Gametopic

haha ik snap je helemaal. Met SV ga ik zelfs zo ver dat ik een excel sheet maak met wat wanneer planten, oogsten, feestdagen (Aardbeien kopen in de lente!!), hoeveel geld mijn oogst op brengt etc etc. En dan hoeveel ik nodig heb voor de upgrades en dat proberen te krijgen in de winter voor in ieder geval de eerste volledige upgrade en als ik het red de tweede upgrade.
aaaaaaah! ja ik voel je.

5 likes

hahah dat denk ik nu dus ook!!! Had ik het toch maar op die manier gekozen.
Wat ik heb gelezen is dat ze rond 12 uur de vracht gaan krijgen. dus rond die tijd of daarna zul je wellicht bericht krijgen.

Heb geluk dat ik vandaag een uurtje eerder weg mag dus ik ga rond 16:00 richting mijn gamemania filiaal. ZO veel zin in.

1 like

Ik denk dat ik rond 11 uur de deur uit ga, als ze dan om 12 uur een smsje sturen ben ik er in principe gelijk om hem te halen haha.

Happy Animal Crossing day voor iedereen die vandaag zijn spel krijgt!

1 like

heheheh ik ga soms echt te ver. vooral toen ik stardew helemaal begreep wil ik telkens; sneller, beter, meer geld etc etc. Heb nu al even niet meer gespeeld en das maar goed ook. anders heb ik 40 uur er bij in een week naast mijn baan van 40 uur.

1 like

Bij Stardew Valley moet je gewoon zo snel mogelijk het paard zien te krijgen. Ik zou niet meer zonder kunnen hahaha

7 likes

Ik zit er aan te denken om een Discord server te maken voor Animal Crossing NH om wellicht zo met elkaar friendcodes uit te wisselen en wellicht om verder over door te praten etc.
Is hier wellicht behoefte aan? Of lijkt jullie dit leuk?

6 likes

Ik ben jaloers op jullie. Ik krijg hem pas vrijdag

Op naar Game Mania, krijg net een smsje. Ben nog steeds in shock haha

1 like

Jaa!

oeeeeeeeeeeeeeeee!!!
ik voel je hype <3 ik wacht hier nog netjes. kan toch pas rond 16:00 weg :frowning:

Maak foto’s als jullie hem hebben haha! Dan kan ik het nog aan om te wachten :joy:

Ben benieuwd of het druk is!!

1 like

Ik ook! Maar heb om 11:23 het smsje gekregen en ben om 12:10 pas bij Game Mania dus misschien is er dan al een hele horde geweest :joy:

1 like

AAAAAAAAAHHHHHH!!!

16 likes

Krijg echt last van FOMO door jullie, maar ik heb nog niet eens besloten of ik het wil kopen of niet :upside_down_face: Jullie veel plezier!

3 likes

Mijn animal crossing komt zaterdag pas binnen geloof ik, dus moet nog even geduld hebben.
Iedereen die hem vandaag krijgt veel plezier alvast!

Het is best druk hier haha

Same en ik heb niet eens een switch🤷‍♀️

1 like

ik lees nu dat de gamemania in Arnhem geen levering heeft gehad vandaag.
Ik wacht nog even af of het waar is of niet. (ik heb daar besteld)

Neeee dat zou zo erg zijn… Ik hoop voor je dat het er gewoon is.

1 like