Ja ik zag dat die in de sale was en daarom twijfel ik om hem te halen. Ik vond Portia dus ook niks maar mooi dat jij dit dan wel leuk vindt haha. Sowieso handig hoeveel games jij hebt gespeeld haha.
Een vriendin appte het me echt net . Klopt! Het was echt 1 van de eerste cdrom games die ik mocht spelen. Eens kijken of ik het ergens nog vandaan kan downloaden
Haha, echt een memory unlocked bij mij. Kreeg je dit spel niet bij iets?
Ik ben door filmpjes van poxial etc met 100 dagen stardew en 200dagen stardew, weer aan Stardew gegaan.
Heb SDV Expanded en Grandpaās farm geinstalleerd maar daarnaast heb ik nog een mod geinstalleerd. Krijg je er een hele stad bij met NPCās en quests die je kan doen. Ben echt onder de indruk!
Oke dit is niet het soort game dat hier normaal besproken wordt whaha, maar ik wil even weten of ik iets zit te verzinnen of niet. Vroeger (20 jaar geleden of zo) hadden wij thuis een zender op de tv dat een spelletje was en mān vriend gelooft niet dat dat kon hahah. Maar dan ging je naar die zender, op 41 of zo, en dan kon je met de pijltjesknopjes een pinguin bewegen die ijsblokken ergens heen moest duwen. Een puzzelspel, Pinguin Push of Pengo lijken erop.
Dit leek er een beeeetje op maar dit was het niet. Iemand enig idee waar ik het over heb??
Wow ik ben hier super benieuwd naar, kan me inderdaad niet voorstellen dat dat kan? De meest logische verklaring voor mij is dat jullie een console op die zender hadden aangesloten en dat jij dat niet wist haha maar misschien dat iemand anders het zich nog kan herinneren!
Ik ken het spel dat je zoekt niet maar wij konden ook spelletjes spelen op de tv, dat heb je 100% zeker niet zelf verzonnen haha
Dat zou heel goed kunnen! Vroeger had ik een abonnement op zoān educatief kindertijdschrift, misschien dat het daarbij zat.
Ik ben nu Bear and Breakfast aan het spelen op mijn Switch en tot nu toe ondanks de crappy besturing wel heel leuk! Ben ondertussen in pinefall en ik merk dat mijn Switch het steeds zwaarder gaat krijgen helaas. Misschien word het eindelijk tijd om eens te kijken naar een game laptop/pc. Wij hebben thuis alleen Mac. Maar ik dacht misschien is het mogelijk om het weer uit te zetten, zoals de sneeuw enzo, ik denk dat dat al veel zou schelenā¦
Ik wilde dit spel echt graag maar door al die slechte reviews over besturing op de switch durf ik het niet aan. Is het echt heel storend of is het het waard?
ā
Speelt iemand hier Grow: song of the evertree? Is dat wat? Ik zoek een spel waar ik me weer eens echt 40+ uur mee kan vermaken.
De voorganger van Grow (Yonder) is in ieder geval erg uitgebreid, denk dat Grow alleen nog maar beter kan zijn
Ben aan 't bijlezen dus misschien is er al gereageerd, maar je kunt je huis groter maken en er komen later in 't spel nog meer plekken om in te richten!
Ik heb het spel maar het is mij erg tegengevallen. De reviews zijn juist super goed maar ik vond het zo repetitief en saai. Terwijl ik juist wel van cozy games hou. Yonder vond ik wel leuk!
Vond het wel oke. Beetje eentonig maar ziet er wel leuk uit.
Ik vind het wel heel leuk! Ben denk over de helft en is nu 2x eruit geknald, maar was door het autosaven niet veel kwijt. Ik vind als je naar een ander gebied gaat de laadtijd wel vrij lang. Maar ik kijk meestal ondertussen een serie ofzo, dus vind ik niet zo erg. Ik heb wel de Oled, denk dat dat wel helpt.
Sorry als deze vraag al eerder is gesteld, kon het iig niet vinden via de zoekfunctie.
Ik heb al lang een droom om een game pc te bezitten. De spellen die ik graag speel/zou willen spelen zijn rts games waaronder anno 1800, age of mytholgy, en zoo tycoon-achtig en ik kijk HEEL ERG naar de remake van pharaoh uit!
Nu weet ik dat ik geen hele krachtige pc nodig heb voor dit soort spellen, maar ik wil wel graag een pc kopen die nieuwere rts games aan kan. Ik snap NIKS van de nummers en letters die bij grafische kaarten en processoren staan.
Waar moet ik aan denken bij een grafische kaart en dergelijke?
Omg ja dit was het!! Ik kan me die gekleurde knoppen bovenaan niet herinneren dus misschien had ik een nog oudere versie, maar ik weet gewoon nog hoe ik bepaalde puzzels in die video oploste hahaha
@Fuji Hahah dat zei mān vriend ook maar ik mocht nooit een game console van mān ouders tragisch, maar daarom was ik ook blij met deze zender, zodat ik kon doen alsof whaha
Wil je zelf een computer bouwen? Of gewoon een kant en klare?
De eerste nummers van de videokaarten 10/20/30/40 staan voor welke serie het is. De 10 is het oudst, de 40 het nieuwst. De nummers hierachter 50/60/70/80/90 staan voor het type. Waar 50 het instapmodel is, en 90 voor professionals.
De CPU (processor) is voor RTS games ook heel erg belangrijk. Je gebruikt de processor bijna net zoveel als de videokaart.
Een goed uitgangspunt voor een computer waar je de komende jaren mee door kan is: een I7 processor i.c.m. een rtx 3060 en 16 GB ram.
Je kunt er vanuit gaan dat dit bij elkaar best prijzig is. Er was heel lang een siliconen tekort, dus de prijzen waren insane. Dat is wel bijgetrokken, maar het blijft duurā¦
Ik vind het echt bijzonder dat dit er 20 jaar geleden al was haha