Ohoh ik denk dat limoncello dan niks voor mijn moeder zou zijn haha. Ze is van de warme geuren. Hopelijk zijn ze snel binnen, ben echt heel er benieuwd!
Midnight Blue Citrus is een fijne, vind ik! Fris en zoetig, maar niet te.
Mahogany Teakwood vind ik ook lekker maar iets gewoner, die ruikt mannelijk / houtachtig / stoer en veel geurkaarsmerken hebben wel een geurkaars in die stijl in het assortiment.
Ik ben echt heel tevreden over bbw maar strawberry pound cake verdiend extra aandacht.
De kaars is heerlijk op zichzelf en je ruikt het de volgende dag nog. De ruimte is denk 20m3 en de volgende dag moest ik echt nadenken wat ik rook.
Aah ja ik heb ook 2 verschillende van dat merk, als ik ben tkmaxx ben kijk ik altijd of er weer een andere lekkere geur is
Wat een mooie!
Ik kreeg bij een bestelling tijdje terug een geurkaars erbij van de Rituals. Nu vind ik die heerlijk ruiken maar mijn portemonnee vind het minder leuk. Weet iemand of er een merk ofzo is die ook “luxere” geurkaarsen verkopen maar dan voor ietsjes minder? Snap wel dat ik het met twee euro niet ga redden hoor bij wijze van haha.
Er komt gewoon veel geur van deze (ruikt ook niet cheap) en de geur blijft lang hangen ondanks de wietlucht hier dus zoiets zoek ik ook wel weer. En anders toch maar Rituals maar moet ik maar zuinig doen haha.
Ik zou zeggen Bath & Body Works in de sale. Duidelijke geuren, goeie kwaliteit, maar buiten de sale prijzig. Mijn favoriet is Bergamot Waters.
Dit ga ik even bekijken dankje.
Klopt, BBW best tijdens acties inslaan
Je zou ook bij TKmax kunnen kijken. En af en toe krijg je bij zalando lounge Yankee Candles met korting.
Iemand bekend met druk rond de ogen van geurkaarsen?
Ik ben echt een geurkaarshoarder. Heb er nog zoveel liggen maar Bath & Body Works heeft nu nieuwe geuren en ik wil Fiji White Sands, Mahogany Coconut, Lavender Coconut, Beach Sage & Mint en Sea Salt & Linen. Heb ik ze nodig? Nee. Ik typ dit eigenlijk vooral om mezelf te overtuigen dat ik ze niet nodig heb hahaha, maar nee ik hou me in. Heb er nog zoveel
Ik ben heel benieuwd naar je collectie.
Ik zal morgen een foto maken! Heb vooral Diptyque en B&BW. Het is geen magazijn vol hoor zoals in die tiktok die hier een tijdje geleden gedeeld werd haha, maar wel echt teveel om nu weer nieuwe te kopen.
Voor de Yankee lovers, vorige week in Deventer een te leuke kaarsen zaak binnengelopen! Er gaan veel geuren uit en komen echt kei lekkere geuren terug😍
Ik heb in de meeste kamers nu Wallflowers in het stopcontact zitten, in de woonkamer brandt nu Ambre van Diptyque. Verder heb ik deze nog:
En deze mini’s die nog over zijn uit een adventskalender:
Ze staan echt overal en nergens, wil ze eigenlijk even allemaal bij elkaar zetten ergens. Weet zeker dat ik bijvoorbeeld ook nog pink champagne heb, maar echt geen idee waar die is. Weet ook niet waar ik ze allemaal bij elkaar kan bewaren haha, ben bang dat het te zwaar is voor een lade in zo’n standaard Ikea ladekast.
Tis is the season is je favoriete volgens mij? Super cool om dit te zien.
Ik ben ook heel blij met de wallflowers maar niet alle geuren ruik ik. Heb jij dat ook?
Ik heb mijn kaarsen per merk verdeeld.
Beneden yankee Candle en DW home;
Boven BBW en village Candle.
Haha ja die heb ik in december ontdekt en vond ik zoooo lekker ruiken! Toen waren ze later opeens weer op voorraad en had ik nog 3 backups besteld beetje overdreven eigenlijk maarja. Echt zo’n lekkere winterkerstgeur vind ik. Diptyque’s Biscuit is een beetje dezelfde geur, wel iets anders
En ja dat heb ik ook! Had een tijdje geleden warm vanilla sugar in het stopcontact gedaan en die rook ik echt totaal niet, terwijl ik de meeste echt super goed ruik juist
Oooh jouw city collectie! Welke is jouw favoriet?
Ik heb zelf Beverly Hills en New York, ben echt helemaal weg van New York. Zou daar echt graag een parfum of roomspray van willen, maar nog niet gevonden helaas
Jaaa! Super aardige vrouw, kan zo even niet op de naam van de winkel komen😋.