Gametopic

Oh denk wel rond de 2 weken intussen. Ik ben revered, en toen ben ik gestopt met de dailies eigenlijk haha.

Ah oke :smiley: , heb je alle allied races unlocked?

Umm die van de alliance wel geloof ik, maar heb daar geen interesse in eigenlijk, zijn het gewoon nieuwe races of?

Ja, die nieuwe races idd. Heb er zelf ook niet zoveel interesse in, maar probeer deze ook te unlocken, heb die van de horde nog niet gedaan.

Ik heb niet eens een horde character meer geloof ik, of misschien ergens n verdwaalde low level :joy:

Hehe, voor horde heb ik die gratis 110 boost gebruikt, anders had ik ook geen horde character :grimacing:

1 like

Haha ja zo kan het ook. Ik heb de 100 boost ooit voor een hunter gebruikt en nooit gespeeld oeps.

Ik heb zin om te gamen maar heb echt geen idee wat voor game! Niets lijkt me op dit moment echt aan te trekken of zo. Iemand tips (voor de PS4)?

Games die ik tof vind:
The Last of Us, Uncharted, The Witcher, Borderlands, Life is Strange, Detroit: Became Human, Spider-Man, Horizon Zero Dawn, God of War, Tomb Raider

Wat me niet ligt: GTA (ik kan dat gewoon echt niet), Fallout (jammer, wel mijn soort game, maar de manier van schieten daar vind ik niets)

Games met alleen schieten zonder verhaal zijn ook niets voor mij.

The Elder Scrolls? Vond dat zelf wel heel leuk nadat ik The Witcher had gespeeld en dacht dat ik nooit meer zoiets leuks zou spelen. The Elder Scrolls: Oblivion vond ik zelf het leukst.

2 likes

Far cry 5? Ik heb deze net uitgespeeld en snap niet waarom ik er nooit eerder aan begonnen ben! Ben er de afgelopen 4/5 weken echt verslaafd aan geweest haha, en ik begin nu net zelf met Far Cry New Dawn en het is super leuk dat je van alles herkent van 5

1 like

Assassins Creed Odysseus vond ik heel erg leuk. Het is veel meer een rpg dan zn voorgangers en heeft heel veel content.

1 like

@Rozevarken @DarkwingDuck @anon76889665 Thanks voor de tips, ik ga ze even bekijken. Ik heb nu deze in mijn mandje, ook deels omdat ze nu in de aanbieding zijn:

2 likes

Wat een stress, A Plague Tale. :scream: Krijg er zweethandjes van.

1 like

Ohh ik vind Henry als Geralt echt :heart_eyes::heart_eyes:
Vind hem zo in de trailer echt goed gecast, in de eerdere promo shots had ik daar een beetje mijn twijfels over.
Zeker leuk omdat hij zelf ook zo’n fan van de boeken en games is.

Kan nie wachten

2 likes

Gelukt! :tada:

Yay! :clap:t3: Ik ben op de helft :sunglasses:

Ik heb wat filmpjes gezien van super Mario maker 2 en het lijkt me echt fantastisch, alleen wel 59 euro (combo met jaar online 69). Twijfel dan wel of ik het genoeg ga spelen, iemand er ervaring mee?

En ik baal dat ik niet eerder in de sale heb gekeken want nu is die natuurlijk alweer voorbij. Kan wel wat nieuwe games gebruiken!

Thanks! Dan ga ik er sowieso nog even mee wachten of het toch maar niet doen

Zijn er voor PS4 ook dit soort ‘gezellige’ spelletjes? Ik heb het idee dat het allemaal hardcore is, wel heel leuk maar the Witcher bijv is niet erg gezellig. Snapt iemand wat ik bedoel? :grin:

Thanks! Spyro ziet er leuk uit ja!