Ik dacht dat je die met code nog kon doorverkopen! Maar dan zal ik me wel vergissen
Ik weet helaas niet of dat met de disney codes ook kan. Google zegt dat als je hem niet gebruikt heb dan wel en anders niet. Heb er zelf geen ervaring mee of Disney hun eigen regels er om heen heeft.
Sorry ![]()
Als hij echt niet gebruikt is kan het wel, eenmaal ingevoerd kan hij niet nogmaals gebruikt worden.
De oude versie van Maple Story komt in oktober weer terug
Ik heb geen Windows pc (alleen een steam deck en een macbook) dus ik hoop heel erg dat het ook op macOS te spelen is. Pure nostalgie dit.
Ik had afgelopen weekend veel me-time dus ik heb er een heerlijk game weekend van gemaakt. Ik ben gestart met uncharted 4 A Thiefâs End. En i love it! Erg tof gedaan met die verschillende locaties en in zit helemaal in het verhaal.
Maar enfin, ik heb maandenlang geen games gespeeld en ik had een goede slaaphygiene en sliep goed. Nu ik weer sinds enkele dagen game, slaap ik aanzienlijk slechter (moeite met inslapen, (te) heftig dromen, âs ochtends niet wakker kunnen worden). Ik stop in principe altijd op tijd, ik game niet meer na 21u. Maar ik denk gewoon dat ik dan alsnog een overprikkeld brein heb oid.
Ik ga nu denk ik maar het gamen beperken van donderdagavond t/m zaterdag zodat het in ieder geval niet van invloed is op mijn slaap tijdens mijn werkdagen
Witcher 3 krijg gratis remastered upgrade 29 september (als je de game al hebt)!! En er komt een nieuwe expansion in 2027 ![]()
Oh ik heb zoveel uren MapleStory gespeeld vroeger, zo nostalgisch inderdaad!
Ik hoop ook op een versie voor MacOS. Ik heb nog wel eens op een private server gespeeld omdat dat de enige manier was om het nog te spelen toen ik geen Windows meer had én omdat ze daar toen ook de oude MapleStory aanhielden. Ergens zou het ook goed zijn als niet op MacOS uitkomt, dat behoedt mij van veel uren spelen uit nostalgie, haha.
Heeft iemand hier Blizzcon wat gevolgd? Ik heb WOW, Diablo en Overwatch altijd veel gespeeld maar nu neemt het gezinsleven wat teveel van mân tijd en energie om dat weer lekker te spelen maar vond het wel vet! Heb eigenlijk wel weer zin om te spelen, maar dan moeten mân kinderen eerst wat beter slapen haha.
Ik heb de eerste avond gekeken. Ik vond het redelijk opgezet over komen het presenteren. Behalve die laatste vrouw met haar mooie pak, die deed het wat losser.
Vriend die gaat forever spelen. Het is meer zijn ding (wat prima is)
Ik kreeg een paar uur na aankoop van zelda switch 2 een mail binnen van steam dat ik de steam machine kon halen. Vanmiddag binnen gekomen, vanavond spelen!
Ik ga WoW forever spelen, heb de beta al gekocht en getest. De character models zijn echt goed geupdate en voelen nog steeds als vanilla. Echt helemaal zin om weer te spelen ![]()