Gametopic

Oh wat leuk! Ik speel ook alleen maar online.

1 like

Ik ben echt excited voor sons of the forest/the forest 2. Niet dat ik het ga spelen, maar love de videos die er van gaan komen. Zijn er meer mensen die gamingvideos kijken op youtube?

1 like

Heeft iemand de Pokemon Direct gezien? In spoiler voor de zekerheid :stuck_out_tongue:

Ik vind de content er echt zooo goed uitzien en ook leuk dat 200 Pokemon terugkomen, maar echt kut dat je in totaal 90 euro betaalt voor het hele spel? (Omdat de expansion 30 euro kost) Ik moet ook echt even goed nadenken of ik het ga doen want het ziet er dus wel gaaf uit maar het is zooo veel geld

Ik ben late to the party hiermee hoor maar ik heb Pokémon eevee op de switch. Maar wat is nu eigenlijk de bedoeling van dit spel? Ik vang Pokémon met zo’n bal, dubbele stuur ik naar een professor en soms willen mensen met me vechten. Dan geef ik ze 1 stoot met eevee en dan faint de ander. :woman_shrugging:t3:
Er staan bosjes her en der dus ik neem aan dat ik die weg kan halen op een gegeven moment? Maar wat nog meer want tot nu toe is het een beetje hetzelfde allemaal.
(Volgende stap is idd tutorials kijken maar als iemand me het kort kan vertellen is het tijdwinst jeweetzelf)

Je moet de 8 gyms verslaan zodat je de League kunt uitdagen! Als het goed is heb je een town map, dan zie je wel een beetje welke kant je op moet.

1 like

Ja klopt maar ik zit nu in een loop want iedereen zegt steeds hetzelfde en ik vang steeds dezelfde Pokémon haha. Maar ik probeer het nog even.

Lekker Spelen videos zijn mijn very guilty pleasure

1 like

Wie speelde hier nou ook gta?

Ik heb gisteren Untitled Goose Game gespeeld en dat is echt lollig. Je kan het binnen een paar uur uitspelen, dus kan prima op een avondje. Het zit in de Xbox game pass, dus “gratis” als je dat abonnement hebt.

Je bent dus een gans en je doel is om mensen het leven zuur te maken.

19 likes

Hahahahaha wattt

2 likes

Hahahahahhaha dit wil ik

1 like

@HotMomma @Girasol Aanrader hoor. Ik probeer nu een kind in een plas water te laten struikelen. Je krijgt een to-do lijstje met allemaal dingen die je moet doen. Iemands hoed stelen, iemand opsluiten.

(Hoewel ik het voor €20 misschien niet gekocht had)

3 likes

Is goat simulator ook zoiets? Die is nu gratis te krijgen via PS Plus haha

Ja dit is zo’n leuk spel!
@HotMomma Ja goat simulator lijkt er een beetje op, maar ook weer niet. In bizariteit gaat die nog wel stukken verder en is heel vermakelijk.

2 likes

Hahaha ik ga die een keer proberen als ik tijd heb, toch gratis hahaha. Kan me er totaal niks bij voorstelen.

Zijn er mensen die Bioshock spelen? Ben nu weer bezig met infinite, en vind het toch zoooo een geweldig spel. De makers zijn nu ook bezig met een 4e deel las ik :smiley:

Haha, shit nu wil ik dit doen, maar voor 20 euro?

Ben er een tijdje uit geweest, wil weer beginnen op de playstation, maar ik weet nog dat ik in uncharted 4 bij een level ben waar ik niet uit kwam, dus dat motiveert niet zo haha.

Ohhhh ik heb voor mijn vriend God of war gekocht want hij was in de aanbieding, maar nu ben ik zelf verslaafd! Ik had mij nooit ingelezen over wat voor spel het was, maar toen ik hem zag spelen vond ik het zo leuk. Vooral de puzzels tussendoor vind ik geweldig!

3 likes

Even dat hoofdstuk op YouTube opzoeken zodat je weer even verder kan?

Ik kon m’n farm op stardew niet meer aan dus ben er de hele avond mee bezig geweest om hem opnieuw te organiseren. Wel nog steeds spijt van welke farm ik bij het begin heb gekozen :sweat_smile: maar ben al te ver om opnieuw te beginnen

Gisteren Zelda Breath of the Wild gekocht
Send help
Ben echt verslaafd

4 likes