Geurkaarstopic

Ik moet iedere keer lachen als ik het voorbij zie komen in mijn tijdlijn. Je bent dus niet de enige :sweat_smile:

DW home heeft mij tot nu toe verrast.
Soms bij TK Max maar ook bij Notino wel eens te krijgen.

2 likes

Ja klopt, ik vind DW home ook erg lekker en zeker voor die prijzen. Ik zou zelfs nog eerder voor DW home gaan dan voor Yankee. Alleen jammer dat wij in België geen TK Maxx hebben. Ik ben er ooit voor naar Heerlen gereden maar met deze brandstofprijzen doe ik dat ook niet meer zo snel

1 like

De dichtstbijzijnde intratuin verkoopt sinds kort Yankee Candles, erg gevaarlijk haha. Twee nieuwe aanwinsten:

En deze twee heb ik voor m’n verjaardag gekregen:

11 likes

Allebei zijn heel lekker maar die linker :drooling_face:.
Zeker met de warme dagen, ik had daar ook de geurstokjes van.

1 like

In Den Haag stonden er veel geurkaarsen, ook van Yankee Candle voor €20,- van de nog bestaande geurlijn.
Ik vind de geuren te lente/zomers en ben verwend door bbw.

Ik heb geurstokjes van Waar. Die waren best duur maar 2 jaar later zijn ze nog niet op. Het einde komt er wel een beetje aan nu, maar de eerste 1.5 jaar was de geur ook nog steeds goed. (Ik ben lui en heb ze laten staan, geur ruik je nu niet meer zo goed, maar gaan dus wel echt lang mee).

De B&BW kaarsen zijn ook in prijs omhoog gegaan (32,90 nu)

1 like

Gisteren waren ze nog €27,90. Vind 5 euro verhoging best wel veel

2 likes

Ja doeiiii

Zeker een flinke stijging, tegenvaller zeg!

2 likes

Notino heeft nu wel ‘goede’ prijzen op geuren die niet in de winkel lagen en/of herfstgeuren zijn.

4 likes

Wow… wat een absurde stijging zeg. Vond ze al duur vergeleken met de prijzen in de US. Heb gelukkig nog wel genoeg voorraad, maar ik ga echt geen kaars meer kopen voor de volle prijs. Wachten op sale dus.

3 likes

Ik vlieg 16 april naar de VS en kan niet wachten om daar kaarsen te shoppen :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Volgens mij hebben ze van alle producten de prijs omhoog gegooid. Zag bv roomspray, die was €7,90 en nu €12,90… Echt absurd hoor. Dan is het beste in te slaan als er sale is inderdaad.

1 like

Notino heeft best een leuke sale zag ik. Heb 2 kaarsen besteld(Golden milk en 2 dupes van mn favoriete diptyque kaarsen die nu flink in de sale waren). Golden milk is nieuw voor mij…hoop dat de geur een beetje lekker is en het houtknettertje niet te irritant :’)

Voorlopig geen bbw meer voor mij. Vind ze echt te duur worden voor de kwaliteit.

2 likes

Zag die prijzen ook al maar wist niet meer wat de oude prijs was. Echt absurd. Snap dat met alles wat er gaande is je prijsverhogingen krijgt, maar kan te gek ook. Dus wachten op sale inderdaad. Ga echt de volle prijs niet meer betalen.
Ben in mei in NY, zal daar ook nog even wat inslaan, worden alleen geen geurkaarsen dan…

2 likes

De B&BW kaarsen zijn nu 2 voor €40

1 like

Oeh ik ga morgen naar een B&BW!

Wat zijn jullie favoriete geuren daar?

1 like

Ik heb deze op de gok besteld. Met de kortingscode HI10BBWNL.

2 likes