Gametopic

Haha mooi dat je het leuk vond! Ben zelf met Until dawn gestopt omdat ik alleen maar zat te gillen en mijn reactie vermogen is te langzaam haha

https://stardewvalleywiki.com/Multiplayer :smiley:

Heb het zelf nog niet geprobeert want mijn grafische kaart is naar de knoppen, maar volgens mij host 1 persoon en kan de rest verder met alles mee doen.

Maar moet je dan wel de game zelf kopen?

Ik weet van sommige games dat alleen de host een copy moet hebben ( zoals op ps4 share dinges)

Maar ik wacht de sale af. Vond de singleplayer niet zo boeiend maar een farm bouwen met forummers is natuurlijk awesome

Btw als er iemand Bloodborne speelt of wil spelen en een monster-slaying buddy wil, yes please. =D

Ik wil ook meedoen met de farm maar m’n pc ligt nog helemaal uit elkaar en ik heb geen levenslust om alles aan te gaan sluiten :’(

Okay nee ik ga toch m’n pc en monitoren weer aansluiten. Ik kan dit

3 likes

Na voor mijn gevoel 1000 jaar wachten is de container eindelijk vrijgegeven door de douane en staan mijn Pc en mijn PlayStation eindelijk weer in huis😍.

Straks gelijk even de update van Stardew downloaden dan, heb ik echt al lang niet gespeeld maar was mega verslaafd haha :grinning:. Straks ook even ergens Far Cry 5 oppikken en dan negeren dat het hier de komende dagen meer dan 25 graden is en dat ik nog een bult werk heb liggen, want ik wil echt even gamen. Denk alleen dat mn man dit heeel ongezellig gaat vinden haha.

4 likes

@Prikkelbaar ik heb nog geen discord maar ga ik vanavond ff aanmaken! dan join ik graag jou en @anon68622085 met de gezamenlijke farm :relieved:

2 likes

Met hoeveel mensen kunnen we eigenlijk een farm maken?

@anon68622085 Mag ik jou dan ook even toevoegen op discord? En @Chief als je ook mee doet :stuck_out_tongue:

Ik had dit niet eens gezien maar ik heb alles weer aangesloten hoor :grin: Dankje voor de support

ik heb het aangemaakt, #7819

Je hebt mij toch al :stuck_out_tongue:

1 like

Oh zodadelijk al :sweat_smile: ik ben niet thuis helaas
 ;-;

1 like

Ik speel nu A Way Out met mijn broertje:

Gisteravond gespeeld en vanavond weer, dus ik denk dat we deze game dan wel uit hebben gespeeld. En ik speel ook nog Batman: Return to Arkham, maar dat ligt momenteel even stil. Ik moet ook nog schrijven en al mijn te lezen-boeken wegwerken, namelijk, dus dat krijgt voorrang.

Hahaha same het spel loopt me aan alle kanten aan te sporen om naar Ganon toe te gaan en ik zit nog steeds innig gelukkig op de kaart te zoeken naar plekjes waar ik nog niet geweest ben.

hoe vinden jullie de batterij van jullie Switch? Ik ben aan het overwegen er eentje te kopen aangezien de homebrew community nu op gang aan het komen is maar ik maak me zorgen over de batterij in handheld modus :roll_eyes:

oh ik vind 4 Ă  5 uur echt wel dik prima hoor! ik zou het wel voornamelijk gebruiken voor emulatie haha, ik vind de nintendo titels eigenlijk totaal niet interessant en de meeste games waar ik in geĂŻnteresseerd ben hebben al een PS4 versie van hogere kwaliteit.

Hier nog een gamerdddd, PS4
vooral CoD maar ook de meeste games die hier genoemd zijn.
Eigenlijk alles behalve fantasy of Mario achtige dingen haha

Speel nu een hele oude Red Dead Redemption haha
En heb heimwee naar Heavy rain
Dit wilde ik ff kwijt haha

2 likes