Gametopic

Ik ben heeeeel benieuwd. Vind het idee van een verlaten eiland wel leuk! En ik zag al genoeg nieuwe features (makkelijk paden creëeren, bloemenplukken, over water springen :scream:). Hoop alleen dat het niet te veel op pocket camp gaat lijken.

Ze laten allemaal gameplay zien in de Treehouse! Ben nu al een stuk positiever. De map lijkt wel klein, ben benieuwd of er meerdere eilanden zijn. En multiplayer op 1 switch!

1 like

Ben weer verder gegaan met the Witcher. Maar ik vergeet alles elke keer, er is zo veel. Zo wordt de drempel om verder gaan ook steeds hoger.

Edit: grrr ik ga steeds dood

2 likes

Ik kon het met de zoekfunctie zo snel niet vinden, maar het zal vast al eerder besproken zijn: is het handig om een Switch + games in Amerika te kopen? Ik neem toch aan dat je bij het instellen pas de taal kiest, en de game die taal overneemt? De console kost daar omgerekend namelijk €266, hier gemiddeld €329 met soms aanbiedingen rond de €300. En hebben jullie nog aanraders waar ik het dan het best kan kopen? Ik ga in oktober naar New York.

1 like

Heeft iemand hier Hollow Knight gespeeld? Werd me steeds door meerdere mensen aangeraden en hij is in de aanbieding voor 7,50 dus ik heb 'm gekocht. Volgens mij ben ik alleen echt te ongeduldig voor metroidvania’s. :grin: Ik raak in paniek van die bosses en ren dan recht in hun armen - kill me! Hahaha.

Ik zit er aan te denken om een playstation 4 te kopen. Weet iemand welke spellen daarvoor echt leuk zijn en hoeveel geheugen het handigst is?

1 like

Sowieso 1 TB!

2 likes

Oh ja ik zie het, is inderdaad wel fijn die korting. Qua spellen verschilt het een beetje, ik ga sowieso gta kopen en tekken, maar harry potter lego spreekt me ook wel aan. Geen idee of dat leuk is maar love hp haha.

Ik zie allemaal video’s voorbijkomen op YouTube van Harry Potter: Wizards Unite. Ik wil ook! Waarom duurt het in Nederland altijd langer voordat de release in de app stores verschijnt.

Net Xcom 2 met alle DLC gekocht in de Steam summer sale voor nog geen 30 euro in totaal :star_struck: gelukkig heb ik volgende week vakantie

2 likes

Mijn zwangerschapsverlof is gisteren begonnne dus heb lekker veel tijd om te gaan gamen weer!!

Zojuist NieR: Automata besteld. Iemand ervaring mee?

:eyes:

11 likes

:scream:

Ik wil ook de boeken lezen voor de serie uitkomt. Er komen nieuwe edities, maar zo jammer dat het alleen om de eerste twee gaat: https://www.bookspot.nl/boeken/the-witcher-de-laatste-wens-andrzej-sapkowski-9789024588244 Ik wil de rest dan in diezelfde stijl.

Aan de andere kant misschien goed, want dit houdt me tegen om te bestellen en ik heb echt nog veel te veel boeken liggen om te lezen. :grimacing:

1 like

Huh nee deze trekt mij ook totaal niet. Misschien als je veel onderweg bent met het OV wel interessant (mits hij 'n betere batterijduur dan de Switch heeft idd).

Hmm ja ik snap je angst opzich wel, maar juist voor onderweg issie zo leuk en handig!

1 like

Heeft iemand hier wel 'ns zelf z’n (PS) controller geverfd?

Weet iemand een tip voor een leuk spel voor de ds, ik wil een nieuwe kopen voor de zomervakantie (ja ik heb geen geld voor een switch haha)

Voor mijn werk in de kinderopvang ben ik op zoek naar een goede en leuke gameconsole. Wat is het leukste voor basisschoolkinderen? Wij dachten zelf aan een Wii (maar is dat al niet een beetje uit?) of een Nintendo Switch. We vinden het wel leuk dat kinderen daarbij ook moeten/kunnen bewegen.

3ds!