Oeh. Waar?
In Enschede!
Ik heb serieus een herinnering in m’n agenda gezet haha. Ben alleen wel bang dat hij best klein gaat zijn, maar we gaan 't zien!
Ik ga deze laten zien aan mijn man wanneer hij zegt dat ik te veel kaarsen heb
Het wordt een filiaal over de hele bovenste verdieping van wat voorheen MediaMarkt was + het oude filiaal van Sissy Boy toch? Volgens mij is dat nog best redelijk!
Ik hoop dat het niet tegen valt idd maar ze hebben de hele begane grond van MediaMarkt en het naastgelegen pand dus ben wel benieuwd. Denk wel vergelijkbaar met Arnhem.
Hoe is het huidige aanbod bij de TKmaxx? Wat voor soort geuren zijn er nu te koop, nog veel winterse exemplaren of verschuift het al een beetje naar voorjaarsgeuren?
Nou ik wilde net komen posten dat ik anderhalve week geleden bij die in Amsterdam Sloten was, en ik ben nog nooit zo teleurgesteld geweest in het aanbod. Een paar schamele plankjes, heel basic/imo saaie geuren en gewoon echt heel erg weinig. Het schap met kleine kaarsen bij de kassa was helemaal weg ook. Hoop dat het snel verandert!
Edit: wat er stond waren voorjaarsgeuren. Veel bloemig, een paar paasedities (? geen idee wat een Paasgeur is, ik heb niet geroken want hou meer van zwaardere geuren)
Ik volg Floor Delver op YouTube, in haar nieuwste video gaat ze naar TK Maxx in Apeldoorn, en filmt ze ook de geurkaarsen.
Ik was zaterdag bij TK Maxx in Nijmegen en vond het aanbod ook heel weinig. Normaal hebben ze een paar planken vol met kaarsen en nu niet eens een. Misschien dat er nog nieuwe voorraad moet komen. De geuren die er waren waren vooral paasgeuren inderdaad en veel met fruit.
Mijn Yankee Candle Autumn Glow is op dus ik mocht een nieuwe kaars aanbreken van mezelf! Champagne Toast. Superlekker.
Hoe bewaren jullie je geurkaarsen? Ik had er een paar in een kast met een deurtje en die hoek van de kast stinkt nu heel erg
In een servieskast met deurtjes. Als ik de deurtjes open ruik ik de sterkere geuren wel maar ik vind dat eerder lekker dan vies.
Is het de combi van de geuren die het vies maakt?
Ik mijn kaarsen kast en bovenop mijn badkamer spiegel
Ik denk de combinatie van geuren die het vies maakt, en ik denk mijn grote Autumn Glow die de gecombineerde geur heel zwaar maakt (ondanks deksel).
Hmm, dat is irritant zeg. Helpt het om er iets bij te zetten als een geurvreter of zo?
Als ik de servieskast open ruik ik meteen Paris Café van BBW. Soort van Café Noir-koekjesgeur. Ik ben er niet altijd voor in de stemming maar vind dat wel heel lekker.
Ik ben aan het overwegen om ze in zo’n plastic bak met zo’n deksel met clips te zetten…
De kast waar ze in stonden was oud maar ik heb nu een nieuwe die ik wel fris wil houden.
Paris Café lijkt me ook héél lekker, volgens mij inderdaad na een eerdere beschrijving van jou haha!
Herfstweer vraagt om een herfst geurkaars.
Ik gooi tegenwoordig trouwens overal die illuma lid op als het past.
Ik heb samen met mijn moeder weer wat Bath and Bodyworks kaarsen besteld
Ze hadden weer een aanbieding op kaarsen.
- Mahogany Teakwood High Intensity heb ik twee keer besteld. Eentje heb ik gekregen van mijn moeder en de andere is voor haar zelf.
- Midnight Blue Citrus voor mijzelf. Heel erg benieuwd naar deze!
- Eucalyptus Tea ook voor mijzelf. Deze was nu nog maar €5,37!
- Limoncello voor mijn moeder
Zin in
Momenteel brandt ik Winter Candy Apple.
Oeh, de Midnight Blue Citrus vind ik ook superlekker.
Heb nu de Limoncello open, deze vind ik persoonlijk heel erg sterk en zoet. Je moet er van houden, maar ik brand hem dus niet de hele avond, maar even een half uurtje of zo. Lang genoeg.