Haha ja ik hou het nu al weken in de gaten, maar telkens als ik kijk is hij nog niet weer in de aanbieding helaas!
Damnit!! Misschien marktplaats nog proberen?
Ik ga onze switch inruilen idd! Vet leuk, ook 1 van mijn favoriete spellen. Zou het weer met een code werken die we kunnen delen met elkaar? Dat vond ik leuk, dat je ander fruit kon halen etc.
Leuk dat ik hier lees dat je het met 2 personen kunt spelen blijkbaar. Samen met mijn dochter spelen dus
Ja je kunt het lokaal spelen en online met totaal 8 personen. Ik heb nog geen idee hoe het gaat werken maar denk wel dat SW codes uitgewisseld moeten worden.
Jaa zou ik graag willen, maar dat laat mijn bankrekening niet toe
Heb net een Nintendo switch besteld, met Zelda. Heb er echt zo lang tegenaan gehikt, eerst PlayStation toen Switch. Maar nu helemaal happy met mân besluit
Jaaaa ik kan echt niet wachten!! Had wel gelezen dat er betaalde content inzit. Even hopen dat het niet micro transacties zijn voor kleding of villagers maar voor een expansion pass
Dit ziet er interessant uit, maar lijkt ook wel een te exacte kopie van animal crossing en Stardew valleyâŠ
Haha echt hoor. Je kan best inspiratie halen uit een andere game maar zelfs de artstyle lijkt op Animal Crossing
Vertel me even wat is er zo geweldig aan animal crossing? Waarom moet ik hem halen ahah!
Jaa alsof hij niet eens zân best heeft gedaan om het niet op animal crossing te laten lijken. Zelfs die Builder leek op Isabel
Oof dat hoop ik ook niet! Net zoals met pocket camp, ontzettend duur. Wellicht dat ze DLCâs mee bedoelen? Of bundeltjes. Ik hoop stiekem dat er nog een Nintendo Direct komt deze maand of begin volgende maand, al denk ik ook weer van niet
Denk dat 27 feb (Pokémon dag) deze maand wellicht het enige zal zijn.
Het is gewoon een super chill en schattig spel haha. Beetje fabeltjeskrant achtig, je woont in een dorpje waar allemaal andere wezens wonen en je probeert het dorpje naar zijn vorige glorie terug te krijgen door dingen te planten en op te ruimen enzo. Het is allemaal heel chill met jazz muziekjes, beetje kletsen met je buren en het aantrekkelijk maken dat er meer fabeltjeskrant beesten in je dorp komen wonen, je huisje inrichten, vissen en fossielen verzamelen etc.
Het is een spelletje wat het leukst is om elke dag even te spelen om alles bij te houden.
Ik heb nog geen switch maar wil ACNH zoooo graag spelen dat ik zo twijfel of ik de switch ga pre orderen. Wel veel geld namelijk maar animal crossing
Zo toepasselijk haha. ik heb ook even getwijfeld omdat ik dus een goeie switch heb. Alleen vroeger nooit het geld gehad voor speciale edities en nu had ik zoiets van; ik doe het! no matter what.
aaaah ik kan zo niet wachten op ACNH!!! Kijk hoe mooi het er ook uit ziet
Ik denk dat ik mijn playstation ga verkopen ik gebruik hem nooit meer.
Ik heb interesse in je playstation
Hahha die is heeel toepasselijk!
Ik heb het nog nooit gespeeld, zou het dan ook leuk zijn? Of is het meer nostalgie (zoals pokemon voor mij is)? Ik dacht altijd dat het niks voor mij zou zijn, maar door jullie enthousiasme wil ik het misschien wel proberen (heb al een switch)
Ik denk niet dat het nostalgie is, maar meer een type spel wat je echt moet liggen. Sommige mensen vinden het drie keer niks! Je kunt niet dood gaan, er is eigenlijk geen uitdaging, het is gewoon een heel low-key en relaxed spel.
Ik zou eerst wat gameplay filmpjes kijken of een demo (als die er is) wanneer het spel uit komt. Switch spellen zijn echt duur dus het zou zonde zijn als je het koopt en het niks aan vindt!