Gênante feitjes over je ex

Omg de horror!! Had hij ook een hele vieze adem?

1 like

Mijn ex was black metal en smeerde wc’s in met varkensbloed. Hij snapte echt niet dat ik dat raar vond.

Ik was toen 16, trouwens. Er bleek wel wat meer raars aan de hand met hem. Toen ik het uitmaakte vond hij dat ook niet echt tof en hij heeft nog echt tot een jaar of 2 terug nog contact proberen te zoeken.

1 like

Maar, waarom?!

1 like

Waar koop je varkensbloed? :thinking:

3 likes

Zoveel vragen

4 likes

Die heb ik nog steeds.

1 like

Ik begrijp oprecht niet waarom je überhaupt een relatie met hem had (gekregen)? Was hij ooit wel heel leuk dan?
En ik neem aan, als ik dit verhaal lees, dat hij een serieuze diagnose heeft? Want dit zijn geen ‘gewone’ gekkigheden.

2 likes

Als ik zo terugkijk snap ik mezelf ook niet helemaal. Ik dacht vroeger dat het normaal was om je als vrouw te schikken aan de man, dat hij de baas was. Zo ging het vroeger in mijn familie en ze corrigeerden me ook als ik tegen hem in ging.

Hij heeft geen diagnose, alles en iedereen is fout, behalve hij, hij is perfect 🤷 zat geen greintje empathie en emotie in die kerel, behalve angst.

Apart verhaal. Komt op mij over als iemand ergens flink in het autistisch spectrum. Paniek bij verlies van controle, geen empatisch vermogen, nauwelijks tonen van emotie… Klinkt bijzonder ongezond in ieder geval. Maar goed, je kan er maar van af zijn. :woman_shrugging:t2:

1 like

Bij de slager, kan je gewoon in emmers kopen

Dat weet ik door halloween btw niet door mn wc :stuck_out_tongue:

8 likes

Dat idee had ik ook al, en hoe lullig het ook klinkt, ik ben blij dat ik van hem af ben. Het besef dat hij zo slecht met mij omging kwam pas nadat ik een nieuwe vriend had, ondanks dat hij ook niet helemaal goed in zijn hoofd is behandelt hij me wel met respect. Heel raar om zoiets mee te maken trouwens, als je niks beters weet.

2 likes

Wacht, dus hij kocht bloed, nam dat mee (waarin neem je zoiets mee, zie nou een metalhead met een plastic zakje met varkensbloed voor me) om opzettelijk wc’s mee in te smeren? Zo veel vragen. Het is niet alsof hij in Chainsaw zat en er nog wat aan zijn handen hing of zo.

@Gast Ben heel blij dat je van hem af bent :heart:

5 likes

Hahahaha het was dan wel bij van die vage metalconcerten. Maar ik heb daar ook zo’n beeld bij.

Maar er zijn kennelijk ook bands in die scene die kloten met bloed op het podium.

1 like

Er zijn inderdaad een hoop bands die dat doen. Ooit eens een t-shirt gekregen als ik de darm vast wilde houden. Er waren te veel fans die er mee vandoor wilden. Vraag mij nog steeds af in hoeverre je die darm nou weer kan of zou moeten willen gebruiken

1 like

Why on earth zou een slager varkensbloed verkopen? Voor welk doeleind is dat?
Yo slager, doe mij maar 2 rundervinken en een litertje varkensbloed. :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Nou echt, wtf.
Hij stuurde echt suuupertrots foto’s als hij zoiets had gedaan.

1 like

Ik heb weleens 100 liter varkensbloed gekocht. Kan gewoon.

2 likes

Why?

7 likes

Huh. Maar heb je dan ook nooit overdag seks gehad?