Gametopic

omg mijn ps4 is kapot gegaan (had hem echt al heeeeul lang). ik jank haha
is het nog de moeite om een nieuwe te kopen… geen idee wanneer de ps5 uitkomt eigenlijk

1 like

kan je het niet laten repareren? denk dat de ps5 ten vroegste eind 2020 gaat zijn nu sony niet naar e3 gaat

18 dagen later en ik speel de game meerdere keren per week en ik weet het nog steeds niet :joy:

1 like

De game vind ik ook heel mooi gemaakt, heel erg Mass Effect Andromeda zoals je zei, maar ik voel me niet echt verbonden met het verhaal doordat alles een beetje van hetzelfde is steeds. Mijn vriend gamet met vrienden in de multiplayer mode, maar als ik het zo bekijk, vind ik het ook niet zo bijzonder.

Ja, het verhaal is echt mwah, wat normaal juist heel goed is in een Bioware game… Er zitten wel wat mooie stukjes in hoor maar et blijft oppervlakkig.

ja ik vind het echt dieptriest, dit soort zever is ook allemaal puur doordat Katsura Hashino zo een pos is, P5 was niet veel beter…

Gratis op de pc - Slime Rancher

2 likes

Ik heb best wel hetzelfde haha. Het is indd best oppervlakkig en repetitief, maar het vermaakt ook wel ofzo? Het scheelt ook wel dat mijn vriend het ook speelt, dus dan is het leuker om te blijven doen. Ik vind het ook allemaal veel minder gedetailleerd dan bijv Destiny.

1 like

Speelt iemand hier Apex Legends? Het is de eerste online shooter die ik speel. Ik ben er nog niet goed in, maar vind het wel leuk genoeg om te blijven leren hoe ik er beter in kan worden.

ik vind nedgame een fijne site al is het afhankelijk van wat je zoekt, nieuwe releases wacht ik doorgaans een maand of twee mee omdat die zo snel in prijs zakken

Gratis voor pc

2 likes

Ik speel nu Stardew Valley op mijn telefoon (er is sinds kort een app) en ik vind het zooo leuk! Echt heel verslavend haha, alleen jammer dat het niet online is met andere spelers

3 likes

Ik was gister begonnen met Stardew en echt leuk bezig. Wil ik vandaag verder, is er iets niet goed gegaan met het opslaan. Ik begin op dag 26 van spring met ook die quests en mn kat. Alleen is mijn hele inventory leeg en moeten ook alle quests opnieuw. Nu maar een nieuwe farm starten, want zo krijg ik mn spring collection niet meer compleet.

2 likes

Dankjewel! Had een gedownloade versie op de pc. Maar vond het zo leuk dat ik de ps4 game heb gekocht net. Dus alsnog gewoon opnieuw beginnen haha.

1 like

Vinden jullie Stardew Valley leuker op de Switch of op de PC?

Mmmhhh oke. Ik heb geen switch meer maar die wil ik over een paar maanden wel weer gaan kopen, dus ik zit even af te wegen of ik Stardew Valley voor nu op m’n computer wil kopen, of dat ik wacht tot ik weer een Switch heb. Als het sowieso leuker is op PC had ik dat gewoon gedaan maar ik vind gemak denk ik wel belangrijker dan mods en updates…

@hanson ik vind op de switch leuker! Maar vooral omdat ik het dan gewoon lekker op de bank onder een deken makkelijk kan spelen

1 like

Hebben jullie tips voor een beginnende stardew speler? Ik ben nu op de 5e dag van de zomer en heb echt het gevoel dat ik iers verkeerd doe en te weinig geld verdien? Zo heb ik nog geen keuken of eieren machine kunnen kopen. Ik probeer mij nj meer te focussen op vissen ivm geld, maar hierdoor kan ik weinig hout en steken hakken voor de uitbreiding van mn huis.

Ik ben ook zooooo benieuwd

1 like

Aaaah ik ben al maaaanden op Biomutant aan het wachten, zo leuk!