Gametopic

Het is zo dichtbij!

1 like

Hebben jullie al een naam voor het eiland?

Wat grappig zo heette mijn new leaf dorpje!

Ik heb mijn eerste AC dorp naar fucking X!NK vernoemd :sweat_smile:

2 likes

Ik zei in januari dat ik Stardew Valley niks aan vond en probeerde het ook niet meer. Vorige week toch weer geprobeerd en nu ben ik verslaafd :grimacing:. Toch veel leuker dan ik dacht! Ik ben alleen niet zo goed in op tijd de mijn uitkomen, en gewassen verbouwen. M’n boerderij heet trouwens Pride Rock :grimacing:.

Nu zie ik iedereen over AC, wat kun je daar allemaal doen/wat is het voor soort spel?

5 likes

Ik ga denk ik voor Belleview, mijn stadje in ACNL is Dorktown maar dat vind ik niet echt meer heel erg passend.

@Meghan Animal Crossing is een plekje waar je dus met beestjes samen woont in een stad. Bij New Leaf was je bijvoorbeeld de nieuwe burgermeester en kon je stad projecten maken etc etc. Je doet er een beetje dagelijkse dingen, bloemen water geven (zodat je weer nieuwe krijgt), een geld steen zoeken zodat je heel wat gratis geld krijgt, beetje praten met de bewoners en wellicht opdrachten van hun krijgen. (Let op ze zijn heel sassy soms), je kunt vissen, fossielen opgraven en deze doneren bij het museum (Ook de vissen, vlinders etc wat je tegen komt).

Het is een heel low key spel, denk nog wel meer low key dan Stardew.

Ok thanks, fijn om een beetje te weten. Ik wacht sowieso nog even, want eerst even kijken of ik SV leuk blijf vinden, maar misschien wel iets om te onthouden :smiley:

1 like

SV is echt heel verslavend dus ik denk dat je daar nog heeeel wat uurtjes in kunt steken haha. Mocht je twijfelen maar wel een leuke aanbieding willen pakken en nog wat spellen hebben liggen welke je niet speelt:

Mijn New leaf eiland heette Rainbow want dan kon ik de vlag een regenboog maken haha. Ik wil hem nu vernoemen naar het eiland Lesbos

3 likes

Aaah ik twijfel nog steeds zo erg of ik hem ga halen of niet ivm tijd die ik eigenlijk niet heb om te spelen. Maar nu met Corona… :joy: Ik wil stiekem zo graag.

M’n dorpje heette altijd Cudytown maar dat past nu niet meer zo bij een eiland. Misschien gewoon Cudy Island voor de nostalgie :joy:
Ik woonde bijna een jaar met Melba, Vesta en Bill toen in een rijtje achter m’n huisje en ik vond hen zooooo leuk. Heb ze in andere spellen daarna nooit meer gezien maar dat waren echt m’n favoriete bewoners. Dotty vond ik ook altijd heel leuk en aan Lobo had ik echt een hekel.

2 likes

Ik wil al een tijdje een switch halen, maar twijfel zo tussen de normale en de lite… Ga hem wss voornamelijk handheld gebruiken maar de optie om hem op mijn tv aan te sluiten lijkt me ook wel chill maar of ik dat daadwerkelijk ga gebruiken :thinking:

Ik twijfelde ook, en ging voor de lite. Maar nu heb ik hem toch omgeruild voor de normale versie en die bevalt mij veel beter! Het ligt beter in de hand, heeft een groter scherm, de joycons trillen en het is toch leuk om je spel op de tv te kunnen spelen af en toe :blush:

1 like

Ik zou voor de ā€˜normale’ switch gaan!
Ik weet echter niet of je het prijsverschil kan missen natuurlijk. Als ik alleen game, gebruik ik vrijwel altijd de handheld. Als ik met andere mensen game altijd op de tv. Dit is toch vaker dan verwacht. Ik vind het ideaal dat dat kan!

1 like

Ik speel echt alleen maar op de tv eigenlijk haha vind dat echt zoooveel leuker dan handheld. Maar als jij denkt dat je voornamelijk handheld speelt dan is de lite natuurlijk wel een stukje voordeliger.

1 like

Ik vind de tv-optie heel fijn, maar gebruik hem zelf vooral als handheld. Toch zou ik wel de normale Switch aanraden, want die is wat vollediger en je kunt wel op tv spelen.

1 like

Ik had dezelfde twijfels en heb uiteindelijk voor de lite gekozen. Ben er heel erg blij mee! Ik verwachtte niet veel met anderen te spelen aangezien ik alleen woon en niet echt vrienden heb die gamen, dus mis het helemaal niet. Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk!

1 like

Ik vind de gewone Switch fijner. Ligt lekker in de hand en het is super chill dat je er de flexibiliteit mee hebt. Ook vind ik sommige spellen fijner spelen op de tv haha. Ik weet niet echt waarom!

1 like

Thanks die ga ik zo eens bekijken :smiley: Iedereen in mijn vriendengroep heeft de normale switch dusja…

1 like

Ik ben zo bang dat de winkels voor vrijdag gesloten zijn en ik mijn nieuwe switch en animal crossing dan niet kan ophalen/krijg :cry:

Ik ook!! Ik had game mania al een berichtje gestuurd of ik het spel mag bestellen en dan later gebruik kan maken van de inruilactie, maar heb nog geen reactie…