Gametopic

Ik zag gister in de PSstore Tera staan en damn ik ben gelijk verslaafd. Het doet mij erg denken aan flyff, dat speelde ik vroeger onwijs veel. Het is wel nog even inkomen en kijken hoe alles werkt. Zijn er hier meer die Tera spelen?

Ugh love that game SO much echt. Let me know wat je ervan vindt!!! De hele sfeer ervan is zo geweldig.

Oh wauwwwww dan ga ik m maybe ook weer eens spelen!!

1 like

Ik bezorg nu ook pakketten.

Ben overstag gegaan door Norman Reedus en Maaaaaadssss Mikkelsen.

1 like

Ik ben ook weer gezwicht jongens :joy:. Heb wel weer iets meer gametijd maar ik heb letterlijk nog allemaal PS4 games in het plastic.

Goed, dat hield me niet tegen. Heb voor de Switch gekocht:

  • Prof. Layton
  • Ringfit Adventure
  • Preorder Pokemon Sword

Ennnn ik wil eigenlijk nu ook DS kopen voor de PS4. En mijn lijstje van wat ik nog meer wil is al zo lang… haha.

Maar in tegenstelling tot een paar maanden geleden heb ik wel echt (bijna) elke dag wel minimaal één uurtje om te gamen dus uiteindelijk kom ik wel weer ergens :wink: !

2 likes

Ik wil hem!
Zou hij met black friday nog voordeliger zijn ?

Hoi! Ben ik weer.
Wat zijn leuke spellen om samen te spelen op de switch?

Ik ga eind deze maand een switch kopen met Pokémon shield en Mario kart of Professor Layton :smile:

2 likes

Klopt het trouwens dat als ik jullie nu toevoeg als vrienden op de Switch dat we dan in Pokemon kunnen traden? Of moet je dan dichtbij elkaar zijn?

Ik zou graag de regional exclusives uit Sword willen hebben (in ruil voor de exclusives uit Shield natuurlijk :grin: )

2 likes

Jaa goed plan! Je hoeft niet dichtbij elkaar te zijn. Ik heb alleen ook Shield gekozen :upside_down_face:

Maar je kan elkaar als vrienden ook zien in de wild area geloof ik? Dus vind het sowieso gezellig om een aantal van hier toe te voegen. Ik ken namelijk verder bijna niemand die het speelt.

Oh ja dat is wel een leuk aspect! Lijkt me wel leuk om elkaar zo te zien en hoe iedereen hun speler heeft gecustomized

Ik wil Pokemon gaan kopen met black friday, hoe hebben jullie gekozen welke versie jullie willen?

Ik heb gekeken welke pokémons er in beide versies alleen voorkwamen. Ik vind Shield leukere pokémons hebben en ik vind de legendarische toffer. Mijn broer kiest sword dus zo kan ik aan alle pokémons komen, mocht ik willen :blush:

Overcooked!

Ik heb Sword gekozen, vond eigenlijk de exclusives van shield leuker maar die steelbooks waren al op voor de pre-order en aangezien zoveel mensen shield straks hebben (is zo te lezen/horen online de populairdere versie) heb ik vast wel iemand om mee te ruilen :grimacing:

Weet je wel al zeker dat die korting heeft? Vooral omdat het nog zo’n nieuw spel is

Nee, geen idee! Maar dan wacht ik er liever even op voor de zekerheid.

1 like

Kon het ondanks de negatieve kritiek niet laten om Pokémon Shield te kopen. Zin in om het hele weekend lekker te gamen!

3 likes

Wat een onnodig grote verpakking altijd

Vind het wel leuk tot nu toe! Maar ben nog niet zo ver haha. Vond alle starters op het einde meh maar heb toch voor Scorbunny gekozen

1 like

Ik heb vandaag ook Shield opgehaald. Tot nu toe vind ik het fantastisch, dat begin was ook zo groots! Ik heb ook voor Scorbunny gekozen :smiley:

Ughh ik moet van mezelf eerst een werkproject afronden, maar nu is het dus heel moeilijk. Wil ook graag beginnen haha :grimacing:. Goed, nog 3-4 uurtjes werken en dan ben ik er ook klaar voor.