Gametopic

Same hier! Ben nu de wild area aan het ontdekken en ben toch maar gezwicht voor Nintendo Online😭

1 like

Per ongeluk mijn eerste Shiny gevangen (Shield). Ik liep per ongeluk tegen hem aan terwijl ik wat Applins aan het vangen was voor mijn zus, haha. Een Spritzee!

Rechts is dus shiny.

3 likes

Ahh wat leuk! Ik hoop er ook altijd esntje te vinden maar die kans is zo klein

Weet iemand trouwens een beetje hoe die raid battles werken? Moet je daar een hoog level voor zijn of valt het mee? Ik heb geen vrienden op de switch dus kan niet echt samen spelen

Was vandaag bij een game markt en ik twijfelde zooo tussen 3 Pokemon games, was echt te duur voor meerdere dus ik heb Heart Gold :smile:
Ondanks dat Shield natuurlijk veel mooier is geniet ik ook zo van de oudere games

6 likes

Cyndaquil, goede keuze :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik heb dit weekend Detroit: Become Human besteld naar aanleiding van de enthousiaste reacties hier een tijdje terug. Ben benieuwd!

7 likes

Heart gold is zooo leuk!

Ah super! Echt een van mijn all time favos

1 like

Heeft iemand ervaring met Spyro, Crash Bandicoot en The Witcher voor de Switch? Vraag me af of dat de moeite waard is op Nintendo of dat ik het beter bij iemand met een PS4/op de pc kan spelen.

Shinyyyy😍
Had het zowat niet door haha, het is dat die sterretjes me opvielen

2 likes

Ik heb de ringfit voor m’n verjaardag gekregen! En een bon van de mediamarkt, dus kan nog een spelletje halen. Denk MarioKart.

4 likes

Op zich hoef je geen hoog level te hebben, vooral niet voor raids met weinig sterren. Voor 4 of 5 sterren moet je wel hogere level mons hebben en het is het beste om met andere spelers te spelen. NPCs zijn niet zo sterk.

Is er iemand hier die een extra Goomy heeft/een voor mij wil breeden? Ben al een hele tijd aan het zoeken, maar heb hem nog niet. En ja, ik heb wel de juiste versie van de game haha. :stuck_out_tongue:

Is ringfit het geld waard?

Ik heb hem gister pas voor het eerst gebruikt, was leuk! De eerste paar lesjes zijn eigenlijk instaplesjes, vrij kort maar daardoor kon ik wel een kleine workout van 20min doen thuis tussen de dingen door die ik nog moest doen. Kan dus nog niet echt een oordeel vellen, doe later nog wel een uitgebreider verslag :slight_smile:

2 likes

Ik ga hem ook kopen. Wie weet word ik wat fitter haha

1 like

Eindelijk weer een Heist update bij GTA. Speelt iemand ook?

Er is weer sale in de nintendo eshop! Mocht iemand nog wat willen-:slight_smile:

1 like

Zijn er nog meer liefhebbers van Planet Zoo? Mijn parken zijn ontzettend lelijk haha :+1:

1 like

Sorry voor de late reactie! Ik ben later pas gaan kijken, maar overcooked vind ik zelf heel leuk. Vond het bij nader inzien verder niet heel spectaculair. Beetje de spellen die heel vaak in de aanbieding zijn. Dode mus dus, sorry

1 like