Gênante feitjes over je ex

Omg ik wil je ex echt niet belachelijk maken maar wat heftig zeg. Heeft hij hier hulp voor gezocht? Ik zou echt nooit met zo’n persoon kunnen leven.

1 like

Heb het meerdere keren tegen hem gezegd dat ie hulp moet zoeken, hij heeft dat 1 keer gedaan nadat ik hem pushte, maar dat draaide hij om door bij de dokter te zeggen dat hij zo onzeker was over zichzelf en dat hij bang was dat hij dood zou gaan aan ziektes waar hij geen weet van had dus hij eiste een algehele lichaamsscan en anders zou hij nooit meer bij de dokter komen!!! De dokter keek me aan met een blik van: wat de fuck moet ik hiermee… Hij eet ook veel dingen niet omdat hij bang is daaraan dood te gaan ofzo, heel apart.

Heb het in die 2 jaar tijd 3 keer geprobeerd uit te maken, maar dan werd ie katatonisch en naderhand wist ie nergens meer van. Kon toen nergens terecht, anders was ik gewoon weggelopen en mocht ie het uitzoeken. Hij heeft me zo als stront behandeld dat ik uit pure wanhoop vreemd ben gegaan om positieve aandacht te krijgen.

Nog een genant feit over hem, herinner ik me: Ik ben speciaal voor hem aan de prikpil gegaan omdat hij onzeker werd van condooms. Helaas raakte mijn cyclus helemaal van slag, waarna ik 9 maanden nonstop ongesteld was. Hij dacht oprecht dat ik het fakete en dat ik het deed om hem te stangen.

(Ik heb heel lang last gehad van zijn gedrag nadat het uit was, soms ondervind ik er nu nog hinder van.)

Ik heb een ex die zichzelf geweldig vond. Hij vertelde dan bijvoorbeeld dat hij in de sportschool stond en dat hij van zichzelf aan het genieten was in de spiegel en dat hij zag dat iedereen aan het meegenieten was.

Hij had op een gegeven moment zijn bilnaad geschoren en ging dit heel trots aan mij laten zien. Op de bank bij zijn ouders thuis, die tegenover ons zaten… Toen hij zijn billen uit elkaar trok kreeg ik een walmpje poeplucht in mijn neus.

Ik heb hem gelukkig al 15 jaar niet meer gezien

41 likes

Jezus wat heftig dit joh! Hoe ben je hier uiteindelijk uitgeraakt? En heb je nog contact met hem?

Sorry, maar moet het vragen ondanks de discussie haha…maar serieus het ‘verdween’ echt helemaal? :no_mouth:

3 likes

Pfft dit klinkt echt heel heftig. Goed dat je toch de moed hebt gehad om de relatie te beëindigen.

Ik heb er wel respect voor dat je het nog hebt ‘uitgehouden’ met hem, lijkt mij echt een lastige situatie. Het lijkt mij dat je dan wel een verantwoordelijkheidsgevoel hebt en zo’n persoon niet alleen achter wil laten.

Ik ben vreemd gegaan.
Hij bleek me al die jaren al te controleren op social media en op mijn telefoon en zo is hij er dus achter gekomen. Hij zei op een zakelijke manier dat we geen stel meer zijn (hij heeft geen emoties behalve angst) en ben toen weer naar mn ouders gegaan.

Maar het boeide me toch niet meer. We hebben nog jaren contact gehad, wel gewoon op een vriendschappelijke manier, en dus ook op vakantie geweest, maar heb sinds hij een nieuwe vriendin heeft het contact laten verwateren omdat hij alleen maar kon blaten over hoeveel beter en kinki-er zijn nieuwe vriendin is en dat ik niet meer nodig ben.

Het grappige was dat als ik daar iets over zei, dat hij me dan vuurde met: mensen onthouden alleen de negatieve dingen en je kraakt me altijd af! Of hij zei heel droog dat ik loog en een grote fantasie had.

@Petitprince Voor zover vreemdgaan een goeie manier is :joy:
@sweetener Na een jaar was ik het helemaal zat maar ik kon niet tot hem doordringen. Kon toen ook niet bij mijn ouders terecht omdat ze hem leuker vonden dan mij en deden alsof ik niet bestond. Dat verantwoordelijkheidsgevoel was toen helemaal weg.

3 likes

Ik denk wel dat jullie blij mogen zijn dat ik nog niet op het EGF zat ten tijde van deze relatie. Dacht dat ik nu al een zeikerd was maar dit sloeg echt alles.

Nou, ik vind het knap dat je er zo over kunt praten! Wat den rot tijd moet het zijn geweest voor je en misschien nu af en toe nog wel

2 likes

Hahaha niet helemaal, maar wel een heel eind!

1 like

Ik heb dit laatst nog hier ergens gedeeld maar mijn ex poetste zijn tanden niet. Misschien eens per jaar. Uiteraard tongzoenden we nooit :sweat_smile:

5 likes

Huh, had ie dat nooit geleerd of zo?

1 like

Oh jawel maar hij vond het saai om te doen. In het begin van onze relatie woonde hij nog thuis en moest hij het wel van z’n moeder maar toen hij uit huis ging was het meteen klaar. En naar mij luisterde hij niet haha.

Hij zei altijd dat ie hoopte dat al zijn tanden zouden uitvallen en dat ie dan een mooi kunstgebit kon nemen echt wtf

11 likes

Mind = blown

2 likes

Omg wat???

3 likes

Hahahaha ik ga stuk om jullie verbaasde reacties, ik ben er zo gewend aan geraakt dat ik niet eens meer besef hoe smerig het eigenlijk was :joy:

4 likes

Ik moest mijn ex uitleggen dat je niet zwanger kan raken van sperma doorslikken.

59 likes

Maar als je mandarijnenpitjes doorslikt kan er toch ook een mandarijnenboom in je buik gaan groeien? Dan vind ik het best aannemelijk hoor dat er een baby in je buik kan groeien als je sperma doorslikt.

(Of ben ik nou de enige hier wiens ouders vroeger altijd beweerden dat er een bepaalde fruitboom (met takken uit je oren en neus) in je buik zou groeien als je pitjes doorslikte? Vast niet.)

11 likes

Dit is echt heel creepy. Waarschijnlijk dumpt hij die meid weer als ze te oud wordt?

Echt echt creepy

3 likes