Gametopic

Hoihoi!

Ik weet niet of meer mensen hier steam hebben, maar misschien leuk om elkaar toe te voegen, zodat je sommige games lekker kan multiplayen? Ik speel bijvoorbeeld terraria graag met meer mensen, dus als meer mensen dat spel spelen, kunnen we misschien ooit op avontuur gaan haha

Ik game veeel te weinig momenteel maar volgens mij kun je me vinden onder Sherida

Oh hey ja dat is veel beter!

Steam: Rikuroa
GoG: Concram
Discord: Nivora#4506

al speel ik eigenlijk nooit iets van multiplayer dus echt nuttig is het niet :’)

Haha mooi dat je het leuk vond! Ben zelf met Until dawn gestopt omdat ik alleen maar zat te gillen en mijn reactie vermogen is te langzaam haha

https://stardewvalleywiki.com/Multiplayer :smiley:

Heb het zelf nog niet geprobeert want mijn grafische kaart is naar de knoppen, maar volgens mij host 1 persoon en kan de rest verder met alles mee doen.

Maar moet je dan wel de game zelf kopen?

Ik weet van sommige games dat alleen de host een copy moet hebben ( zoals op ps4 share dinges)

Maar ik wacht de sale af. Vond de singleplayer niet zo boeiend maar een farm bouwen met forummers is natuurlijk awesome

Btw als er iemand Bloodborne speelt of wil spelen en een monster-slaying buddy wil, yes please. =D

Ik wil ook meedoen met de farm maar m’n pc ligt nog helemaal uit elkaar en ik heb geen levenslust om alles aan te gaan sluiten :’(

Okay nee ik ga toch m’n pc en monitoren weer aansluiten. Ik kan dit

3 likes

Na voor mijn gevoel 1000 jaar wachten is de container eindelijk vrijgegeven door de douane en staan mijn Pc en mijn PlayStation eindelijk weer in huis😍.

Straks gelijk even de update van Stardew downloaden dan, heb ik echt al lang niet gespeeld maar was mega verslaafd haha :grinning:. Straks ook even ergens Far Cry 5 oppikken en dan negeren dat het hier de komende dagen meer dan 25 graden is en dat ik nog een bult werk heb liggen, want ik wil echt even gamen. Denk alleen dat mn man dit heeel ongezellig gaat vinden haha.

4 likes

@Prikkelbaar ik heb nog geen discord maar ga ik vanavond ff aanmaken! dan join ik graag jou en @anon68622085 met de gezamenlijke farm :relieved:

2 likes

Met hoeveel mensen kunnen we eigenlijk een farm maken?

@anon68622085 Mag ik jou dan ook even toevoegen op discord? En @Chief als je ook mee doet :stuck_out_tongue:

Ik had dit niet eens gezien maar ik heb alles weer aangesloten hoor :grin: Dankje voor de support

ik heb het aangemaakt, #7819

Je hebt mij toch al :stuck_out_tongue:

1 like

Oh zodadelijk al :sweat_smile: ik ben niet thuis helaas… ;-;

1 like

Iemand hier die de switch en splatoon 2 heeft? Ik heb maar 1 vriend in dat spel haha kan echt nooit met een eigen squad spelen

Overigens wil ik heel graag een ps4 aanschaffen maar kan het nu niet echt rechtvaardigen, jammer genoeg. Dus dan maar fortnite spelen wanneer ik bij mijn vriend ben :innocent:

2 likes