Gametopic

Ik vind het tot nu toe ook heel leuk!!

Heb nu 3 uurtjes Sword gespeeld en ben blij dat ik de negatieve kritiek heb genegeerd. Tot nu toe vind ik het echt heel leuk en heb ik ook echt weer dat “lekker doorspelen” gevoel.

1 like

Ja ik ging ook twijfelen door de negativiteit maar ik had al verwacht dat ik het alsnog leuk ging vinden

Hebben jullie als een beetje een team? Ik heb sowieso dat vogeltje want die wordt zooo vet, en Ponyta wil ik als ik die tegenkom, voor de rest ben ik er nog niet over uit

Voor mensen die nog vrienden wilde worden, dit is mijn code!
SW-3028-1872-5804


SO CUTE

3 likes

Speelt er al iemand Planet Zoo? Ik overweeg echt om een nieuwe pc te kopen zodat ik het kan spelen :see_no_evil:

Ik!!! Ik vind het vet leuk, vooral het bouwen, maar ook het managen is leuk :grin:

Jaaa dit is echt zo leuk!!

Mijn curry was wel verbrand haha snapte het niet zo en had geen goede ingrediënten blijkbaar


Ik heb een baby pokemon gekregen? :sob::heart:

7 likes

@Sugarbear Dit is zo lief! Ik moet me door jullie zo hard inhouden om geen Pokémon Shield/Sword aan te schaffen (ik heb er eigenlijk geen geld voor haha)

1 like

Ik heb Sword gekregen van mijn vriend, zo lief. Hij heeft zelf Shield gekocht, zodat we samen kunnen spelen.

Mijn fave is tot nu toe Wooloo, ik vind ze echt hilarisch.


Fluff flufluf :joy:

8 likes

Krijg je deze ergens in het spel? Ik wil deze graag in mijn team haha

1 like

Ja! Bij de Pokémon Nursery op route 5, hij is dus wel nog level 1 haha

1 like

Ik vind dat linktrade trouwens net een soort online daten. Heb een hele zooi Eevee’s uitgebroed en die gooi ik nu op de trade. Maar soms vind ik wat ik terug zou krijgen lelijk dus dan cancel ik de trade; voelt een beetje als wegswipen :joy:

Bol heeft wat games voor de Nintendo als dag deal. Geen idee of het veel scheelt

Ik wil Luigi’s mansion :heart_eyes: maar heb net Sims 4 Studentenleven gekocht… nog even wachten dus.

Ik zag het!

https://www.bol.com/nl/ra/algemeen/nintendo-switch-games/58704/?promo=dag-deal_201_RPGR58704_C1_120919-DK-SWITCH_1_1000000036

Scheelt wel een tientje op de originele prijs. Maar ik twijfel of ik moet wachten tot black friday. Kan iemand van vorig jaar herinneren hoe de aanbiedingen voor switch games toen waren?

Iemand met verstand van computers die mij wil helpen? Ik heb via mediamarkt een blackfriday deal gezien voor een computer. Ik wil planet zoo spelen maar vind echte game computers te duur hahaha
Zal het spel speelbaar zijn op deze?

Specs

minimaal vereist:
processor: Intel i5-2500/ADM FX-6350
grafische kaart: NVIDIA GeForce GTX 770 (2GB)
geheugen: 8 GB RAM
opslagruimte: 16 GB beschikbaar

specs pc die ik heb gezien:
processor: Intel Core i5-9400F
grafische kaart: NVIDIA GeForce GTX 1050
geheugen: 8 GB
opslag: 1256 GB

2 likes

Kort antwoord ja. De specs zijn beter dan de minimale eisen. Ik weet niet wat de aanbevolen specs zijn van je game dus het kan zijn dat je het niet met de beste settings kan spelen

1 like

dankje! ze bevelen een NVIDIA GeForce 1070 videokaart aan en een i7 processor… maar dat is een heel andere prijsklasse geloof ik haha
Hier staan alle specs https://store.steampowered.com/app/703080/Planet_Zoo/?l=dutch