Aahhh Animal Crossing . Ben sinds de release al aan het spelen en had gisteren voor het eerst tarantula island gemaakt en kreeg vanochtend gewoon 230k aan klingels
.
Geen hardcore games maar ik denk dat het het beste hier kan: wie heeft er zin in een potje Wordfeud (ben niet zo goed haha) en/of wil spelvrienden worden op Hayday? Ik heb beide apps weer onder het stof vandaan gehaald
Ik wil wel wordfeud doen! Ben ook niet zo goed haha, stuur wel even een pb met mijn gebruikersnaam.
Ahh leuk!!
Ik ben overstag en ik heb animal crossing gekocht, echt zin in! Het duurt wel nog even voordat het gedownload is zo irritant altijd.
Oh ik vond ‘m juist echt heel snel gedownload eigenlijk haha.
Ik denk dat mn internet er niet zo’n zin in had haha maar heb hem nu wel
Ik heb nu ook zo’n eilandje gemaakt maar ik heb hier het geduld echt niet voor. Ik loop al een halfuur rondjes en heb 3 vogelspinnen gevangen haha. Ben benieuwd hoe lang ik het nog volhoud.
Ik ben vanavond drie uur bezig geweest en heb denk ik drie kwart vol. Ze hebben het spawnen echt moeilijker gemaakt door die moths en beetles en waterbugs.
Heb je toevallig tips om ze te vangen? Ik word steeds gebeten. Ik las dat je vier kuilen moet graven en in het midden moet staan, maar dan moet je echt super snel zijn?
de kuilen hoeven niet perse. als ze gaan blazen met die poten omhoog, stil staan en dan wachten tot hij weer staat. stukje lopen, doen ze weer hetzelfde doe jij weer hetzelfde. etc etc
Ik ga het eens proberen, dank je!
Kuilen in een u-vorm, spin achter je aan laten rennen, in de u gaan staan en dan over dat gat heen springen. Spin blijft tussen die kuilen.
Ik heb even gewtijfeld om een Switch te kopen door alle hype, maar ben toch verstandig geweest en heb mijn 3DS erbij gepakt. Daarop heb ik Pokemon Ultra Sun, Layton’s Mystery Journey en Animal Crossing New Leaf, die ik ook allemaal nog niet heb gespeeld. Toch liever doen met wat ik heb in plaats van gelijk iets nieuws aanschaffen, best trots op mezelf!
Is Animal Crossing New Leaf een beetje vergelijkbaar met New Horizons, is of is ie op de Switch echt leuker? Tot nu toe snap ik het nog niet echt. Ik ben een beetje vissen en vlinders aan het vangen om geld mee te verdienen, maar waarvoor?
Ik heb er spijt van dat ik in het begin bepaalde producten in dat winkeltje van AC niet had gekocht.
Nu was het dubbeltje eindelijk gevallen dat ik die dingen toch echt nodig had om mijn huisje leuk aa te kleden. :’)
Hahaha ik heb nu exact hetzelfde. Ik raak in paniek van die spin joh. Heb ‘m pas 1x gevangen.
Ik ben niet meer erg materialistisch meer hoor, ik droom alleen nog van het perfecte keukenblok voor AC of een rode eettafel.
Gisteren was ik bezig met tarantula’s weer en uiteindelijk schrok ik van een stuk hardwood wat al de hele tijd op het strand lag
New leaf is ook erg leuk!
Tientallen uren in zitten. New horizons ziet er mooier uit en heeft meer opties.
Niet vergeten je fossielen te laten checken en ze in te leveren bij je museum