ik moet eerlijk zeggen dat ik Final Fantasy 7 niet echt een leuke game vond. Het spelen van de demo liet me vooral herinneren welke FF ik wel helemaal fantastisch vind ( FF12) dus die heb ik meteen geremastered in de sale op psn met 50% korting gekocht :’)
Oehh, hoeveel kost die dan? Die heb ik eigk nog nooit gespeeld.
Ben zelf groot fan van 7, 10 en 13 (ook al vonden de meesten 13 niks )
Ik wil eigenlijk het liefst dat er een nieuwe Final Fantasy Tactics op de Switch (of wat dan ook) komt, die op de Gameboy Advance (?) was geweldig!
Hij is 25 euro nu (normaal 50).
Destijds hadden veel gamers er moeite mee omdat het niet je typische final fantasy was. De wereld is fantastisch en het game systeem is heel erg uitgebreid.
Mijn andere favoriete ff is 10-2 die nog minder populair is bij mensen, geloof ik
Ohhh die vond ik idd ook verschrikkelijk haha, ik dacht YES EEN VERVOLG OP MN LIEVELING. Maar nee, je moet rare dansjes doen en de gameplay was verre van
Ooh ik vond de gameplay juist heel nice. Dat dress sphere systeem was ongelofelijk innovatief en zat goed in elkaar, haha. En ik vond het leuk dat je een vast team had van 3 characters. Plus alle side missions… Yep, loved it!
Ik speel nog WoW! Toevallig deze maand weer subscription gekocht. Ik heb volgens mij van Legion de beta eventjes gespeeld, maar ik vond dat helemaal niet leuk. Ik speel het liever meteen gewoon goed denk ik.
Werd tijdddddddd
Idd! Maar heb nog meer zin om deel 2 te spelen!! Staat eind mei op de planning, hopelijk gaan ze het niet weer uitstellen
Zo veel zin iiiiin, heb laatst nog deel 1 gespeeld om er weer even in te komen. Ik hoop voor deel 2 op een meer open wereld en variatie qua gameplay!
Ik ben nog steeds zo into Stardew Valley. Hier in huis hebben we het spel ook gewoon 3x haha. Ik had het als eerste op mn steam account, daarna ook nog aangeschaft voor de Switch. En onlangs heeft mn vriend het ook op zijn Steam account gekocht en spelen we het af en toe co-op.
Heb er al 200 uur in zitten in totaal😳. Wel sinds 2 jaar ofzo hoor. Soms zit er een hele tijd tussen en dan pak ik het weer op, zoals nu. Lekker met de Switch op de bank, het is zo’n relaxend spel. De subreddit r/stardewvalley vind ik ook een hele leuke community!
haha same! Mijn vriend heeft het op de PS4, ik heb het op de PC en de switch. En steam + switch is goed bij elkaar voor 500 uur. Wilde van de week weer gaan spelen en heb mijzelf tegen gehouden. Anders steek ik er zo weer 40 uur in binnen een week (oke lichtelijk overdreven)
Nog twee wekentot ACNH!!
Ik kan echt niet meer wachten
Ik vond hem alleen hier, maar verzending duurt iets langer geloof ik. Heb alleen geen ervaring met deze webshop…
——
Mijn vriend wilde mij (blijkbaar) voor m’n verjaardag verrassen met de switch animal crossing edition. Maar toen ik tijdje terug zei, goh hij is overal uitverkocht. Ja toen had hij een beetje paniek, want volgens mij heeft hij geen pre-order gedaan. En nu ben ik een beetje teleurgesteld, wat ik weer belachelijk van mezelf vind haha
Ja ik zou het risico dan ook niet nemen. Denk eigenlijk wel dat ze weer op voorraad komen uiteindelijk
Als het goed is gewoon de 20e! Bij Pokemon kwam hij bij mij op het pakketpunt binnen op de release day
Wild world of new leaf haha?
hahah ik heb die ook gespeeld en later nog new leaf en toen begreep ik echt niet doet ik zoveel uur wild world heb gespeeld want eigenlijk kon je daar zo weinig doen haha.
@flwhrs @sunmoonstars ik ben weer een paar weken ACNL aan het spelen en ben echt helemaal verslaafd.
Gewoon nog zes dagen tot we kunnen vertrekken naar onze eilandjes!