Gametopic

Ik ben ooit begonnen aan The Witcher 2 maar kon er niet echt inkomen. Vond de besturing nogal ‘clunky’ en te veel menu’s voor mijn smaak. Maar ben sowieso niet heel erg into rpg’s.

Hoor wel dat The Witcher 3 wat toegankelijker is.

1 like

Ik speel TW3 op mijn PC en heb periodes dat ik me er helemaal in kan verliezen en periodes dat ik even helemaal niet speel. Ik was de game dus ook even vergeten tot jij hier postte maar heb nu wél weer zin om het te spelen. Het is niet de beste RPG ever, maar als je van hardcore RPG houdt is het wel een leuke game waarbij TW3 inderdaad het meest toegankelijk is. Je “mist” wel een deel van het verhaal wat sommige keuzes misschien “lastig” maakt maar niets waarbij een wiki je niet kan helpen ;)!

Als je m dus in de sale oid kan scoren zou ik het zeker doen, heb er toch echt al wat uren plezier aan beleefd! Waarom ik op dit moment niet speel is omdat ik eindelijk Fallout 4 weer heb opgepakt (was altijd de game van mij en mijn beste vriend, sinds zijn overlijden heb ik het niet meer aan kunnen raken tot kort geleden) en samen met Detroid: Become Human zit al mijn tijd daarin haha.

2 likes

ik heb detriot become humans gekocht voor mijn vriend en nu komt hij magisch ineens vanavond al langs ghehe.

ja ik heb nogsteeds geen baan en hoor niets te kopen. ik hou de nederlandse economie simpelweg draaiende.

3 likes

Ja mijn vriend heeft TW en zei idd al dat ik wel een deel van het verhaal mis. Maar ga het denk ik gewoon proberen aangezien hij hier toch al ligt! En wellicht ga ik Fallout ook nog eens proberen in de toekomst.

Wat heftig trouwens van je beste vriend zeg. Kan me heel goed voorstellen dat je de game een tijd niet hebt gespeeld… Heel veel sterkte nog! <3

The Witcher is echt 10/10 heerlijk. Ben net weer begonnen aan TW3 (opnieuw begonnen) en dit keer in 4K en het is zoooooooooo mooi.

Edit: zie dat je al overtuigd bent maar goed ik kwam hier ook om dit te zeggen anyway dus efficient :stuck_out_tongue:

3 likes

Op 14 augustus komt seizoen 4 uit van The Walking Dead Telltale. Ben 'm nu net weer opnieuw aan het spelen op PS4, zo’n geweldig spel! :grin:

ja ik zal er wel ooit aan geraken haha maar mijn backlog is zo gigantisch groot nog steeds ik geraak er niet door en ik koop al amper iets :thinking:

1 like

Xbox live heeft een grote sale nu vanwege e3 en ik word er hebberig van.

Heb tot nu toe Life is Strange gekocht. Heb ooit de eerste aflevering gespeeld maar toen niet de behoefte gehad om de rest te kopen. Nu voor €4,- wil ik het wel proberen.

Twijfel ook echt of ik Forza Horizon 2 moet kopen. Vond 1 superleuk. Hoor alleen van iedereen dat 2 weer in het niet valt bij 3. Maar de setting van 2 spreekt me zo veel meer aan. (Wel stom: $5 in de V.S. en €15 hier…)

1 like

Ok die detriot become human is echt echt echt heel erg leuk! Gelukkig komt mijn vriend vanavond pas en kan ik lekker spelen haha

3 likes

@Ainu Thanks voor de tip! Ik ga er eens naar kijken.

Ik was eigenlijk een beetje vergeten dat ik de PS3 van mijn broer had gehad… Hij had een PS4 gekocht, dus mocht ik zijn 3 hebben. Ik speel nu Uncharted 3 en ik vind het leuk! Moet nog steeds wel heel erg wennen aan de controller (want ik speel dus voornamelijk op de pc), maar het gaat al beter, haha.

1 like

misschien ben ik tegen dan deze trailer vergeten jezus

1 like

CYBERPUNK 2077 TRAILER AAAAAAHHHH IK WACHT AL 5 JAAAAAAAAR

4 likes

Jaa zo vet!

Samen met Metro Exodus en We Happy Few mijn favorieten van de show.

Ik was vooral blij met de Tomb Raider trailer. Dat is echt mijn favoriete game ever.

Ja vond ik ook leuk! Wel meer van hetzelfde, maar dat vond ik helemaal niet erg. Vind deze richting van de serie echt top.

Ja ik ben echt dol op de reboots! Ik heb twee nog niet gespeeld (blut haha), maar deel 1 van de reboot al zo vaak. Ik heb de oude ook allemaal nog op de ps3. Alleen de allereerste niet. Ben echt met dit spel opgegroeid.

JAAAAAAAAAAA

Ok, Fallout 76 dus inderdaad online maar ook met een offline optie, hoop dat de offline ervaring ook vet is dan want zit echt niet te wachten op een online Fallout

Oh en TES6 :grin::grin::grin: jammer dat ze daar niets meer over hadden maar zal wel 2019/2020 worden dan.

1 like

Ben zoo benieuwd naar Fall Out 76, hoop dat het een beetje leuk is online. Vond TES online heel erg tegen vallen namelijk, terwijl ik wel een hele grote Skyrim fan ben.
En TES6 :grin: hoop dat dat niet te lang gaat duren!

2 likes

Precies!! TES online was voor mij ook een grote teleurstelling, maar ik hou sowieso niet heel erg van online gamen dus dat was te verwachten haha :joy:.

Vond t wel jammer want heb de andere TES games echt kapot gespeeld.