Gametopic

Oeh die zag ik voorbij komen op xbox game pass. Wil die ook gaan proberen!

Zit op m’n werk maar kan niet wachten om thuis te zijn en m’n xbox op Nieuw Zeeland te zetten zodat ik Hogwarts Legacy kan spelen. Nog wachten tot 19.00 🫠

5 likes

Kut ik had ‘m van de week al moeten installeren 🫠🫠 twee uur wachten nu

11 likes

De eerste beelden van reviewers zien er goed uit.

Ga dit zelf niet spelen, maar ben heel benieuwd naar jullie ervaring :blush:

2 likes

Bleeeeh Hogwarts Legacy voor de PC is pas vanavond 6 uur te spelen :frowning:
Ben wel aan het downloaden nu maar mag nog niet spelen baaaaaaaaaaaaaaaaal

2 likes

Ik ben ook gezwicht voor de deluxe versie… Hij staat nu te downloaden, zodat ik vanavond meteen kan spelen. :grinning_face_with_smiling_eyes:

4 likes

Zo chill dat er toch een pre load vrijgegeven is voor PC! Het downloaden duurt bij mij echt een paar uur haha dat was echt heeel kut geweest als die vanavond na 7u pas vrij kwam :smiling_face_with_tear:

4 likes

Die van mij is ook aan het downloaden :grimacing: Moet helaas wel werken vanavond, hopelijk ben ik nog enigzins op tijd thuis. Mijn vriend heeft ook ineens besloten het te kopen maar heb het hem verboden om te spelen voordat ik het kan :joy:

5 likes

Oooo leuk dat zoveel hier ‘m ook gaan downloaden. Ik heb gisteren twee uurtjes gespeeld en ben echt onder de indruk. Totaal anders dan de spellen die ik normaal speel maar echt super mooi gemaakt en een boeiende verhaallijn tot nu toe. Duurde ook echt een uur spelen voor ik eindelijks aankwam op Hogwarts haha. Heb het spel wel op easy gezet zodat het een beetje ontspannen blijft maar misschien dat ik ‘m nog aanpas naar normaal.

Vind het trouwens ook heel leuk dat er kleine verwijzingen naar de Harry Potter boeken in het spel zitten. in een van de toiletten wordt een toverdrank gebrouwen en een van de wc’s in die ruimte doet het niet.

Ik speel sinds vanochtend en ik heb het zo naar mijn zin <3 ik vind het zó leuk. Moest wel even wennen aan de combat, had in het begin echt de grootste moeite met de timing van spreuken. Heb hem daarom naar easy gezeg maar misschien als ik het straks meer onder de knie heb dat ik hem terug naar normal zet.

3 likes

Ik moet nog tot april wachten :pleading_face:

1 like

Ik ben hem ook aan het spelen! Zo heerlijk magisch en old school, echt love it.

3 likes

Haha leuk die eerste enthousiaste reacties, meteen tegen mijn vriend gezegd, gaat hem nu vast downloaden.

Je kunt zeker niet met 2en op 1 (steam) account spelen ivm opslaan?

Dan moet ik zelf ook het spel los aanschaffen of een nieuwe game pc kopen :sweat_smile:

Je kunt hem dus nu al spelen op pc?

Huh wij kunnen hem nog helemaal niet spelen, alleen downloaden? Hoe doen jullie dat?

Edit: alleen met een deluxe versie?

1 like

Ja je kunt inderdaad alleen met een deluxe versie nu al spelen. Anders vrijdag!

Ik moet ook nog tot vrijdag wachten! :frowning:

1 like

Jawel dat kan wel. Je hebt geloof ik 10 save slots

Bij mij gebeurt het vaak dat dan opeens de bezorger toch onderweg is. 9 v/d 10 keer komt het dus wel goed!

1 like

Ik huil een beetje omdat ik alleen een switch heb :’) heeeeeel veel plezier!

1 like

Ik baal echt dat ik een ps4 heb en hogwarts legacy pas in april kan spelen :sob: Ben allemaal gameplays aan het kijken en het ziet er zo leuk uit.

4 likes

Hier ook aan het wachten tot 7 uur vanavond, wil spelennnn :sweat_smile:

Ik heb de eerste uurtjes hogwarts legacy gespeeld, tot nu toe echt heel erg mooi gemaakt en leuk om te spelen!

4 likes