Gametopic

Jaaa, dit lijkt mij ook echt super gezellig :grin:

Mocht iemand me willen toevoegen mag dat: Maureen#2753

1 like

Ik moet mijn account maar weer even afstoffen. Ben het ook weer helemaal kwijt haha. Vroeger ging alles via Battlenet toch? Is dat nog steeds met die gametijd kopen, of gaat dat tegenwoordig allemaal via Steam?

1 like

Nog steeds Battle.net, ik heb zondag ook weer 30 dagen gekocht, en speel nu weer even de normale WoW. Volgens mij is het zo dat je voor vanilla dezelfde subscription gebruikt straks.

1 like

Ah top. Ja ik ben na Pandaria gestopt dus heb nu een aantal lvl 90 (geloof dat je nu tot 100 kan?), maar levelde op een gegeven moment zo snel. Dus dat is straks wel weer wennen als het weer erg sloom gaat zoals 2006 haha. Is het nu ook wel leuk om te spelen?

Je kunt nu zelfs tot 120. Ik vond de huidige expansion best leuk toen hij net uit kwam, ik heb hem vooral in het begin veel gespeeld. Maar nu ben ik terug en is er weer vet veel toegevoegd, dus voel me helaas een beetje verplicht om de nieuwe quetst te doen en reputatie te farmen

Oh wow tot 120! Hahah sick. Jaa dat reputatiegedoe herken ik wel! Ik was een van de weinige vrouwelijke lvl 90 healers dus tijdens dungeons namen weinig mensen me serieus. Dus moest echt mā€™n reputatie opbouwen, maar moet straks echt weer vanaf 0 gaan beginnen haha. Ook wel weer leuk. Lekker questen. Speel je trouwens pvp of pve?

Beide! In TBC vooral veel pvp, WotLK veel geraid, in Panda veel pvp en challenge modes en de expansions (cata, draenor en legion) heb ik niet zoveel gespeeld. BfA voornamelijk pvp. Mijn lievelings zijn (rated) battlegrounds, maar heb niet genoeg tijd om in een vast team oid te spelen helaas. En in alle expansions heb ik reputatie gefarmd :nerd_face:, dat is ook een van mijn lievelingsbezigheden. Wat doe jij het liefst?

Nice! Ik speelde eigenlijk alleen maar pve. Vond mezelf nog echt niet goed genoeg voor pvp haha. Maar vind het questen in pve eigenlijk ook gewoon heel leuk dusja. Maar wilde op een gegeven moment wel meer pvp spelen, maar toen stopte ik met wow.

1 like

Ja, het gewone questen en random dingen farmen vind ik ook leuk! Hopelijk werkt Battle.net straks hetzelfde als nu, dat je cross-realm een party kan vormen

Ik ga nu battle.net weer downloaden, kijken of ik mijn inloggegevens nog weet en zal je dan toevoegen!

Cool! Zie je misschien vanavond dan :wink:

Heb je toegevoegd! Heb even een nieuw character gemaakt en wat aan het levelen nu haha. Zie je vanavond dan!

1 like

2 likes

De verleiding is nu zoo groot om ook een nieuw character aan te maken, maar ik moet hier echt mee wachten tot Classic :see_no_evil:

1 like

Haha dat had ik eerst ook, maar vind het nu wel fijn om weer even in te komen na al die jaren niet te hebben gespeeld. Ben je nu actief op een ander character of wacht je helemaal met spelen tot Classic?

Ik heb je een friendrequest gestuurd! Lijkt me heel leuk om met een groepje van hier te spelen. Ik ben trouwens -weg-

1 like

Ja ik speel op mijn druid (main). Ben nu bezig met reputation grinden zodat ik kan vliegen. Als mijn ilvl een beetje bij is, ga ik denk ik weer eens een keertje raiden. Heb deze uitbreiding amper gespeeld eigenlijkā€¦

1 like

Hier ben ik ook mee bezig, duurt zo lang!

Indd. Ik heb de waveblades af, maar rustbolt pas op 4435/12000.

Oh wauw, nice. Hoe lang ben je bezig geweest? Ik ben zondag begonnen en ben nog steeds frienly :sweat_smile:

Edit: Ben je exalted of revered met waveblades?