Gametopic

Zelda! Dat zou echt de enige reden zijn dat ik een switch zou kopen

2 likes

Natuurlijk :slight_smile:

Zelda: Breath of the Wild is fantastisch
Mario Kart/Super Smash/Overcooked is vooral leuk als je het met anderen kunt spelen.
Stardew Valley is verslavend leuk
The Witcher 3
De Spyro trilogie
De Crash Bandicoot games
Divinity Original Sin 2 (kan ook co-op)

2 likes

Zelda :clap: Breath :clap: of :clap: the :clap: Wild :clap:

Sowieso :grin:

3 likes

Ik ben trouwens begonnen met The last of us, maar vind het doodeng haha! Kan het sowieso eigenlijk alleen 's avonds spelen, omdat ik anders geen hand voor ogen zie. En ben net dood gegaan, op het einde van een moeilijk stuk (terwijl ik het op easy speel haha) en nu denk ik, ja kak, al mijn goede shit verbruikt voor iets dat ik opnieuw moet doen. Ik heb trouwens ook nog niet helemaal door hoe je bakstenen/flessen handig gebruikt en hoe je een clicker moet doden

Haha, misschien moet ik ook niet gewoon zo’n pussy zijn en gewoon dood durven gaan ook. Doet me denken aan de eerste keer dat ik legend of zelda: twilight princess speelde, toen wilde ik maar niet uit het eerste ‘level’ gaan (waarin je een beetje in het dorp chillt), omdat erna de vijanden zouden komen en het eng ging worden. Is uiteindelijk, inclusief de vijanden, mijn favoriete spel geworden

2 likes

Dat lijkt mij heel leuk :heart_eyes:! En misschien minder storend voor anderen in dit topic die niets met AC hebben!

Ik heb het toen nog voorgesteld voor release maar moest gekeken worden of er wel genoeg animo was. Blijkt dus van wel haha :yum:

4 likes

Ik heb je spoiler niet gelezen want ik ben net begonnen, ben bij puzzel 15 ofzo. Maar jeetje wat een hoop gepraat tussendoor, ik krijg een lamme duim van het op A drukken hahaha. Ik kan me dat helemaal niet meer herinneren van de ds spellen?

Ik zal het eens voorleggen bij de mods

Ik heb hem een aantal keren gespeeld met verschillende mensen maar nooit helemaal “uit”. Maar dat is heel normaal voor mij ik speel vaak spellen niet uit.

Je kan het leuk houden door skills anders te combineren! Met de spiegel (die je later krijgt) kun je jezelf zo vaak anders indelen als je wil en hele toffe combinaties spelen. En op Tactician modus spelen help ook, moet je goed nadenken voor je wat doet.

1 like

Goed punt, heb er een spoiler van gemaakt. :smile:

Btw leuke skill combinaties (Al weet ik niet of ik de namen goed heb) vond ik:
Polymorph & Scoundrel (Chicken Claw + Rupture Tendons)
Summoner & Hydrosophist (All the summons all the heals)
Necromancer & Pyromancer
Fighter & Hydrosophist (goeie tank)

1 like

Heeft iemand hier toevallig de Switch ring fit? Is het iets? Lijkt me vergelijkbaar met de Wii yoga enzo, is dat ook?

Ik heb de ringfit! Ik vind het echt een geweldig spel. Je raakt echt kilo’s kwijt en door het doen van een spelletje heb je niet zo’n idee dat je echt aan het sporten bent (al voel je dat wel snel genoeg haha). Ik heb Wii yoga nooit gehad, dus geen idee of het vergelijkbaar is.

3 likes

ik hoop echt zooo dat de ringfit weer beschikbaar komt binnenkort!
Just dance is leuk maar als ik dit zo hoor is ringfit intensiever!

Ah dat klinkt goed! Vind m wel duur hoor, betaal hetzelfde voor een jaarabbo van de sportschool haha.

1 like

Ah echt? Ik weet niet hoe duur hij nu is maar ik heb er 75 euro voor betaald. Bij de sportschool betaalde ik wel meer dan dat :stuck_out_tongue:

@Clancy oh is die nog steeds niet voorradig? Duurt al wel lang! Misschien moet ik een ringfitsportschool openen haha

1 like

Op marktplaats gaan ze goed weg voor het dubbele van de prijs. Ja ik kan ze helaas nog nergens vinden. ze zouden voglens mij wel weer op voorraad komen maar misschien heb ik het net mis gelopen.

Overigens las ik dat Splatoon 2 binnenkort een demo gespeeld kan worden en er dan ook 30% korting is. Spelen hier mensen splatoon :slight_smile: ? Ben al een tijdje nieuwsgierig.

Ah 75 is al beter. Ik zag ze voor 90, dat betaal ik dus bij de sportschool haha. Maar ga het in de gaten houden. Waar heb jij hem gekocht?

Pff ik ging net ook even op Amazon .de en .fr kijken, daar verkopen ze hem ook voor €150… Ik wacht nog wel even.

1 like