Gametopic

Ooeh er zijn wel bepaalde plekken met veel wapens hoor! En wapens respawnen ook! Misschien dat labyrinth rechtsboven. Die is wel met wachters btw, maar daar staan wat schatkisten.

Maarrr je kunt met elk schild de lasers terug reflecteren (gaan ze wel kapot op den duur) en de állerbeste tip voor wachters zijn die ancient arrows iit het akkala tech lab. Dan gaat een wachter met 1500 kracht na 2x schieten kapot. Het is geweldig!

Als ik in elk dorp ben koop ik altijd alle pijlen die ze daar verkopen, zodat ik voldoende bomb arrows heb voor moeilijke gevechten (al heb ik nog steeds niet van een van de ganons gewonnen🥲)

3 likes

Omg! Ik wist niet van het bestaan van Pondo. Zijn huis staat letterlijk onderaan die toren :sweat_smile:

Goed verdienen bij hem :+1:

1 like

Spelen mensen hier DayZ? Vind dat echt zo ingewikkeld om meer te doen dan rond te beunen en niet te sterven… vgm haal ik te weinig uit het spel hahaha

1 like

Hahahahhaa herkenbaar “IM FRIENDLY pls dont SHOOT ME”

2 likes

Iemand nog aanraders voor games die nu in de sale zijn op steam?

Ik heb Kena gekocht en die ziet er toch wel zo mooi uit. Kena: Bridge of spirits heet het.

2 likes

Waar ben je naar op zoek? Er zijn er zoveel in de sale. Een paar uiteenlopende titels:

• Bloons TD 6 - €2.89 - is een eenvoudige tower defense game, ziet eruit als een mobile game, maar er zitten geen nuttige in app aankopen in. Mega leuk en verslavend.

• Gunfire reborn - €11.75 - is een roquelight shooter, met leuke dierenklasses en hele goede progressie.

• Spellbook demonslayers - €1.91 - is ook een roquelight, lijkt een beetje op vampire survivors, erg leuk en ook erg verslavend.

• PlateUp! - €12.59 - is een restaurant roquelight (een beetje zoals de browserspelletjes van vroeger), heel uitgebreid en ook weer: super fijne progressie.

• Parkitect - €18.74 - als je RCT of Planet Coaster leuk vond, en misschien lastig. Is dit de perfecte game. Je kan echt gave parken bouwen, die er super professioneel uitzien, zonder dat het heel lastig is of heel lang duurt.

5 likes

Jouw enthousiaste posts in dit topic zijn zo aanstekelijk, denk dat mijn verlanglijst nooit meer gaat slinken haha

1 like

Ja he!

Bij de eerste boss had ik dat ook helemaal niet verwacht dat ze zo moeilijk zouden zijn! Daarvoor ben je alleen maar met die schattige kleine wezentjes aan het spelen en de omgevinf ontdekken enzo en dan heb je ineens zo’n moeilijk gevecht.

Ik ben nu ook bij een boss die ik niet kan verslaan, dus moet wat moed verzamelen om het weer te proberen haha.

Maar ik vind alles er omheen zo mooi en prachtig dat ik dat het zeker waard vind!

1 like

Thanks voor deze tips haha! Ja goede vraag wat ik eigen zoek een soort Zelda BOTW maar dan voor pc haha? Dus open world waar veel te ontdekken valt maar waar het ook niet alleen maar om het vechten gaat of meer richting meer survival kant zoals raft heeft maar dat is na een paar uurtjes echt saai omdat je alleen maar op zee zit haha.

3 likes

Dan ga ik nog even verder :joy: (sorry @mercurysummer)

Misschien is Immortals Fenxy Rising dan iets voor jou. Dat lijkt op Zelda, maar wel echt anders genoeg. Het is een Ubisoft game, en gemaakt door het team wat Assassins creed Odyssey heeft gemaakt. Hij is nu €15 in de sale.

Oh ja: hij staat ook op Gamepass.

3 likes

Eastshade

3 likes

Ik heb net twee keer achter elkaar mijn paard dood gemaakt in BOTW. Voel me echt zo’n slecht mens daarover.

Vind het wel chill dat ik eindelijk die korok puzzeltjes een beetje door begin te krijgen! Vind er een stuk meer dan in het begin!

4 likes

Ben eindelijk weer verder gegaan met AC Valhalla, ben nu in Frankrijk, love it!

1 like

Ik heb een week of 3 geleden eindelijk planet zoo gekocht, maar er zijn zoveel opties dat ik overwhelmed ben en het eigenlijk niet echt speel :smiling_face_with_tear:

2 likes

Heel herkenbaar! Het is ook echt een ingewikkeld spel, dat had ik niet perse verwacht :sweat_smile: Zelf kom ik hierdoor ook niet verder, maar ik heb wel iets gehad aan een beginner guide op YT. Misschien helpt dat voor jou ook wel…

link naar video

Planet Zoo Full Beginners Tutorial + Starting Layout - YouTube

3 likes

Er is trouwens ook nog een nintendo sale tm morgen

3 likes

Ik vind het ook ingewikkeld! Dat filmpje had ik gezien en nagebouwd, alleen dacht ik daarna “ok en nu?” Haha. Ben nu die tutorials maar aan het uitspelen.

2 likes

Haha zo herkenbaar. Ik had laatst mn paard geëlektrocuteerd. Vet zielig.

2 likes

Er is een Fairy Fountain waar je dode paarden weer terug kunt krijgen! :hugs:

4 likes