Gametopic

Deze moet je kijken!

Nee eigenlijk juist heel slim, je kan hem om donderdag middernacht (op vrijdag dan) gelijk spelen. Je kon dit natuurlijk ook niet van te voren weten! Dus met corona op de loer, is het alleen maar slim. Je hoeft nu ook niet naar buiten om hem te halen.

@anon22402465 ah nee wat zonde :frowning: maar! dan morgen wel de game ophalen? Of ga je die dan ook downloaden (Gezien er een downloadcode zit bij de switch…)

Oke ik ben helemaal om, het ziet er zo leuk en rustgevend uit :sob: Thanks allebei! Of juist niet haha, doei centjes @Cozycute @Mae_Mobley

2 likes

Dit is het perfecte spel om je mentale gezondheid op peil te houden de komende tijd haha

Ik had anders idd een downloadversie erbij gekregen. Hij kon niet zeggen of hij een fysieke versie voor me had. Bestellen dan maar.

1 like

Perfecte excuus :ok_hand:

1 like

Ik toen ik wakker werd:

Aan het ontbijt:

Waarschijnlijk de hele dag door:

5 likes

Vet tof, gisteren besteld en krijg hem vandaag in huis :sparkling_heart::sparkling_heart::sparkling_heart::sparkling_heart:

1 like

Ik heb bij bol besteld dus krijg hem pas vrijdag, ik wil hem ook vandaag haha :sob:

3 likes

Ik ook :sob:

1 like

Game Mania!
Ik heb eerst een mail gekregen dat ‘ie is aangemeld bij Post NL. Later een mail dat ‘ie ontvangen is bij Post NL en dat het bezorg moment vandaag tussen 12 en 15 uur is

1 like

Ik wilde rond de zomer de switch en Animal Crossing kopen maar dat gaat nu waarschijnlijk nog wat langer duren :expressionless:
Jullie allemaal veel plezier :dancer: deel vooral screenshots :smirk:

1 like

Ben vooral benieuwd of het fysieke exemplaar dus al gestart kan worden of niet.

Zag mensen op Twitch het spel al streamen, schijnt dat er dus een illegaal copy rond gaat op het moment. Lekker tegen de regels van twitch in ook.

Stardew is echt op een korte tijd gebasseerd, AC is echt op real time. Dus je hebt de hele dag om alles te doen! Je bent echt geheel vrij met AC om te doen wat je wilt. Wil je de hele dag vissen, ga je de hele dag vissen. Wil je dagelijkse tasks doen zoals bloemen water geven, fossielen opgraven en dat soort dingen. dan doe je dat! Je hebt niet zulke ‘tijdsdruk’ (ik snap je al te goed met Stardew) als bij SV

@colorito Ik denk dat de basis van AC hetzelfde blijft. Maar je kunt volgens mij nu meer doen. Dingen craften, dingen met Nook miles (Dagelijkse tasks) er staan al wat review videos op youtube! Wellicht die eens kijken? (Let op, iedereen is super positief)

1 like

Mijn case is binnen, nu nog wachten op een smsje van Game Mania om mijn Switch en spel op te halen. Als ik het had besteld voor thuislevering had ik het nu al gehad :joy:

1 like

haha ik snap je helemaal. Met SV ga ik zelfs zo ver dat ik een excel sheet maak met wat wanneer planten, oogsten, feestdagen (Aardbeien kopen in de lente!!), hoeveel geld mijn oogst op brengt etc etc. En dan hoeveel ik nodig heb voor de upgrades en dat proberen te krijgen in de winter voor in ieder geval de eerste volledige upgrade en als ik het red de tweede upgrade.
aaaaaaah! ja ik voel je.

5 likes

hahah dat denk ik nu dus ook!!! Had ik het toch maar op die manier gekozen.
Wat ik heb gelezen is dat ze rond 12 uur de vracht gaan krijgen. dus rond die tijd of daarna zul je wellicht bericht krijgen.

Heb geluk dat ik vandaag een uurtje eerder weg mag dus ik ga rond 16:00 richting mijn gamemania filiaal. ZO veel zin in.

1 like

Ik denk dat ik rond 11 uur de deur uit ga, als ze dan om 12 uur een smsje sturen ben ik er in principe gelijk om hem te halen haha.

Happy Animal Crossing day voor iedereen die vandaag zijn spel krijgt!

1 like

heheheh ik ga soms echt te ver. vooral toen ik stardew helemaal begreep wil ik telkens; sneller, beter, meer geld etc etc. Heb nu al even niet meer gespeeld en das maar goed ook. anders heb ik 40 uur er bij in een week naast mijn baan van 40 uur.

1 like

Bij Stardew Valley moet je gewoon zo snel mogelijk het paard zien te krijgen. Ik zou niet meer zonder kunnen hahaha

7 likes