Yaasssss!
Dat twitter account is echt zo fijn, echt super snel altijd met nieuws dingen plaatsen.
Ben ook echt blij dat de Amiibo’s ondersteunt gaan worden. Heb nog een hele map vol met die kaartjes ook. Ook die hello kitty versie kaartjes en die sanrio kaartjes.
Zo fijn dat de schapen nu ook gewoon shirts dragen ipv ze om de hals te knopen
Ook zo tof dat ze lange mouwen en hemdjes kunnen dragen.
En ook nog best wel wat ruimte in je inventaris! Plus die tool shortcut vond ik ook echt heel tof.
Ik denk dat ik een ban ga krijgen voor powerposten als ik zo door ga
Ik wil die kat
Ik zag op YouTube vleermuis bewoners, maar die waren volgens mij door fans gemaakt? Die waren echt cute.
Deze storm dag is echt de perfecte dag om weg te kruipen op de bank met Animal Crossing. Helaas nog zo lang wachten. Spelen jullie nu New Leaf weer? Zit er aan te denken om die weer eens op te starten maar bang dat ik dan in maart geen zin meer heb in NH
Zooooo leuk dat het bijna uit komt! Ik heb destijds bij die aankondiging anderhalf jaar terug echt zitten gillen op de bank. Wild world heb ik denk ik zo’n 2 jaar iedere dag gespeeld
Ik twijfel heel erg of ik deze wil kopen. Het spel is fantastisch maar eigenlijk alleen écht leuk als je elke/om de dag even komt spelen en ik heb daar echt nooit de tijd voor nu.
Lijkt ac een beetje op mysims van de Nintendo vroeger?? Want dan moet ik het hebben
Hmm heel klein beetje maar AC is veel uitgebreider en heeft niet dezelfde soort mini games.
Ik had mijzelf voorgenomen om niet met New Leaf te gaan spelen, maar toch gedaan. Via de PC en een emulator (weet niet of ik daar over mag praten hier) en vandaag uiteindelijk de DS gepakt. Echt leuk om mijn oude stad te zien! Jammer dat ik niet echt een nieuwe save file kan beginnen op de DS, als ik dat nu namelijk doe kom ik als nog in mijn ouwe save file stad. Of ik moet de oude save file stad verwijderen.
Kan je een dm sturen waar ik dit kan vinden haha?
Kan iemand mij helpen/ tips geven. Ik wil graag een pc kopen om te gamen want mijn laptop kan niks aan. Het zwaarste spel wat ik wil spelen is planet zoo
vereisten
-
Vereist een 64-bits processor en besturingssysteem
-
Besturingssysteem: Windows 10 64bit
-
Processor: Intel i7-4770k / AMD Ryzen 5 1600
-
Geheugen: 16 GB RAM
-
Grafische kaart: NVIDIA GeForce GTX 1070 (8GB) or AMD Radeon RX 580 (8GB)
-
Opslagruimte: 16 GB beschikbare ruimte
Heeft iemand tips voor een pc of waar ik het beste kan kijken, ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen haha.
Als ik het goed begrijp wil je dus een pre-build (kant en klaar)? Wellicht dan eens kijken op Cool Blue, daar kan je volgens mij best wat van je opties aanvinken. Heb zelf een pre-build gekocht een paar jaar terug was, simpelweg omdat ik even geen zin had om te bouwen. Nu wel spijt van omdat ik best wel een kleine case heb.
Als je voort parts wilt gaan en gaan bouwen kan je wellicht kijken via de best buy guide van Tweakers. Die maken ze eens in de zoveel tijd
https://tweakers.net/reviews/7572/desktop-best-buy-guide-januari-2020.html
Als zelfbouw je bang maakt dan kan je volgens mij via Alternate ook nog een service nemen om hem te laten bouwen. https://www.alternate.nl/html/index.html . bij Alternate hebben ze volgens mij ook kant en klaar systemen.
ook voor parts: https://www.megekko.nl/
Qua opstart schijf raad ik wel een SSD aan. Meestal zit die met pre-builds er nu wel in maar is die vrij klein, 156 gb/250gb. Let daar wel mee op!
Hmm nooit over nagedacht om hem zelf te bouwen haha, is dat heel moeilijk als je dat. nog nooit hebt gedaan?
ook een hele goede ja! ik vergeet soms een beetje dat die winkeltjes nog bestaan.
@flwhrs het is wel handig dat je een beetje verstand hebt wat op elkaar past en wat je doet. Het is geen complete rocket science maar beetje achtergrond is wel handig. Vind de tip van Duchess heel goed!
jaaa heerlijk! Wij hebben ook z’n zaak nog maar ik kom er eigenlijk nooit meer. Vroeger wel heel veel omdat de PC om de haverklap kapot was door mijn gedownload. hehehe. nu vind ik het leuk om er zelf mee te spelen enzo.
Er is ondertussen weer heel wat nieuwe Animal Crossing content bekend gemaakt. Vind het echt heel leuk om te volgen allemaal op twitter. De hele community flipt hem over ieder klein ding en dat is echt geweldig. Precies hoe ik mij van binnen voel.
Je kunt nu dus met een spiegel je kapsel etc gaan aanpassen, wat echt chill is. dan hoef je niet perse te wachten tot Shampoo open is. Wat dan ook weer duidelijk maakt dat Shampoo en Harriet er niet zijn?
Even een overzichtje van de keuze tot nu toe voor je character
Ook is er weer een nieuwe commercial waarbij het net echt lijkt dat ze speelt. Al is het weer E3 content wat ze er in hebben geplakt
Dit maakt het wachten tot 20 maart weer wat zachter maar ook een stuk moeilijker.
Ik heb ook zo’n zin in animal crossing!!
Ik twijfelde een tijd om de animal crossing switch te kopen en dan mijn switch light verkopen, en op het moment dat ik eigenlijk de knoop doorhakte om het te doen is die switch nergens meer te koop😭 zo jammer