Gametopic

Okee het telt misschien niet echt als gamen, maar spelen er hier ook mensen Jurassic World Alive? Soort Pokemon go maar dan met dinos. Ik vind het veel leuker dan ik had verwacht!

Hier nog een game nerd :grimacing: Ik speel voornamelijk op de computer (Steam) en soms de Switch, als ik bij mijn vriend ben. Ik houd voornamelijk van platform games, heb de afgelopen weken veel Rayman Origins en Legends gespeeld.

Speelt iemand ook hier de oude SNES games? Ik ben nu bezig met Lufia: Rise of the Sinistrals via een emulator. Heb het vroeger ook veel gespeeld en ik vind het echt geweldig, haha.

1 like

niet SNES specifiek maar ik ben binnenkort van plan om de hele Zelda serie te spelen haha.

3 likes

Jaaaaa omg eindelijk

2 likes

Je maakt mijn dag! :star_struck:

Mensen met een Nintendo Switch, welke spellen spelen jullie?
Wij (vriend en ik) hebben eigenlijk alleen de beginnersset met Mario Kart, we zijn daar echt verslaafd aan haha, maar iets nieuws erbij is altijd leuk.

2 likes

MARIO ODYSSEY!!!

Ik vind trouwens de oude Mario Kart (wii) leuker, maar misschien komt dat ook door de nostalgie.

1 like

Oh en Little Nightmares komt ook uit voor de Switch, die heb ik gehad voor de Playstation en ik vond het hilarisch. Wel erg kort helaas.

Zijn er mensen die Fallout spelen/hebben gespeeld? Bethesda heeft nu een teaser geplaatst op Twitter dat er iets aan gaat komen wat met Fallout te maken heeft. Ben heel benieuwd wat het kan zijn! Denk dat we pas meer horen tijdens E3

3 likes

Stiekem hoop ik nog steeds dat Bethesda een nieuwe elder scrolls aankondigt dit jaar :zipper_mouth_face: Maar denk dat dat nog wel een paar jaar duurt :pensive:

2 likes

En als ie dan uitkomt moet je eerst een paar maanden wachten tot de mod community erover heen is geweest en het spel daadwerkelijk speelbaar is
:expressionless:

3 likes

Er is een trailer uitgekomen voor Fallout 76!
Het lijkt op een hele nieuwe game. Het is een hele korte trailer maar het lijkt alsof het over iemand gaat in vault 76, 25 jaar nadat de bommen zijn gevallen.
Trailer
Ik hoop dat het misschien een online spel gaat zijn, dan heb ik eindelijk een spel dat ik me mijn vriend kan spelen aangezien dit een van de weinige spellen is wat we allebei leuk vinden😁

1 like

@HenkdeMol ik zit ook al een tijdje in een gamedipje maar vond Hellblade: Senua’s Sacrifice wel heel tof. En mensen zijn blij met God of War?

2 likes

heeft hier iemand Tales of Berseria gespeeld?

Ok heb nu een paar uur Detroid: become human gespeeld (wilde eigenlijk al een eerste playthrough gedaan hebben, maar mijn man kijkt mee en was op zakenreis) en so far so good. Vind het echt een superleuk verhaal en zat er vanaf het eerste moment helemaal in. Je kunt scenes dus ook opnieuw spelen als de uitkomst je niet bevalt en je kunt direct zien hoeveel andere uitkomsten er zijn. Wij hebben alleen nu de “regel” dat we deze eerste keer niets mogen veranderen en dat heb ik echt al een paar keer heel kut gevonden. @Enthusiasm misschien iets voor je heimwee naar HR, weet niet of je het verhaal of de gameplay mist maar ik vind deze qua gameplay en hoeveel invloed je voelt echt weer zo’n verbetering.

@Foucher ik dacht eerst ook omg eindelijk, en heb nog steeds zin in de game, maar het wordt dus geen “core” game zoals ik het nu op serebii lees. Het is meer een soort versimpelde remake van de originele games? Er schijnt wel ook in 2019 wél een nieuwe core game aan te komen dus ik moet ook niet klagen, haha.

@DarkwingDuck Ik! Ben echt een enorme Fallout fan maar zou het eigenlijk best jammer vinden als het een online game wordt. Ik vind net zoals @Prikkelbaar het loner gevoel zo sterk in die games en dat is voor mij echt de aantrekkingskracht.

2 likes

Ik kwam daar later ook achter inderdaad, maar gelukkig komt ie volgend jaar al! In de tussentijd dit maar uitproberen haha. Hoop wel dat het wat is en niet een namaak van Pokémon GO.

1 like

Ja inderdaad, las wel al dat ze waarschijnlijk ev-training eruit laten. Nu was ik daar de laatste jaren sowieso niet veel meer mee bezig (tijd tekort haha) maar hoop niet dat ze het hele vechtsysteem eruit halen. Ik las ook iets met dat je helemaal niet meer met wilde Pokemon gaat vechten, dat zou ik wel heel jammer vinden.

Maar goed er moet dus sowieso ook een Switch komen, ik geloof dat de Switch regio-vrij is dus dan kan ik 'm gewoon hier kopen en straks meenemen naar Nederland.

Meer God of War spelers hier? Heb de storyline nu uitgespeeld en ben bezig met alle losse ‘quests’!

2 likes

Ik heb deze week Uncharted The lost legacy uitgespeeld én de story mode van GTA V. :thinking:
Wel jaren over gedaan hoor, met vlagen van wel en niet spelen. Wat nu. :sweat_smile:

2 likes

Was er nog een plekje in de Stardew farm? Ik heb de beta gedownload maar ik ken helemaal niemand die het spel ook speelt verder

Leuk! Misschien nog meer meiden? Hoe werkt het precies haha. Ik zag wel een co-op optie bij het opstarten maar nog niet echt naar gekeken.

1 like