hoopte ik hem vanaf een afstandje dood te kunnen maken. En werd ik de hele tijd geraakt door 3 ijspijlen. Daarna was ik zo bang dat ik nooit meer bij een Lynel durfde te komen.

Die naast het zora paleis moet je heen voor electrische pijlen voor een quest en die heb ik toen heel omslachtig uit de bomen gehaald daar :rofl:

3 likes

hahahaha inderdaad Ganon versloeg ik zonder dood te gaan door goede armour en vreten en drankjes. Maar een Lynwl nowayyyyy!

Oja ik twijfel tussen Pokemon Arceus en de nieuwste Violet… iemand die beide gespeeld heeft? Tis beide open wereld dat spreekt me wel aan. Violet is traditioneler denk ik?
Vind t vooral leuk om samen met vriend te spelen, hij is een klassieke pokemon speler (gameboy color haha!) en ik speelde ooit op mn advance emerald denk ik. Maar iets “nieuws” zoals arceus leek me leuk. Al is t ook weer eens interessant om een klassiekere versie zoals Violet te spelen.

4 likes