Ik heb alleen Let’s go Pikachu omdat ik mijn switch pas sinds gister heb maar vind het echt zooo leuk! Heb ook just dance besteld om wat actiever te worden. Ik raad ook aan om in de eshop te kijken bij gratis spellen, misschien zit daar wat tussen?
Ik heb nog geen switch maar twijfel zo! Lijkt me zo leuk maar is het niet veel minder als een ps4
Ik vind octopath traveler echt heel leuk op de switch!
Daar ben ik ook echt heel benieuwd naar!! Ben fan van spellen zoals the last of us (heb ik pas weer opnieuw gespeeld omdat het 2e deel er aan zit te komen). Dus ik vraag me af of het ook een goed verhaal heeft en niet alleen maar een shooter is.
- PC
- Playstation
- Xbox
- Switch
- Wii
- Gamecube
- Anders, namelijk
0 stemmers
Game je online?
- Ja
- Soms
- Nee
0 stemmers
Ben je ook verliefd op Geralt?
- JA
- Witcher 3 nog niet gespeeld
- Nee
0 stemmers
Mag allebei ook?
Geen van beiden.
Ik heb sinds kort Let’s go Pikachu en het is zo leuk!! Had eigenlijk niet gedacht dat het letterlijk Pokemon Red/Green was maar dan modern. Ik hoop echt dat ze dit voor de andere generaties die ook nog niet 3D waren gaan maken!
Ben wel benieuwd of deze manier van Pokemon vangen ook in het nieuwe spel komt, ik vind dit zelf veel leuker dan random wat tegen komen en hopen dat het niet weer steeds dezelfde Pokemon is.
Volgens mij is er over een paar dagen een Nintendo Direct, hopelijk met meer info en nieuwe Pokemon
Yesss dat komt al dichterbij dus! Ik hoop dat er eindelijk wat meer Animal Crossing nieuws/beelden of gewoon iets komt, volgens mij is daar nog maar heel weinig over bekend?
Ik heb New Leaf wel even gespeeld maar na een tijdje vond ik het een beetje saai omdat ik iedere dag hetzelfde deed, dus hoop dat de Switch versie wat meer een doel heeft
Ik zie op youtube steeds GTA roleplay filmjes langskomen het het lijkt me super grappig, want ik gebruik GTA eigenlijk niet want ik kan er niks van hahahah. Maar ik heb een playstation en ik kan echt nergens vinden hoe ik bij zo’n server kom??
Volgens mij is de server gta alleen voor de pc. Ik vind het ook leuk om te kijken.
Waarom bak je er niets vnan?
Kan niet tegen die druk haha, vind het wel leuk om te kijken als iemand het speelt
Ook online? Of bedoel je dan juist? Dat mensen op je schieten tijdens missies ofzo?
Nee ik speel niet online, vind het stom dat je daar voor moet betalen. Nee ik ben net door het beginstukje heen gekomen
Bedoel die druk dat als er mensen op je schieten of als je moet vluchten met een auto ofzo, ik rijd alles kapot hahahaha
Ik kocht ooit GTA V en raakte zo gefrustreerd tijdens de eerste achtervolgingsmissie dat ik ben gestopt. Ik reed steeds tegen lantaarnpalen aan en zo en dan verloor ik die andere auto weer uit het oog.
Hahahahaha ja ik herken welke je bedoeld. Volgens mij het meest kutte deel. Ik heb daar zo lang over gedaan.
Ja geweldig spel is het! Heb zowat alles verzameld wat er te verzamelen valt en ook de dlc gekocht toen deze in de aanbieding was voor een paar euro!
Ze zijn bezog met deel 2 he! Al ben ik bang dat deze een teleurstelling gaag worden. Vond 1 zo geweldig, en het verhaal is eigenlijk ook goed zo.
Mijn eerste reactie was dat New Horizons echt een Pocket Camp voor de Switch is. Baal ook echt enorm dat we nog 9 maanden moeten wachten. Maar hoop dat het dan wel echt een fantastische game is.
Op zich kun je ook weer niet teveel conclusies trekken van een trailer als deze
Ja precies maar ze zijn ook nog bezig met het spel dus misschien nemen ze ook wel wat van de reacties mee die er nu op de trailer komen.