ja ik zal er wel ooit aan geraken haha maar mijn backlog is zo gigantisch groot nog steeds ik geraak er niet door en ik koop al amper iets
Ok die detriot become human is echt echt echt heel erg leuk! Gelukkig komt mijn vriend vanavond pas en kan ik lekker spelen haha
@Ainu Thanks voor de tip! Ik ga er eens naar kijken.
Ik was eigenlijk een beetje vergeten dat ik de PS3 van mijn broer had gehad… Hij had een PS4 gekocht, dus mocht ik zijn 3 hebben. Ik speel nu Uncharted 3 en ik vind het leuk! Moet nog steeds wel heel erg wennen aan de controller (want ik speel dus voornamelijk op de pc), maar het gaat al beter, haha.
misschien ben ik tegen dan deze trailer vergeten jezus
CYBERPUNK 2077 TRAILER AAAAAAHHHH IK WACHT AL 5 JAAAAAAAAR
Ik was vooral blij met de Tomb Raider trailer. Dat is echt mijn favoriete game ever.
Ja ik ben echt dol op de reboots! Ik heb twee nog niet gespeeld (blut haha), maar deel 1 van de reboot al zo vaak. Ik heb de oude ook allemaal nog op de ps3. Alleen de allereerste niet. Ben echt met dit spel opgegroeid.
JAAAAAAAAAAA
Ok, Fallout 76 dus inderdaad online maar ook met een offline optie, hoop dat de offline ervaring ook vet is dan want zit echt niet te wachten op een online Fallout
Oh en TES6 jammer dat ze daar niets meer over hadden maar zal wel 2019/2020 worden dan.
Ben zoo benieuwd naar Fall Out 76, hoop dat het een beetje leuk is online. Vond TES online heel erg tegen vallen namelijk, terwijl ik wel een hele grote Skyrim fan ben.
En TES6 hoop dat dat niet te lang gaat duren!
Precies!! TES online was voor mij ook een grote teleurstelling, maar ik hou sowieso niet heel erg van online gamen dus dat was te verwachten haha .
Vond t wel jammer want heb de andere TES games echt kapot gespeeld.
Nee ik hou ook niet van online spellen, maar ben al heel lang op zoek naar een spel wat ik samen met mijn vriend kan spelen (wat dus niet lukt omdat ik alles online altijd kut vind). Dus ik hoop dat dit dan misschien iets is, want ik vind de hele Fall Out wereld geweldig creatief.
Als iemand tips heeft voor leuke (PC) multiplayer games?
man man de square enix conferentie was echt ruk, ben benieuwd of sony wel iets gaat zijn al verwacht ik van nier
Ik ben ook een WoW nerd, al is dat echt met fases. Speel atm niet, ben aan het wachten op de nieuwe uitbreiding in augustus. Nu vul ik mijn tijd lekker in met Destiny 2 Wel echt balen dat eigenlijk alle spellen niet cross-platform zijn, want nu kan ik nooit met mn vriend samen spelen. Snap het wel, maar toch wel jammer.
De Sony conferentie was zo WEIRD. Echt, wie heeft dat format bedacht? Wat een rommeltje.
ik heb het net teruggekeken en het was echt niet goed georganiseerd nee
CYBERPUUUUUUUNK
(Ja sorry, ben gewoon al 2 dagen aan het gillen)
Ik wil eigenlijk zeggen wat een stink E3 weer maar er worden best wat dingen aangekondigd waar ik enthousiast van word.
Ja, na het nieuws dat Dragon Age 4 pretty much nog in de planningsfase zit (%@$@^@) is Cyberpunk atm mijn enige lichtpuntje in gameland
Ik wilde net posten of er hier ook nog animal crossing fans zitten!! Ik ben zooooo verdrietig dat er gewoon NIETS over gezegd is
Het moet echt wel komen, dat kan haast niet anders. New Leaf deed het ook zo goed en die is alweer zo lang geleden, en de Wii U heeft er niet eens een gekregen. De switch is inderdaad echt perfect. Misschien 2020…