Hopelijk komen de kaarsen van de week opnieuw in de sale…
Ik ben net in Leidschendam geweest en in de winkel was het wel 1+1 gratis op alle kerst kaarsen. Vind dit wel een beetje gek haha.
Ik moest gister toevallig naar Den Haag, dus ben even langs de mall gereden (wat een verkeersdrama trouwens) en heb 2 kaarsen gescoord Thnx voor de tip
Waren er veel kerst kaarsen?
Iemand dit al eens gehad? Hoe komt het en hoe voorkom ik het dus?
De kaars was wit toen ie aanging en de lonten kort.
Ja is bbw, heb dit nog nooit gehad en knip altijd de lonten voor het branden. Dit is niet de eerste keer branden overigens.
Wat vreemd dat jij dat altijd hebt en ik nooit. Dit is white pumpkin, misschien ligt het ook nog aan de geur?
Ik heb even op de website gekeken, en ze hadden alles behalve: cotton candy champagne, Iced raspberry Bellini en Mahogany Balsam. En ik heb 1 muntige geur geroken maar ik weet niet of dat eucalyptus snowfall of Peppermint sugarcookie was. Dus 1 van de 2 was er ook niet. Het kan zijn dat ik ze gemist heb hoor, maar ik heb volgens mij alle kerst geuren in mijn handen gehad.
Ik denk dat het dan aan het bijknippen van de lont ligt! Die lijkt soms wat te verkolen en dat laat dan los en valt in de kaars. Reden dat ik het dus altijd heb is omdat ik de lont niet bijknip, dan krijg je zo’n harder zwart verkoold bolletje bovenaan je lont en dat valt dan in de kaars.
Er staat nu wel toevallig een kaars op tafel van BBW White barn die dat niet heeft en waarvan de lont ook gewoon recht is gebleven en eigenlijk niet bijgeknipt hoeft te worden. Dus ligt misschien ook net aan de lont zelf? Aangezien jij wel altijd bijknipt
Thanks! Er waren dus redelijk wat kerstkaarsen. Meende me te herinneren dat de seizoens-collecties in de Westfield mall soms wat tegenvallen, maar nu dus niet!
Hebben jullie al iets gehoord van BBW na jullie bestelling?
Ja, dat het een aantal dagen kan duren voor de bestelling verzonden wordt en dat je dan weer een mailtje krijgt.
Ik zie nu een pakketje aangemeld in m’n PostNL app, dus ik denk dat ik vanmiddag een verzendbevestiging ga krijgen
Ik kwam ook naar dit topic om dit te vragen, had wel meteen een bevestiging gehad (woensdag) maar daarna niks meer gehoord maar zal wel heel druk zijn al bij de post. Heeft gelukkig ook geen haast maar toch fijn als je een beetje ergens op de hoogte gehouden wordt.
Edit : @kaneel ik ging ook even op m’n postnl app kijken en zie er nu ook een pakketje instaan wat gepland staat voor morgenmiddag
Je moet voor de gein eens kijken onder de Posts van bath and bodyworks. Wat een drama maken die mensen als een bestelling wat langer duurt. Reageer normaal niet maar op een persoon moest het gewoon.
Net een mail gehad dat m’n bestelling is verzonden!
In de winkel bij BBW zijn de kaarsen wel 1+1
NICE want ik ben as we speak onderweg haha
Oke dikke tegenvaller, ik vond alles niet lekker ruiken
En precies dat is de reden dat ik niet online geurkaarsen bestel
Ja ik had hetzelfde, door dit topic overwoog ik afgelopen weekend al om te bestellen. Maar nu ben ik heel blij dat ik toch heb gewacht, zodat ik live kon ruiken. Het meeste had echt zo’n weeïge zoete geur, voor mij echt hoofdpijngeuren. Die candy cane nogwattes vond ik wel lekker, maar ik zag niet echt voor me hoe een naar pepermunt ruikend huis het in de praktijk zou doen
Nu maar wachten tot woodwick weer eens een goede actie of lekkere geur van de maand heeft. Dat is toch meer mijn ding