Gametopic

Life is Strange, Heavy Rain, The Walking Dead

1 like

Ja is echt een geweldige game! Detroid become human twijfelde ik over, ben sowieso best kieskeurig met games haha. Oxenfree is ook heel tof trouwens!

1 like

Detroit ziet er zo gaaf uit. Maar het hele verhaal met androids en sci fi is ook wel echt precies mijn smaak!

2 likes

het is ook echt gaaf uitgewerkt :grin: kan telkens niet wachten om verder te spelen.

Eens met @Prikkelbaar ik heb een gaming pc, ps4, ND3DS (ok en ook nog die mini snes) en ga binnenkort ook nog de switch halen. Ze hebben voor mij allemaal zo hun eigen waarde en heb het echt nog nooit zonde gevonden dat ik zoveel verschillende manieren om te gamen heb.

2 likes

@Mgg Als je nog meer support nodig hebt, ik heb een PS2, PS4, XBOX360, gaming PC, Wii, Gamecube en nog verschillende handhelds, en wij gaan ook nog een Switch en een PS3 halen. Ik vind verschillende consoles zo veel meerwaarde hebben. Er zijn zo veel verschillende games die voor verschillende platformen uitkomen, en de manier van spelen is ook zo anders steeds.

2 likes

Ik heb alles met mijn vriend meegekeken, heel mooi spel. Niet voor mij om te spelen, maar ik hou van die mythologie :inlove: heel mooi hoe ze die verweven hebben met het spel.
Hij heeft nu ook het verhaal uit maar weet volgens mij niet zo goed wat hij nu moet gaan doen.

Ik speel zelf nu Zelda, eerste keer dat ik echt wat op de switch speel, bevalt goed. Vooral handheld mode, lekker met oordopjes in, voelt zo erg alsof je er in zit.

2 likes

wacht op een aanbieding als je het doet! ik heb vorige zomer een slim 500gb gekocht voor 220 euro wat ik wel een goede deal vond!

2 likes

Klinkt als een goede deal!

Ik moet zelf wel zeggen dat ik geen nood heb aan meer dan 500gb, controller eventueel wel omdat de batterij niet zo goed is naar mijn gevoel. Ik heb op dit moment bijvoorbeeld Pyre, Shadow of the Colossus, Mega Man Collection, Arslan: The Heroes of Legend, Persona 5, Ratchet and Clank, Final Fantasy IX, The Last Guardian, Tales of Berseria, Utawarerumono: Mask of Truth, God Eater: Resurrection en Kingdom Hearts 1.5+2.5 op een systeem van 500gb.

1 like

alsn je nog een alert zoekt; tweakers is heel goed!
https://tweakers.net/categorie/539/consoles/producten/#filter:q1ZKKkrMS_FMKVayijY0MLeI1VHKL0pJLXLLTM1JUbJSKijKzCpWggoG5xeVAMUSi5PhIgWpyZ5AdbqGOiClyam-mXlKVga1AA

2 likes

Nog een tip:

https://www.budgetgaming.nl

Gebruik ik ook voor prijsalerts op games :slight_smile:

1 like

ken je humble bundle? Daar zijn de sales vaak op andere momenten en afhankelijk van de games heel frequent!

ja maar bij Humble koop je eigen keys voor Steam! je hebt ook CDKeys wat betrouwbaar zou zijn maar daar heb ik geen ervaring mee

Zijn er hier ook mensen die Heroes of the storm spelen?

Sorry, lekker laat antwoord. Ik ga dit weekend ff Discord downloaden, heb ik nu niet maar las hier dat het wel handig is om te hebben!

Nooo, ik heb gisteren Lufia II uitgespeeld en heb nu serieus game withdrawal. Kan ook niks leuks vinden om nu te spelen. Heeft iemand tips? Ik speel op de pc, voornamelijk via Steam. En ik houd van beetje old-school spellen, dus veel platform, rpg en adventure.

edit: wanneer begint de steam sale eigenlijk? /cheap

vind je actie ook leuk? Dan raad ik je aan om eens naar Ys te kijken! De sale is al begonnen op GOG trouwens, denk dat Steam iets na E3 begint 23ste of zo

2 likes

Zijn er mensen die The Witcher hebben gespeeld? En zo ja, aanrader of niet?

Of misschien nog andere tips voor toffe games? Ik speel met name Assassins Creed, God of War, The Last of Us en Diablo-achtige games…

The Witcher staat ver onder mijn lijst (ik vind Westerse games vaak niet zo interessant) maar iedereen is er wel altijd lyrisch over dus dat lijkt me wel snor? Als je op PC speelt; ze zijn vaak in de sale op GoG.

Thanks voor je antwoord! Ik speel zelf op PS4. Denk dat ik TW toch maar eens ga proberen dan.