Geurkaarstopic

Haha nou idd maar goed dat je ze hebt kunnen ruiken dan. Ik heb ook vaak bij geuren die ik lekker vind klinken dat ze uiteindelijk toch tegenvallen.

Andere vraag: iemand ervaring met candle warmer? Ik kwam het tegen op tiktok en vind het echt bizar hoeveel langer je moet een geurkaars doet wanneer je een candle warmer gebruikt ten opzichte van normaal branden. Zij test het met bath and body works kaarsen en die branden bij mij altijd netjes op, maar bij D&W Home heb ik nog wel eens dat hij gaat tunnelen en ik vermoed dat je dat bij zo’n candle warmer ook minder snel zal hebben?
https://www.tiktok.com/@christystitches

1 like

Geen ervaring maar ik ken dit wel uit de tijd dat yankee candle alleen nog te koop was in Nederland als bijzonder merk.
Voordeel is wel dat de lont niet aan staat.

3 likes

Ik heb ern week geleden besteld maar nog niks gehoord. Dat vind ik zelfs voor BBW begrippen lang. Zouden jullie nog even afwachten of al een mailtje sturen?

1 like

Ik kreeg het ook na precies een week, zonder bericht dat het onderweg was oid, werd ineens bezorgd. Zou vandaag nog afwachten als ik jou was!

Iemand toevallig al gehoord wat de bath and body works Black friday actie zal zijn? Ik denk zelf (weer?) 2+2 gratis op alles, of was t vorig jaar 3+3?

1 minuut geleden een mailtje dat het verzonden is. Echt hoe dan :rofl:

2 likes

Black friday van B&BW is online begonnen! Het is idd 2+2 gratis

4 likes

Ik heb zelfs van die actie gedroomd. (Hoe sneu kun je zijn…) en heb net meteen een bestelling geplaatst :sweat_smile:

1 like

Ik heb vorige week bij de 1+1-actie meebesteld met een familielid.
Vanilla Bean Noël is nu aan mijn collectie toegevoegd. Subtiel, warm en fijn is die.

3 likes

Ik heb in de 1+1 actie bij bbw een keer iets anders besteld dan de mahony teakwood die ik altijd heb.

Ik heb spiced ginger bread. Erg zoet maar lekker voor de feestdagen.
En ik heb frozen lake en die vind ik oprecht heel lekker ruiken en de verpakking echt super leuk.

Niet teleurgesteld

2 likes

Ik heb niets gehoord, alleen een bestelbevestiging maar daarna niets over verzenden of meldingen in de PostNL app of zo en opeens ging de deurbel en was ie er whaha, 5 dagen na m’n bestelling

Ik ben vandaag in Leidschendam wezen ruiken. Het idee was om 4 kaarsen mee te nemen maar dat ging natuurlijk mis toen ik er eenmaal was.

14 likes

Op tiktok zag in dat nationaal candle day 2 december is. Best snel op alle andere aanbiedingen dus ik weet niet of ik dit jaar die behoefte heb en tijd, lang leven studeren.

Dit is mijn collectie nu.
Groetjes van mijn vieze spiegel, lang leven studeren.

En mahogany teakwood high intensity brand nu. Dat is dan wel weer een voordeel van studeren want ik doe er altijd een bij aan.

Ik heb er trouwens een dubbel gekocht laatst. Super stom.

7 likes

Ik krijg zojuist een mailtje van BBW dat mijn bestelling, die ik al in huis heb, verzonden is :sweat_smile:

7 likes

Same!! En nu eindelijk de betalygereed in Klarna. Die stond nog de hele tijd “in behandeling”

2 likes

Daarvoor kwam ik ook naar het forum haha. Mijne is nu “verzonden” met DHL en de vorige kwam met postnl. Vreemd wel

2 likes

Wat vaag!!

1 like

Ik krijg ook nu pas de opdracht om te betalen. Een maand later :joy:

3 likes

Kun je achteraf betalen bij BBW? Dat wist ik niet eens! En klopt dat wel qua bedrag enzo wat je nu krijgt?

1 like

Ja sinds een paar weken :sweat_smile:
Hoe bedoel je? Het is het bedrag waarvan ik wist dat het zou komen.