Ooit kocht ik een chupa chups kaars (ook in Disney) en die was best goed qua kwaliteit voor een goedkope kaars.
Ik ben echt benieuwd nu.
Haha ja ik ook! Ik ga zo naar Duitsland en even kijken of ze m ergens anders ook hebben. Edeka is een stuk verder en heeft geen goede aanbiedingen deze week dus daar ga ik nu even niet naartoe.
Ik had het toen bij Tedy gekocht, zie ze wel aan om deze geur ook te hebben.
Deze (en andere varianten) zijn soms in de aanbieding bij Zalando Lounge! Zelf nog nooit gekocht trouwens, dus ik weet niet of ze echt lekker ruiken.
Iemand hier interesse in 3 grote (600 gram) DW home kaarsen Maple Pumpkin? Ik was afgelopen herfst helemaal weg van deze geur, maar vind hem nu toch te zoet (maple syrup, vanille, pompoen, kaneel, nootmuskaat).
1 kaars is nog ongebrand, andere beide een paar uur. De kaarsen poolen wel ontzettend slecht; het is 2 wick maar 3 was beter geweest voor deze grootte.
Anywayyy, long story short: 3 grote kaarsen voor 12.50. Bij voorkeur ophalen in NH ivm breekbaarheid en gewicht, maar als iemand per sé wil kan ik ook verzenden op eigen risico.
Deze net besteld met goede korting bij Zalando lounge, ze hadden ook yankee candle en wat andere merken!
Lekker al die woodwicks! Welke is die bovenste? En hoe vind je almond and tonka?
Smoked Jasmine! Ooit eens bij de TK Maxx gehaald.
Tonka & Almond nog niet gebrand maar vind hem zo vooral naar amandel melk ruiken. Redelijk fris, niet te zwaar/zoet
Ik heb een paar kleine Woodwick kaarsen, maar ik ruik ze echt veel minder goed dan Bath and Bodyworks helaas… hebben meer mensen hier last van?
Zijn je b&b hetzelfde formaat? Ik ruik kleine kaarsjes sowieso altijd amper
Ik vind mijn kleine woodwicks zo heftig dat ik ze weinig aandoe dus ik kan me amper voorstellen hoe heftig bbw dan is
Bij sommige geuren ruik ik wanneer de kaars boven brand het beneden later op de avond. Denk dat het wel heftig kan zijn bij een kleinere ruimte.
Ik vind de kleine kaarsen minder sterk.
Ah nee, goeie! Ik heb de Woodwick mini en van B&B de drie lont. Wist niet dat dat zoveel verschil zou maken.
Ik ga wel echt goed op het knisper geluid van Woodwick!
Ik heb de kleine van woodwick ook een aantal keer gehad en ik kreeg die ook niet mooi weggebrand.
Er is weer korting bij bath and bodyworks voor 1 + 1 gratis voor de kaarsen
Oeps!
Ik heb niks nodig (en heb me zelfs uitgeschreven voor de nieuwsbrief om impulsaankopen te voorkomen). Maar ik ben wel benieuwd welke jij hebt gekocht!
Ik snap het, je werkt ook naar je nieuwe keuken toe en dan kost genoeg. Ik wild eerst schrijven: kaarsen heb je altijd nodig. Zeker nu gas zo duur is .
- cinnamon vanilla. Dit was mijn tweede kaars gekocht in Nederland en is echt heel fijn. Niet teveel kanaal;
- caramel cream soda. Ik zit in mijn karamel fase;
- buttery popcorn;
- chocolate chip cookie.
Ik heb geen zin meer in pompoengeuren. Bbw is te maar geweest met het verkopen hiervan.
Edit; ik heb me ook uitgeschreven maar check de website vaak en instagram heeft dit als reclame
Haha ja, de keuken was inderdaad een behoorlijke hap uit de spaarrekening. Dus ik hou het even rustig met aankopen die niet strikt noodzakelijk zijn.
Cinnamon Vanilla ken ik, die is heel lekker! Cosy en gezellig vind ik.