Oh nee… Waar lees je dat?
En als je nu het spel hebt mag je het dus niet spelen want anders krijg je een ban?
Oh nee… Waar lees je dat?
En als je nu het spel hebt mag je het dus niet spelen want anders krijg je een ban?
FB en Twitter. Locatie kronenburg heeft geen vracht gehad. ik heb in het centrum besteld. ik wacht nog even netjes af
Ik wilde naar kronenburg gaan
Ik heb Centrum even gebeld. (yolo) ze hebben nog niks gehad en ze weten niet of het nog binnen gaat komen… en wat dan een oplossing is…
Het is echt heel tof! Ziet er mooi uit en het is echt precies zoals je het gewend bent.
Maar… je mag het niet spelen? Lees ik dat nou goed?
Ik ga er vanuit van wel, anders had GameMania het ook niet kunnen leveren. Dit zal vast in overleg zijn geweest met Nintendo
Oh oeps!! Ik dacht dat je dat zei haha!
En ben heel benieuwd wat de oplossing gaat worden… Ik denk dat ik het maar voor de zekerheid alvast bestel bij game mania
Heb werkelijk geen idee. vind het nu best poep dat het nu weer onzeker is hoe en wat. Baal hier enorm van.
Ik heb het spel net opgehaald en er ook nog een leuke sleutelhanger bijgekregen van Timmy en Tommy. Ik moet eerlijk zeggen dat ik vooral geinfluenced ben door de mensen hier, daarna heb ik even een trailer gekeken en het leek me wel leuk. Ben heel benieuwd hoe ik het echt ga vinden haha.
Kan gelijk een nieuwe screenprotector gaan kopen, want die bij het hoesje zat had allemaal stof bij het plakgedeelte terwijl ik een kwartier met een vochtig brillendoekje mijn Switch af heb zitten vegen en nu zit er echt belachelijk veel stof onder. Ben zo boos
Voor degene die het spel al hebben hoeveel bewoners heb je in het begin 2 of meer? Antwoord kan eventueel in spoiler.
Pff wat een dag zeg. GameMania Arnhem Centrum net weer gebeld en ze geven aan dat ze nog steeds geen spullen hebben binnen gehad. ALS ze het vandaag nog binnen krijgen dan krijgen we een SMS anders een udpate. Ze wilden dan gaan proberen om morgen een lading vracht binnen te krijgen en dan tot 18:00 te gaan openen. Fingers crossed…
(Heb de hoop al opgegeven)
Oh nee wat stom! Moest vanochtend zo lachen om je gifjes… Zie je nu zo voor me
Hoop dat je snel goed nieuws krijgt!
hahahahahaha omg die past er wel echt goed bij. Thanks dit vrolijkt mij weer een beetje op.
(ja ik heb vanmiddag gehuild er om :") volgens mij moet er een vrouwelijk ding komen)
Ik voel me gewoon een beetje schuldig dat ik niet een groot fan was van te voren en wel kan spelen, en jij nog niet ondanks dat jij je er zo op verheugd had. Ik moet wel eerlijk toegeven, het is nu al verslavend en heel erg leuk!
Twee!
Ach nee Jip! Dat is absoluut niet nodig, geniet er gewoon van <3 post genoeg verhalen er over dan kan ik mee genieten
Ah nee wat stom!!! Mag je het niet bij een ander filiaal ophalen met een bewijs?
Kan bol het ook nog gewoon opsturen. Straks bezorgen de postbodes ook niet meer