Ik denk dat ik niet comfortabel ben om met onbekenden te gamen Gelukkig spelen al mijn collega’s ook en spelen we nu iedere avond gezellig samen
Ik ben ook een ac noob hoor, maar heb je wel een schep? Daar kan je ook mee op steen slaan!
Volgens mij kan je het recept voor de bijl kopen in de winkel maar weet het niet zeker!
Ah je moet met Tom nook praten en vissen en insecten doneren zie ik! Dan krijg je het recept
Zou ik ook in de discord mogen (linkje doet het niet)? Ben pas net begonnen maar vind het een top spel!
Ik heb me ook aangemeld!
Duurt een jaar voordat ik die 30 iron nuggets heb joh
Met Nook Miles tickets naar onbewoonde eilanden gaan en dan heb je ze zo bij elkaar!
Ja maar moet ik eerst ook die miles binnenharken. Ben gewoon ongeduldig
Hoeveel moet je nog? Ik heb nog wel wat in mijn opslag!
Denk dat de meeste mensen nu echt een dikke voorraad hebben en je wel willen helpen!
Het is gelukt! Met een beetje geduld. Had toch niks te doen verder.
Ik vond dat ook zo stom om te verzamelen, was ook echt vet ongeduldig. Ik wilde eigenlijk ook meteen een ladder en een stok kopen bij anderen omdat ik het stom vond dat je nergens op je eiland kon komen
Ik zit ook echt te wachten. De ene site lees ik dat ze bij 70.000k aan aankopen gaan upgraden, andere sites kunnen het niet pinpointen. Irritant wel
Ah echt?? Is het niet een beetje simpel?
Noooo dit wist ik dus ook niet tot ik je berichtje las Dus bedankt voor de tip wel! Ben benieuwd of ik nog meer domme dingen doe. M’n vriend moest mij gisteren uitleggen dat ik mijn hengel pas moest binnenhalen als de dobber onder is
Maar vind het ook wel leuk om een beetje te klooien, dus we gaan maar rustig verder.
Huh maar hoe kan je het dan niet kapot krijgen? Duurt echt eeuwen voordat je die nuggets hebt zo
Aaaaaah ik had juist heel veel fruit gegeten, hopelijk werkt het zo
Het werkt! Wat suf, heb echt 6 stenen kapotgeslagen vandaag. Heel blij dat jullie het er over hadden.