Gênante feitjes over je ex

Toen zijn hamster was overleden ging hij serieus met die dode hamster in zijn zak en een schep achterop zijn fiets gebonden naar het park fietsen om die hamster te begraven :rofl: Zo’n ranzig idee vond ik dat om dan met zon dode hamster lekker strak in je broekzak te fietsen gatverdamme hahaha

20 likes

Fan van Marco Borsato
Vrat het liefste alleen maar frikandellen, friet of pannenkoeken

11 likes

Mijn droom

12 likes

Ik vraag me echt af wat je hieraan herinnerde dat je 2 jaar na dato dit topic opzocht om dit te komen posten hahaha. Het verrijkt mijn leven maar wat is er gebeurd dat je aan je ex zijn hamster moest denken :smiling_face_with_tear: :smiling_face_with_tear:

23 likes

https://vm.tiktok.com/ZMY88uL3a/

Sorry dacht aan dit topic.

6 likes

@inezweski omg toen ik hoorde ‘ik doe hem in mijn …’ dacht ik echt nohhhh really? Maar het was kraag niet broekzak :joy: dus dacht ik ohhh toch niet exact mijn ex…tot ik het einde hoorde hahahahaha

@Kurisu hahahaha dit vind ik echt heel gek want dit topic stond serieus bij mij bovenaan de lijst topics? :rofl: Ik moest echt keihard lachen na jouw reactie omdat ik toen pas doorhad dat de reactie voor die van mij 2 jaar oud was hahaha

5 likes

Never a dull moment met @Otzi haha

7 likes

Hahaha ja maar jij hebt die hamster gewoon in een doosje gedaan als een normaal mens :rofl:

@Solee ja ik vind altijd wel een manier om als een weirdo over te komen :joy:

7 likes