Geurkaarstopic

Ik heb echt issues…

2 zijn wel cadeaus.

Ik ben blij dat deze kortingen er wel nog zijn. 2 voor €40,- is eerder geweest wel toch?

2 likes

Ik vind paris cafe echt heerlijk, dat is een back up en strawberry pound cake is net op maar was ook echt genieten.

2 likes

Ik heb er ook 2 onderweg. Kon deze actie niet weerstaan, had van de week al 2 lekkere gezien, waarbij ik baalde dat ze zo duur waren.
Ben alleen de kortingscode vergeten… bestelde op mijn werk vanaf mobiel. Bang dat deze 2 vanavond niet meer voorradig zouden zijn :sweat_smile:

2 likes

Welke heb je?

1 like

Allemaal heerlijk maar die banaan :heart_eyes:

6 likes

Tea rose
Zoete roze rozenblaadjes, verse witte thee, bedauwde groenten met natuurlijke etherische oliën

Klonk heerlijk, tot bedauwde groenten??? Wat moet ik me daar bij voorstellen haha.

1 like

De Engelse vertaling is veel invoelbaarder.

3 likes

Pure Wonder en Dark Velvet Oud. Ben gek op parfums waar Oud in zit dus dacht meteen: deze wil ik! Zag alleen later dat er geen Oud als ingrediënt in zit… Maar goed, zal evengoed wel lekker zijn.

Jij hebt ook lekkere binnen gekregen zie ik!

1 like

Ja! En de bestelling van gisteren komt zometeen al.

Dan kan ik deze ook meer branden, ik geniet zo van deze geur.

5 likes

PostNL zou hier tussen 10.00 en 12.00 uur komen, maar ben straks weg. Dus via de app verplaatst naar dat ene punt waarbij ik het dan vanmiddag al zou kunnen halen vanaf 15 uur. Andere punt kon het maandag pas na 15 uur.
Krijg ik net een melding dat bezorgmoment is verplaatst naar maandag vanaf 15 uur, grrrr…
Heb er zat staan hoor, maar ben zo benieuwd naar de geuren.

Dit topic is echt niet goed voor mijn bankrekening

4 likes

Heeft iemand nog aanraders voor budget kaarsen maar die wel lekker ruiken.
Ik haal veel van mijn kaarsen bij de action van Ambi Pur of Airwick. Ik kijk ook met regelmaat op marktplaats, maar misschien heeft iemand nog andere ideeën :slight_smile: ?

1 like

Ik vind die van DW home prijs-kwaliteit zeer goed. Het is niet zo goedkoop als Air Wick, maar qua branduren en geur vind ik die wel top

4 likes

Weet iemand of de geurkaarsen van Scento goed zijn? Verkopen ze bij Ici Paris zie ik, zijn niet duur

Ja eens hiermee! En ze zijn vaak nog goedkoper bij TK Maxx, mocht je daar wel eens komen

1 like

Opgebrand.
Ik vond het een lekkere geur, zeker bij lekker weer maar toch koop ik ‘m niet nieuw. Ik vind ‘food’ geuren lekkerder, dit is meer zomerse banaan.

6 likes

Ik wilde weer een nieuwe overzicht maken, ik had verwacht dat ik er nu meer zou hebben.
Gelukkig laat dit wel zien dat ik opbrand.

Van de opgebrande geuren zou ik spiced gingerbread nieuw kunnen kopen. De rest was lekker maar oké.
Strawberry poundcake heb ik al nieuw gekocht en er staan twee paris cafe :heart_eyes:

11 likes

Wat kosten ze?

2 likes

€ 67

1 like

Ohh zo leuk!! New York is mijn favoriet en verder heb ik Beverly Hills. Ik denk dat ik voor Parijs ga nu… maar ben ook heel benieuwd naar Londen

2 likes