Gênante feitjes over je ex

Mijn ex kan echt niet zoenen. Ik was 18 toen ik een relatie met hem kreeg en niet super ervaren. Sinds het uit is, zo een 1,5 jaar geleden, heb ik heel wat mannen gezoend, en toen merkte ik pas hoe slecht het was. Zijn bed kwaliteiten waren ook niet om over naar huis te schrijven. Maar ik weet dat hij dat ook weet, want toen hij net met zijn huidige vriendin was, vroeg hij aan me hoe ik de seks vond. Heb maar gewoon gezegd dat het prima was, maar de waarheid is, dat het saai was. Maar vond het zo lullig om dat tegen hem te zeggen.

Ging hij wel naar de tandarts of mondhygienist? En hoe zagen zijn tanden er uit? Als ik 1x het tanden poetsen oversla voelen mijn tanden al zo ‘ruw’ aan, alsof er al tandsteen aan het opbouwen is :flushed:

3 likes

Nope, in die 5 jaar is hij nooit naar een tandarts geweest. Zijn tanden zagen er geel uit en je zag van dichtbij ook zo’n wit laagje erop zitten haha. Ik weet echt precies wat je bedoelt met dat het ruw aanvoelt. Vroeg me ook vaak af hoe dat voelt na 2 jaar als het zelfs na één dag al merkbaar is haha, gadver

7 likes

De horror :dizzy_face:

3 likes

Nooooooooooooooooooooooooooooooooo

3 likes

@Diamonds jouw ex ‘wint’ wel dit topic tot nu toe hoor hahaha.

6 likes

Ja ik vind dit ook zó vies! Maar was hij gewoon lui?

Nouja je ziet maar weer dat je kansen op een relatie echt niet verkeken zijn als je een keer vieze adem hebt :joy:

Mijn ex liegt over vanalles en nog wat.
Bleek tijdens relatie vreemd te gaan , loog over salaris , wat hij in het weekend ging doen.
Hij kwam “leuker” over dan dat hij in werkelijkheid was .
Dan zei hij dat hij van alles ging doen in het weekend met vrienden en dan kwam ik een vriend tegen die me dan vertelde dat hij gewoon thuis zat te gamen.
Gewoon van die rare dingen .
Geen idee waarom hij dat deed.

Na 10 jaar hebben we zo nu en dan nog contact uit interesse naar elkaar toe hoe het gaat enzo .
Zag dat hij op vakantie was op insta dus ik stuurde een berichtje iets van de trant van fijne vakantie , mooi land geniet er van .
Hij reageerde daar weer op en zo ff een koetjes en kalfjes gesprek. Hij zei dat hij alleen op vakantie met een groepsreis was . Dus ik dacht nou wat tof dat je op een singles reis gaat. Hij vond dat ook wel tof van zichzelf

Zie ik 5 weken later op zn moeders Facebook exact dezelfde foto’s voorbij komen en foto’s van hen samen daar…

Snap gewoon niet waarom .

28 likes

Mijne deed het soms ook gewoon niet want dan was hij het vergeten??? Like hadden we om 3 uur afgesproken stapte hij om 2 uur zn bed uit dronk wat koffie en kwam langs. Dus ook met zo’n koffie adem. Ook als hij school had deed ie alleen wat mondwater en je kon echt zo goed zien dat het niet gepoetst was, helemaal geel :persevere:

1 like

Een oude vriendin van mij deed dit ook een hele tijd! Ooit heb ik haar daar mee geconfronteerd.

Haar reden was dat ze dan leuker gevonden werdt of dat ik/de rest dan moest denken dat ze een heel leuk bijzonder leven heeft. Op een gegeven moment werd het een automatisme om te liegen.

Dit is ook de reden geweest dat we elkaar niet meer spreken, haha.

Mijn ex was best wel ijdel en als we ergens tegenover elkaar zaten en er was een raam achter mij, dan checkte hij steeds achter mij in de weerspiegeling zijn haar. Zelfde als we langs een spiegel of etalage liepen. Best schattig. En belangrijk natuurlijk, zie mijn forumnaam.

2 likes

Oh dit doe ik ook. Hahahahahaha

5 likes

Ik misschien ook, haha. Maar hij deed het echt extreem opvallend.

1 like

Is niet naïef …
Het overkomt meer mensen dan je denkt .
Mijn zus heeft een soort gelijk iets meegemaakt en wij hadden het allemaal niet door.

2 likes

Ik heb hier laatst nog een aflevering van This American Life over gehoord! Het schijnt echt vaker voor te komen. In dat verhaal was de vrouw er ook door in de (financiële) shit gekomen. Misschien is het wel interessant voor jou: https://www.thisamericanlife.org/587/the-perils-of-intimacy

1 like

Dankjewel. Ik heb hem net geluisterd en ik herken me zo in haar verhaal. Op de een of andere manier is het “fijn” om een soortgelijk verhaal te horen.

1 like

Dit doe ik ook :grimacing:

Mijn ex loog ook echt over alles. Had er toen ook over gepost. Echt over van alles; opleidingen, vroegere relaties, wat hij deed, wat hij aan het doen was, gesprekken met mensen, betalen van rekeningen, overlijden van familieleden enz…

Echt verschrikkelijk is dat, je komt er helaas ook pas laat achter vaak.

Oke dit is niet genant over mijn ex denk ik maar ik vond dit achteraf best wel raar:

We gingen af en toe weekend langs bij zijn ouders (aan andere kant van ht land), en dan moet je natuurlijk ook douchen. Ze deden dat altijd met de deur van de badkamer open, ik dacht omdat de afzuiginstallatie niet zo goed werkt, nouja prima, je staat toch in zo’n hokje dus niemand zie je ziet. Later bleek dat ze het gewoon handig vonden dat iedereen de badkamer dan in/uit kon, dus om tanden te poetsen, maar ook om te plassen. Schoonmoeder stond er dus ook gewoon bij als ik uit de douche kwam, en me af ging drogen.
Maar, en dit vond ik dus wel vreemd, riep ik mijn vriend om te gaan douchen, kwam ik er dus in mijn nakie uit, stond hij naakt, en was zijn moeder aan het plassen. :roll_eyes:

14 likes

Haha dit is inderdaad best apart. Als familie onderling vind ik het nog tot daar aan toe, maar als daar een buitenstaander/nieuweling bij komt pas je je gedrag toch tijdelijk aan?

Trouwens opvallend veel mensen die een extreme leugenaar meegemaakt hebben in hun leven! Ik heb ook een vriendin (geen partner-vriendin) gehad die haar hele/halve (drie kwart? Wie zal het zeggen) leven aan elkaar loog. Echt heel bizar. Toen het uitkwam of gedeeltelijk uitkwam deed ze een zelfmoordpoging, waar ik eerlijkgezegd ook mijn vraagtekens bij zette - dat klinkt vast heel hard en naar, maar omdat zij zulke grote leugens vertelde om aandacht te krijgen was ik natuurlijk heel erg wantrouwig geworden.
Nu heb ik geen contact meer met haar. Ik ben stiekem wel nieuwsgierig of ze met een schone lei is begonnen en nu wel eerlijk is en normaal met haar (nieuwe) vrienden omgaat. Tot zover deze offtopic bijdrage!

1 like