Gametopic

Oooo ik hou hier zooo van. Ik weet nog in New Leaf dat ik schrok want mijn poppetje was zo ontzettend lelijk. En dan duurt het ook nog een vet lang voor je wat met je haar kunt doen.

Heb toen maar meteen toen het kon brillen en hoedjes gekocht haha, ben blij dat het nu meteen goed kan.

3 likes

Jaaa die wraen inderdaad zo lelijk in het begin haha. Vind het wel fijn dat je het zo kunt aanpassen. Ben benieuwd of we in het begin nog vragen krijgen om te kijken of je een jongen of een meisje bent, net zoals met New Leaf.

@Ciri Ah nee dat is echt ontzettend zonde en jammer! ik heb nog even een rondje gedaan maar zie hem ook niet bij Bol, GameMania of Nedgame. Het is wel een limited edition maar de DS zou dat toen de tijd ook zijn en die zijn nu ook nog nieuw te krijgen. wellicht dat die weer terug komt! Of via marktplaats tegen die tijd?

Wat mij net wel opviel is dat Nedgame opeens de prijzen van de AC Amiibo’s heeft aangepast. Ik zit al een paar weken de amiibo’s in de gaten te houden omdat ik ze allemaal wil collecten. Die amiibo’s zijn nu van 12 a 17 euro nu ineens allemaal 20 euro. De pakjes met kaarten, series 2, 3 en 4, waren allemaal 1,50 per pakje en nu allemaal opeens 5 euro per pakje. Bizar eigenlijk maar het lijkt mij door de Direct van vorige week te komen, toen werd het echt officieel gemaakt dat de amiibo’s zouden werken op deze versie. (Was al eerder gelekt door een Duits hoesje van het spel).

Maar goed! Nog goed 3 weken + 1 dag en dan is het 20 maart. 20 maart zelf heb ik vrij genomen en de week er na ook. Gedeeltelijk omdat ik even toe ben aan vrij van werk maar ook zodat ik even lekker lang en rustig kan spelen hahaha.

1 like

Geweldig! Ik ga eens kijken :grin:

Dat is even goed duurder. ik heb er 380 voor neergelegd.

Ik ben helemaaaal geen gamer, maar ik raak echt heel erg enthousiast over al die verhalen over Animal Crossing. Het lijkt mij oprecht een heel erg leuk spel, alleen ik ben dus heel erg bang dat ik net zoals bij veel andere spellen ik er echt binnen no-time op uitgekeken ben :see_no_evil:

Gelukkig nog wat bedenktijd, gezien de releasedate. Nintendo Switch heeft mijn vriend gelukkig al en totdat er weer een nieuwe Pokémon Go game uitkomt kan ik deze gewoon fulltime gebruiken.

GameMania doet soms ook met nieuwe spellen, een soort van inruil actie. Dan kun je een spel inruilen die hun aangeven (kun je van tevoren zien op de site) en dan betaal je nog maar 20 euro voor het nieuwe spel. Misschien iets voor jou, als ze dat voor Animal Crossing gaan doen dan…

Ah thanks! dat is wel slim om in ieder geval even in de gaten te houden.

1 like

Ik heb de verleiding niet weerstaan. Heb AC vooraf besteld! Kan niet wachten :slight_smile: Ik moet de dag van de release 1 uur van huis weg (voor 10u in de ochtend) dus ik hoop heeeel erg dat hij niet binnen dat uur wordt geleverd!

1 like

Ja met die marketing zit het wel snor. Maar volgens mij waren de pokemon releases ook wel gehyped.

Edit: en nieuwe gta/call of duty/ red dead redemption.2

Mag ik vragen waar je hem hebt besteld? Als je bij Bol ofzo hebt besteld dan komt z’n dun hoesje middels de normale post en niet met de post bezorger.

@Monstertruck Niet? Ik denk dat ik wel wat ergere communitys heb mee gemaakt. (Pokemon bijvoorbeeld) Denk dat het nu ook vooral komt omdat na 6 a 7 jaar weer een nieuw main spel uit komt.

Wehkamp! Over Bol had ik nog niet nagedacht. Dat klopt inderdaad, zo zijn mijn vorige spellen ook geleverd. Hoop dat het via Wehkamp ook via de brievenbus komt!

1 like

Serieus? Heftig haha. Dat gaat wel ver.

Ah ja! Dat gaat ook wel ver ja. Sommige maken zelfs hele analyses van de gepubliceerde video’s, en dan echt een kwartier lang ofzo er over praten. Van een filmpje van 30 seconden.

Het verbaasd mij alleen dat er tot nu toe (amper) een slecht woord over gepraat is. Bij Pokemon Shield/Sword kon ik mij die rellen nog wel herinneren.

1 like

Mijn vorige bestellingen van bol (bijv Pokemon Shield) zaten echt in een onnodig grote verpakking die nooit door de brievenbus had gepast :sweat_smile: Had ze wel bij een pakketpunt laten leveren, weet niet of dat uitmaakt maar overdag ben ik er niet dus ben dan bang dat ik het pakketje mis.

Doen ze nu weer! 1 spel = €25 en 2 spellen is gratis AC

IK KAN NIET WACHTEN!! Game mania zit bij mij om de hoek raad waar ik langs loop de 20e

1 like

Oe Nice! Kijk @Random :smiley:

Off topic

Door jouw pf heb ik zoveel zin om Sims te spelen ook hahaha

1 like

haha leuk! gewoon doen als je er zin in hebt!

Ondertussen is PaxEAST begonnen en duiken er allemaal beelden op van de beurs daar. Het geluid van het filmpje raad ik aan om uit te zetten. Beetje veel lawaai. MAAR nieuwe beelden.

2 likes

Baldur’s Gate 3 had gister een gameplay demo en ik ben zo enthousiast! Ziet er mooi uit en de gameplay doet me sterk denken aan Dungeons and Dragons 5e!

1 like

Haha het is ook gewoon een spel dat zo’n gekke invloed op je leven heeft. Ik heb het jaren gespeeld en mijn herinneringen zijn zo bijzonder. Het was echt zo’n wereld waar alles goed is of zo, waar je even in kan ontsnappen. Alles is zo positief en gezellig en vrolijk. Het is bijna een therapeutisch spel :sweat_smile:

Ik heb eerst tegen mezelf gezegd dat ik deze niet ga kopen want geen tijd en als je het maar af en toe speelt is het niet zo leuk want dan ben je meer bezig met onkruid wieden dan spelen. Maar als ze die beauty ordinance weer hebben… Dan moet ik wel :heart:
Ze hebben ook zo goed geluisterd naar wat iedereen wilde. Echt zo’n ongelooflijke game is het geworden.

4 likes