Gametopic

En ik maar denken; waarom heb ik hier geen mail van…
heb een ander mail adres opgegeven dan gebruikelijk (Iets met een bug op hun site en mijn mail adres)

Ga gelijk kijken. raak er echt helemaal van in de stress man niet normaal

EDIT: Hier nog geen mail. kan nog komen natuurlijk. wellicht dat ik hem niet heb omdat ik in de winkel afhaal?

Ik haal hem ook af in de winkel, maar heb nog niks gehoord inderdaad. Het hoesje had ik toevallig alleen online besteld voor thuislevering, de game en de Switch ga ik afhalen. Den Haag nam de telefoon in ieder geval niet op net.

1 like

Slim!!

Ik had juist een keer extra in de winkel gedaan om voor de volle ervaring te gaan. nu achteraf niet zo handig geweest. maar goed.
Heb op FB in de groep van GameMania beetje info zitten vissen bij een gozer die bij GameMania werkt. Als het goed is komt er nog een bericht naar buiten vanuit Gamemania zelf en is het nu ook niet meer mogelijk om een preorder voor de winkel te doen.

Het is officieel. Holy shit.

1 like

ene kant; yes we kunnen het morgen ophalen! Andere kant; boooooo we kunnen vrijdag pas spelen :stuck_out_tongue:

Technisch gezien zou ik hem morgen al moeten kunnen spelen toch, aangezien ik de fysieke game heb en de downloadcoade weggeef?

Ben in ieder geval wel blij dat ik alvast mijn data over kan zetten, dan kan ik vrijdag direct spelen haha. Dat had anders niet het geval geweest.

1 like

Ik dacht het eigenlijk niet? De pre-download kan wel worden gedownload maar ook nog niet gespeeld worden. Kunnen het wellicht morgen al proberen maar denk sowieso dat online services dan niet werken.

Ja inderdaad daar ben ik ook echt super blij mee! Even lekker rustig alles overzetten.
Hopelijk gaat morgen gewoon alles goed en is alles binnen. <3

1 like

Ach, mijn vrienden kunnen toch niet meespelen omdat zij wel de code hebben haha. Misschien zonder internetverbinding en update download dat je wel gewoon kunt spelen. Zal het morgen laten weten in ieder geval!

Ik moet dit echt even verwerken hahaha. Was er niet op voorbereid dat na zooooo lang wachten op een nieuwe AC game en zo lang wachten op 20 maart het ineens morgen al zover kan zijn.

1 like

NEE ik huil

edit: holy ik zie nu dat hij morgen verkocht wordt omg

1 like

Ik zit echt te twijfelen of ik van de inruilactie nog gebruik wil maken of dat ik hem gewoon koop voor 60 euro en later mijn Let’s Go Eevee inruil voor dan maar wat minder geld…

bel voor de zekerheid even met jouw game mania filiaal met de vraag of dit nog mag.
in arnhem nemen ze geen tweedehands games meer aan.

Bedankt voor de tip! In Nijmegen kan dit nog wel. Misschien handig voor meerdere, maar voor bijv. Mario Oddyssey krijg je €30 euro store credit en €22 (25%) cash terug!

1 like

Waarom heeft niemand hem online in de Nintendo eshop besteld? Ik voel me nu helemaal alsof ik iets doms heb gedaan of zo, haha. Ik heb verder alleen fysieke gamecards dus ik had gewoon nog ruimte… Hebben ullie dan allemaal al eerder online games gekocht?

Ik ga hem ook online kopen hoor haha.

Ik wilde graag gebruik maken van de game mania actie haha anders had ik hem ook via bol ofzo gekocht

Ik kreeg een sms dat de inruilactie niet doorgaat. Ik kan hem nog wel kopen morgen voor 3honderdnogwat euro. En dan hopen dat je later je oude switch nog in kan leveren voor een leuk bedrag. Ga ik dus niet doen :sob::broken_heart:

1 like

Komen er dit jaar nog meer leuke spellen voor de switch uit? Anders ga ik mn let’s go gewoon een andere keer inruilen

Of is er iemand die misschien interesse heeft in Pokemon Let’s Go Eevee? :blush:

Kan iemand mij uitleggen wat er precies zo leuk is aan Animal Crossing? Ik vind het er heel cute uit zien en merk dat ik heel geneigd ben hem te bestellen omdat iedereen hier er zo enthousiast over is, maar eigenlijk heb ik geen idee :sweat_smile:

1 like