Gametopic

Vandaag Planet Zoo gekocht en ben al 3 uur non stop aan het spelen. Moest de besturing etc even uitvinden in het begin, maar wat een heerlijk spel haha

Death stranding gamers; hoe bevalt het spel nu na enige gamplay?

Ahhhhhhh ik ben de witcher opnieuw begonnen omdat ik toch niks meer wist en die kutgriffin lukt niet. Eerst alle side quests gedaan en alles zo goed mogelijk verzameld (met een walkthrough, i suck) en nu is het in een keer gelukt :sunglasses:

3 likes

Krijg nu ook zin om de witcher weer te doen! Ga vanavond weer beginnen denk haha

2 likes

Yay nog een Planet Zoo speler!! Het is echt mega verslavend hè :hushed:. Ik heb best vaak dat ik bij mezelf denk: okee nog even dit of dat afmaken en dan stop ik… BAM weer een uur verder :joy:

2 likes

Ik hoop dat er nog een leuke aanbieding komt, heb hem al in mijn mandje zitten op Bol.com hehe. Maar wel een aanrader dus?

Ja same!! Ik ben alleen totaal niet meer tevreden met mn indeling, maar heb geen zin om alles aan te passen :sweat_smile: oh en al mijn dieren krijgen zo snel baby’s?? Had ook 1 mannetjes blauwe pauw bij 2 vrouwtjes, en nu heb ik 6 baby’s rondlopen :woman_facepalming:t3:

1 like

Ja ik vind m leuk. Lekker groot, veel quests. Ik doe het makkelijkste level en met alle tutorials en vind het nog ingewikkeld, heb nog steeds een walkthrough nodig.

2 likes

Hebben mensen nog aanraders met de eshop sale van Nintendo?
Ik heb zelf Overcooked al eerder gekocht en als je vaak met iemand samen op de switch speelt is het echt leuk!

Zit er zelf aan te denken om Rocket league te kopen

Je kan ze aan de anticonceptie zetten! Dus dat zou ik dan bij je mannetjespauw doen als je geen baby’s meer wil haha.

In welke modus speel je? Sandbox of?
Ik speel zelf nu in challenge, vind dat management speelelement dat daarbij komt kijken wel leuk!
Voordeel van sandbox is dat je inderdaad beter kunt plannen en indelen vanaf het begin haha

1 like

Weten jullie of er ergens nintendo switch spellen in de aanbieding zijn ivm black friday?

Ik kan ring fit adventure kopen voor 59,99, raden jullie dit spel nog steeds aan? En welke spellen nog meer?

Weet je voor welke spelcomputer dit spel is?

Waar? :open_mouth:

Bedoel je misschien Secret of Mana? Al is dat niet echt anime stijl volgens mij. Wel een Japans spel

1 like

Op amazon.de volgens mij! Daar zijn veel switch spellen in de aanbieding vandaag

1 like

amazon.de inderdaad!

1 like

Meh het spel waar ik op hoopte dat het BF sale zou hebben heeft het niet in de Steam store :cry: Zo jammer, want zie ze op andere sites wel met korting maar ik moet de Steam versie hebben (is een DLC)

Iets van Tales of Symphonia?

Of Ni No Kuni?

2 likes

Morgen komt mijn switch met mario kart en pokémon shield binnen :heart:

Ik krijg er ook een labo voertuigen pakket bij. Heeft iemand hier daarmee ervaring? Is het wat?

2 likes