Gênante feitjes over je ex

Mijn ex viel altijd in bad als ie dronken was en trok dan altijd het hele douche gordijn + stang mee. In het begin was ik altijd bezorgd maar na een tijdje dacht ik ohja hij is weer in bad gevallen. Laat maar liggen.

86 likes

e31

21 likes

Mijn ex had een stuk huishoud-opvoeding gemist. Hij had geen idee hoe hij moest afwassen (spoot afwasmiddel recht op de borden en glazen en liet dat dan uren ‘intrekken’?) en begreep niet dat je gewassen kleding eerst droog moet zijn voor je het in de kast doet. Hij liet zijn was altijd maar even drogen, vouwde het dan op stopte het weg, want volgens hem ‘droogde het in de kast wel verder op’. HUH???

34 likes

Vind dit eigenlijk ook maar niets. Ik zou me rotschamen moest m’n ex dingen rondbazuinen over mij. Misschien moeten we een topic maken « dingen die ik deed bij m’n ex die echt genant waren »
zoals bijvoorbeeld: ik heb ooit eens een gewaagde foto willen sturen naar hem en stuurde hem per ongeluk naar z’n moeder

14 likes

Ik vind het juist wel een grappig topic en snap niet wat het probleem is!

Kan helaas geen gênante feitjes bedenken… Misschien schiet er me nog wel iets te binnen!

7 likes

Bijzonder. Vraag me af hoe zijn kleding ruikt :thinking:

2 likes

Hahah nou ja er gingen wel eens dingen heen - en weer qua foto’s of filmpjes maar zeker niet in deze context dus was nieuw! En vreemd.

Ik zie het probleem ook niet zo… het is toch allemaal anoniem?

Mijn ex dronk melk, water en bijna nooit anders omdat hij zo graag wilde dat ik zijn sperma slikte en het volgens hem dan het best smaakte. Lief bedoeld maar zo weird.

18 likes

Ik vind dit topic ook wel leuk, zolang het lekker anoniem blijft natuurlijk. Ik hou van rare verhalen over jezelf of andere. :see_no_evil:

1 like

Als hij ‘s nachts geen zin had om naar de wc te gaan pieste hij (net als Dries Roelvink) in een emmer.
Een keer werd hij kwaad en trapte hij per ongeluk die emmer om…

32 likes

hij had beter heel veel ananassap kunnen drinken dan

7 likes

Hij at koude knakworsten zo uit de pot als we die gekocht hadden. Vaak al in de auto. Echt heel onaantrekkelijk

14 likes

Ik probeer te bedenken wat ik me moet voorstellen bij iemand die onzeker wordt van water of typografie. Wat gebeurt er dan als hij in de regen langs een winkelruit met tekst in Comic Sans loopt? :thinking:

21 likes

Heb er ook niks tegen eigenlijk, maar over een eventuele huidige partner zijn toch ook wel genante feitjes? Of over wie dan ook.

Als hij in het water ligt, of het nou een plas is of een zwembad, wordt hij onzeker omdat hij geen bodem voelt. Dan heeft hij geen controle. Alle situaties waar hij mogelijk opvalt ziet hij als een bedreiging dus moet vermeden worden. Water is 1 van de mogelijke bedreigingen. Ik ook.

Als het regent dan komt hij sowieso niet buiten, want hij heeft geen controle over de regen dus dat maakt hem onzeker. En als het onverhoopt toch begon te regenen als we buiten liepen begon hij als een aap te rennen en te schreeuwen. Hij heeft me een keer schreeuwend een overvolle tram in proberen te duwen omdat het regende. Als het niet past past het niet…

Typografie maakt hem onzeker omdat hij geen controle heeft over de manier hoe de letters lopen, als hij het niet kan lezen kan hij dat interpreteren als abstracte kunst. Als dat niet zo blijkt te zijn is het een aanslag op zijn ego en wordt hij alleen maar onzekerder. Als hij een realistisch kunstwerk of duidelijke typografie ziet weet hij waar hij aan toe is en loopt hij ook niet het risico om fouten te maken. Daarnaast ziet hij dat mensen dingen doen waar zij beter in zijn dan hij, dus dat is ook weer een aanslag op zijn ego, ook al heeft hij totaal geen interesse in het onderwerp.

Dit was er gebeurd

We waren op vakantie en ik wilde graag naar graffiti kijken. Wist een leuk plekje in de stad en in eerste instantie wilde hij dat niet eens doen, want dan verloor hij de controle over zijn vakantie.

In ieder geval, we gingen daar dus heen en daar was dus echt van alles, van duidelijke typografie, tot realistische street art, tot wildstyle pieces… en daar ging het dus ook mis. Hij bleef hangen bij een wildstyle piece (mensen die zich niet bezighouden met graffiti kunnen het vaak niet ontcijferen) en zwijmelde over wat voor mooie sfeer het uitbeeldde, dat de maker van die prachtige excentrieke kunstwerk zijn problemen uitte in de dynamiek en de vormen van het kunstwerk. Hij vond het ook zeer jammer dat dit niet in een museum hing.

Dus ik zo heel droog: dit is graffiti he. Hier staat een naam, en het enige wat deze kerel doet is zijn naam verspreiden op deze manier. De enige emoties die erbij komen kijken zijn de emoties die met zijn ego te maken hebben.

Hij heeft een half uur voor zich uit staan staren. Daarna zei hij op een passief agressieve manier dat graffiti en abstracte kunst niks waard was en dat er enkel realistische kunst op de wereld mocht zijn, heeft daarna tot aan vervelens toe naar een realistisch kunstwerk staan staren want het was zó realistisch, hij herkende zich er zó in, hij kon er zijn gevoel in kwijt en en en hij kon er niet onzeker van worden. Hoe kun je je gevoelens en gedachten herkennen in een realistische duif met een kroon op zijn harses… oke.

Het erge is dat ik dit niet eens aangedikt heb.
Sowieso heel deze vakantie was klote.

11 likes

Sorry een borstel? Een haarborstel? Met allemaal stekels? HUH wat, au.

1 like

Ik denk dat ie het handvat heeft gebruikt, niet het deel van de borstel waar de stekels zitten.

8 likes

Mijn eerste ex was echt een verwend nest. Toen hij voor het eerst op kamers ging nam hij wel eens zijn afwas mee in zijn koffertje naar thuis-thuis om het daar in de afwasmachine te doen. Ik had wel eens gehoord dat mensen dit met was doen maar met je VIEZE VAAT? Pleaseee

91 likes

wat

Ik moet mn lach inhouden zo bizar en grappig is dit

3 likes

Aaah dat is al een stuk logischer! Naja logisch he haha

1 like