Geurkaarstopic

Alleen vandaag en alleen online zijn er verschillende XL-geurkaarsen van BBW met een tientje korting. Nog steeds niet heel goedkoop maar wellicht willen mensen hun voorraad aanvullen.
Ik sla weer over want ik wil echt eerst mijn voorraad kleiner maken. Afgelopen week heb ik 2 geurkaarsen opgebrand, de middelste en rechtse op deze foto:

De linker had ik al eerder opgebrand. Nu nog 2 kleine geurkaarsjes die in het kerstpakket van mijn man zaten opbranden en dan ga ik verder om mijn collectie van BBW nog meer uit te dunnen.

6 likes

Ik ben ook aan het opmaken.
Maar wie weet als er een nieuwe collectie komt :joy:

2 likes

Na een hele taart geen kaarsen kopen, heb ik er vandaag toch eentje gekocht. Was in de aanbieding bij intratuin. Ik haat kokosgeuren, maar dit ruikt echt heerlijk

5 likes

Ik ben op Notino aan het neuzen naar DW Home kaarsen en het is zoooo moeilijk!! Ik heb deze in mijn mandje:

Ik hou van zoete maar warme geuren. Jullie nog tips?

Edit: ik heb deze besteld​:heart: Dit wordt mijn eerste BBW kaars​:grinning: heb ik de juiste keuze gemaakt?:rofl:

6 likes

Denk het wel hoor! Ik ben zelf niet zo van de pompoen, dat kan weleens te weeïg of te kruidig zijn naar mijn smaak. Maar de rest klinkt goed.

1 like

Ja zeker! Love pompoen. Desnoods bewaar je ‘m. Of voor dagen zoals gisteren.

2 likes

Bij B&BW nu alles 2+2 gratis, dus ook de geurkaarsen. Het is dat ik er al zoveel heb…

2 likes

Ik zag het! Mijn handen jeuken, ik had er al 4 in mijn mandje. Maar ik ga het niet doen. Misschien moet ik me maar uitschrijven voor de nieuwsbrief. :sweat_smile:

2 likes

Dat was mijn gedachte eerst ook haha. Maar toch maar niet, want over tijdje zijn mijn kaarsen natuurlijk op, en dan wil ik juist wel dit soort acties weten :smile:

2 likes

Notino heeft ook een hoop ‘goedkope’ en uniekere geuren.

1 like

Ohhhhh dit vind ik leuk! Welke geuren kunnen jullie mij aanraden? Ik hou van vanille/appel/kaneel/caramel/pumpkin/warm en kruidig en het liefst sterke geuren. Ik heb vandaag toch al veel geshopt, dit kan er ook nog wel bij🤣

1 like

Ik kan je helaas niets aanraden, ik hou juist helemaal niet van foody geuren haha.
Teakwood Mahogany is wel heel sterk, en een warme geur. Dat is 1 van mijn favoriete geuren.

1 like

Ik heb nog nooit BBW kaarsen gekocht. maar door dit bericht (en al het andere geklets over deze kaarsen) ben ik overgehaald. Binnenkort krijg ik er 4 binnen. Ik ben benieuwd!

4 likes

Oeh! Welke geuren?

1 like

Sugared Lemon Zest
Mahogany Teakwood
Eucalyptus Spearmint
Lavender Cedarwood

ik vind citroen alles lekker (geurkaarsen, drinken met citroen, eten met citroen…), Eucalyptus en Lavendel vind ik meestal ook erg lekker. Dus ik neem aan dat ik deze kaarsen dan ook lekker zal vinden ruiken. De Mahogany Teakwood klinkt gewoon heel gezellig :slight_smile:

3 likes

Mahogany Teakwood vind ik stoer ruiken, tikkie zwaar maar niet te erg, houtachtig, en naar fris gewassen man zeg maar. :sweat_smile: Vind het een lekkere geur.
Veel plezier ervan alvast!

3 likes

Precies. Het is echt alsof er een man bij je in de buurt was. Een hele sterke ruikende.

2 likes

Jouw beschrijving klinkt als iets was ik lekker zal vinden! Zo’n soort geur klink heel fijn voor een donkere regenachtige avond/

2 likes

Ik vind hem heel erg ruiken naar die geur die je vroeger altijd in Abercrombie & Fitch winkels rook! Super lekker

4 likes

Oh die ga je lekker vinden, de kaarsen van B&BW zijn sowieso goed aanwezig, lekker sterk.

1 like