Ok heb nu een paar uur Detroid: become human gespeeld (wilde eigenlijk al een eerste playthrough gedaan hebben, maar mijn man kijkt mee en was op zakenreis) en so far so good. Vind het echt een superleuk verhaal en zat er vanaf het eerste moment helemaal in. Je kunt scenes dus ook opnieuw spelen als de uitkomst je niet bevalt en je kunt direct zien hoeveel andere uitkomsten er zijn. Wij hebben alleen nu de “regel” dat we deze eerste keer niets mogen veranderen en dat heb ik echt al een paar keer heel kut gevonden. @Enthusiasm misschien iets voor je heimwee naar HR, weet niet of je het verhaal of de gameplay mist maar ik vind deze qua gameplay en hoeveel invloed je voelt echt weer zo’n verbetering.
@Foucher ik dacht eerst ook omg eindelijk, en heb nog steeds zin in de game, maar het wordt dus geen “core” game zoals ik het nu op serebii lees. Het is meer een soort versimpelde remake van de originele games? Er schijnt wel ook in 2019 wél een nieuwe core game aan te komen dus ik moet ook niet klagen, haha.
@DarkwingDuck Ik! Ben echt een enorme Fallout fan maar zou het eigenlijk best jammer vinden als het een online game wordt. Ik vind net zoals @Prikkelbaar het loner gevoel zo sterk in die games en dat is voor mij echt de aantrekkingskracht.