Geurkaarstopic

Kan je een geurkaars aansteken (en vooral UITBLAZEN) in een ruimte van 22m2 en de rookmelder in het midden van die ruimte?

2 likes

Ja joh, makkelijk (of het moet een hele overgevoelige rookmelder zijn)

1 like

Het is ook mijn eigen woonruimte maar elke keer als ik zo’n kaars aansteek denk ik VERGIFTIGING
en als ik hem uit doe ROOKMELDER

Ja hoor, ik woon in een studio van 30m2 en mijn rookmelder zit ook precies in het midden van de ruimte. Echt hooguit een meter van elkaar vandaan, en heb bijna dagelijks kaarsen aan. Ik wapper het wel even voor de zekerheid de andere kant op of gebruik een kaarsendover.

3 likes

Er staan bij BBW wat herfstkaarsen online maar niet onder nieuw :sweat_smile:

2 likes

Is die actie bij Bbw met kaarsen voor 12,50 ieder jaar? Die super sale?

1 like

Geen idee. Dit wordt het tweede jaar dat bbw in Nederland zit. En of de prijs vergelijkbaar is met vorig jaar weet ik ook niet aangezien ze de prijzen verhoogd hebben.

1 like

Mijn DW kaars lijkt heel slecht te branden, hoe los ik dit op? Lontjes lijken heel klein, vlammetjes zijn ook heel klein dus de bovenlaag smelt niet helemaal en geeft weinig geur af :disappointed_relieved:

1 like

Misschuen aluminiumfolie eroverheen doen? Dit bedoel ik: How to Fix Candle Tunneling—And Prevent It From Happening Again

3 likes

Oh dit ziet er idd uit als een oplossing, thanks!

1 like

Ik heb voor €15,- een kleine kaars bij lush gekocht maar het is een teleurstelling.
Love de geur snow Fairy maar ik zit ernaar en ruik niets.

Kent iemand een kaars die de geur van de olie “Liefdesdroom” heeft? citroen, jasmijn, mirre, sandelhout, vanille, vetiver en ylang-ylang.
Ik hou overigens niet van vanille dus bijzonder dat dit erin zit

NB; staat op internet dat het een erotische olie is euhhh nee. Ik ken het van de massage waar ze het weleens gebruiken

Wat jammer! Ik zag die ook staan en ik twijfelde al, want houd enorm van die geur maar had al zo’n vermoeden dat je weinig zou ruiken. Teleurstellend.

3 likes

Bij BBW zijn vandaag de ‘normale’ kaarsen 1+1 gratis! Heb er 4 besteld.

• champagne toast
  • lakeside morning
  • lemon pound cake
  • champagne apple honey

Ben benieuwd hoe ze ruiken! :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Ik kan wat kaarsen bij BBW uitzoeken. Ik vind het lastig om een keuze te maken, mogelijk kunnen jullie helpen. Ik hou van wat donkere, stoere geuren. Maar ook geuren zoals linnen en schoon wasgoed. Geuren als kaneel en wat meer spicy vind ik ook fijn. Hebben jullie aanraders?

2 likes

Geuren met ‘mahogany’ in de naam zijn vaak wat donkerder en stoer, denk dat je die wel lekker vindt.

Mahogany Teakwood zou ik aanraden. Die ruikt mannelijk, donker en lekker. Niet teveel overheersend maar gewoon goed. Flannel is ook een stoere geur begrijp ik.
Als je van schoon wasgoed houdt is Sun-Drenched Linen ook lekker maar ik kreeg helaas hoofdpijn van de (lekkere!) geur.

3 likes

Heel erg dankjewel! Heeft iemand van jullie de geur champagne toast ook? Hoe zouden jullie deze geur omschrijven?

1 like

Ja die heb ik. Die vind ik warm, zoet, fruitig, suikerig en aangenaam. De champagne haal ik er niet uit maar ik vind het wel een lekkere geur. Mijn man vindt hem iets te zoet dus ik brand de kaars met mate. Als de kaars op een gegeven moment op is wil ik hem op termijn wel vervangen, ik vind hem lekker.

2 likes

Thanks voor je beschrijvingen. Uiteindelijk heb ik walk in the woods en champagne toast gevraagd en die komen mee uit Amerika. Zo benieuwd, heel veel zin om ze te branden!

2 likes

Ik zat te kijken in de folder van edeka (Duitsland) en zag dit haha

4 likes